1
Department of advertising: An introduction, INAD 22 / International Art and Design Events, 19.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan |
2
Covid-19 Influence on Scarcity Strategy in Tourism Industry, 5th World Conference on Social Sciences, 09.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Gülerarslan Özdengül, Mustafa Aydın, Süleyman Karaçor, Arzu Kazaz |
3
The Concept of Femvertising as an Innovative Advertising Appeal, Proceedings of The World Conference on Social Sciences, 08.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Gülerarslan Özdengül, Arzu Kazaz |
4
Kendi Başına Bir Evren, Oyun İçi Reklam Üretiminde Cyberpunk Etkisi: Cyberpunk 2077 Oyun İçi Reklam Analizi, MCIS 2022- Medya ve Kültür Uluslararası Sempozyumu, 06.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin |
5
Daha Fazla Sürdürülemez Tüketim İçin Sürdürülebilir Pazarlama, 3. Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 12.10.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
6
#MaviDönüşüm'ün Sosyal Medya Yansımaları, International Congress of Science Culture and Education, 21.10.2021
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
7
Covid-19 Salgın Döneminde Takviye Edici Gıda Alışverişi: Eczacılar ve Tüketiciler Perspektifinden Bir Araştırma, 8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26.05.2021
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
8
Dijital Oyunlar ve Kişisel Veri, 1st International Game Conference, 05.10.2019
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
9
Digital World Heritage of Popular Television Serials, The IAFOR Conference on Heritage the City New York (HCNY), 07.11.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Duygu Aydın |
10
Gelenekselden Dijitale Değişen Reklamcılık: Hedefleme ve Ölçümlemenin Önemi, Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 18.10.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
11
İLETİŞİM ALANINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SAĞLIK ÖZELİNDE REKLAM OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ, III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28.04.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
12
Aile İçi Şiddetin Yeniden Üretimi Sen Anlat Karadeniz, 16th International Syposium Communication in the Millenium, 25.04.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz, Aslı Ekici |
13
Kitaptan Filme Markalı Edebiyat: Sokak Kedisi Bob Örneği, 6th International Symposium Communication in the Millenium, 25.04.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
14
Futbolun Reklam Hali: Beyaz Futbol ve Derin Futbol Örneği, I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 03.11.2017
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
15
Interactive Advertising Models A Meta Analysis, 19th International Academic Conference, 16.09.2015
Doç. Dr. Burçe Akcan, Hasret Aktaş, Merve Gençyürek Erdoğan |
16
Digital Opinion Leaders in Movie Watching Decision, International Conference on the Changing World and Social Research I, 25.08.2015
Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Güleraraslan, Merve Gençyürek Erdoğan |
17
Brand Placement Strategies in Turkey The Case of Yalan Dünya, ICFMS 2014: International Conference on Film and Media Studies, 21.08.2014
Doç. Dr. Burçe Akcan |
18
Kitapta Marka Yerleştirme Sokak Kedisi Bob Örneği, II. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 06.11.2012
Doç. Dr. Burçe Akcan |
Yazarlık Bilgileri |
1
Sosyal Televizyon: Aktörler, İçerik, Etkileşim, İlk Baskı, Literatürk, 2019
Doç. Dr. Burçe Akcan |
Editör Bilgileri |
2
Reklama "Yeni"den Bakmak, İlk Baskı, Efe Akademi, 2021
Merve Gençyürek Erdoğan, Doç. Dr. Burçe Akcan |
3
Reklam Araştırmaları, İlk Baskı, Çizgi, 2021
Merve Gençyürek Erdoğan, Doç. Dr. Burçe Akcan |
Kitap Bölümü Bilgileri |
4
Big Data: Üreticiler ve Tüketiciler, In:Yeni Medya Araştırmaları 2, 325-344,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
5
Sağlık Alanında İnternet Teknolojilerinin Kullanımı: E-Sağlık Uygulamaları ve Yeni Reklam Mecraları, In:Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları 2017, 125-129,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
6
Jean Baudrillard Perspektifinden Dijital İletişim Çağında Tüketim, In:Dijital İletişime Kuramsal ve Kavramsal Yaklaşımlar, 369-382,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
7
Sınırların Ötesinde Komek Deneyimi, In:Geleneğin Yenilikle Sentezi: Konya Şehir Modeli, 149-166,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
8
Tüketimi Teşvik Etmek İçin Kıtlık Satmak, In:Reklama "Yeni"den Bakmak, 215-247,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
9
Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi, In:SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, 21-50,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
10
Dijital Dünyada Kişisel Veri, In:İNSAN VE MEDENİYET ARAŞTIRMALARI, 554-560,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
11
Yeni Medyada Reklam Yatırımları, In:SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI, 96-102,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
12
Mobil Oyun İçinde Reklamı Okumak: HayDay Örneği, In:Güncel İletişim Çalışmaları, 41-78,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
13
Reklam Araştırmalarında Nitel Çalışmaların Önemi, In:Reklam Araştırmaları, 203-214,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
14
Kaybolan Hikayeler, In:Hikayenin İletişimi, 397-406,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
15
Tüketim toplumunda reklam okuryazarlığı, In:21. Yüzyılda Okuryazarlık ve İletişim, 129-152, 2023
Doç. Dr. Burçe Akcan |
16
METAVERSE VE OYUN, In:GÜNCEL METAVERSE ÇALIŞMALARI, 49-60, 2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin |
17
Tüketim Mekanı (Mekansızlığı) Olarak Karanlık Mağazalar, In:BİREY TOPLUM VE DİJİTALLEŞME BAĞLAMINDA TÜKETİMİN YENİ FORMLARI, 45-64, 2022
Doç. Dr. Burçe Akcan |
18
Dijital Oyunu Tüketmek: Dijital Oyuncunun 5N1K'sı, In:Dijital Oyunlar 2: Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, 105-150, 2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
1 Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi, Editör, 2023 |
2 Hars Akademi Uluslararası Hakemli Kültür Sanat Mimarlık Dergisi, Hakem, 2023 |
3 SDÜ İFADE DERGİSİ, Hakem, 2023 |
4 SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Hakem, 2023 |
5 İletişim Kuram ve Araştırma Dergisİ, Hakem, 2023 |
6 Turkish Online Journal of Design Art and Communication, Hakem, 2023 |
7 OPUS Journal of Society Research, Hakem, 2023 |
8 SAKARYA İLETİŞİM, Hakem, 2023 |
9 Afet ve Risk Dergisi, Hakem, 2023 |
10 KRİTİK İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Hakem, 2023 |
MARKA YARATMA |
PAZARLAMA |
REKLAM KAMPANYALARI I |
REKLAM KAMPANYALARI II |
REKLAMA GİRİŞ |
REKLAMCILIK UYGULAMALARI |