1
Özel markalı ürünlere (PLB) yönelik artan talebi FMCG sektörü üzerinden anlamak tüketici perspektifinden bir değerlendirme, Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi, 4(2), 2024
Doç. Dr. Burçe Akcan, Doç. Dr. Arzu Kazaz |
2
Afet İletişimi, Politik Tüketim ve Sosyal Medya: 6 Şubat Kahramanmaraş Örneği, Yeni Medya, 5(1), 2023
Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin, Merve Gençyürek Erdoğan |
3
ATAERKİL SİSTEME KADIN İŞBİRLİĞİ: SADAKATSİZ ÖRNEĞİ, KRİTİK İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, 5(1), 2023
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
4
Simulakr Besinler, SDÜ İfade, 5(2), 2023
Dr. Kazım Tolga Gürel, Doç. Dr. Burçe Akcan |
5
Doğu Avrupa enerji krizinde körfez alternatifi ve dizel jeneratör tehdidi, Ortadoğu Analiz, 14(123), 2023
Doç. Dr. Burçe Akcan |
6
Deneyimsel Pazarlama Stratejisi Olarak Oynanabilir Reklamlar, Yeni Medya, 2(12), 2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
7
Reklamın Metinlerarası Doğası, Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 4(1), 2021
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
8
Facebook'un Çevrimiçi Destek Grubu İşlevi Üzerine Nitel Bir Araştırma: FIV+ Kedi Sahipleri Örneği, Intermedia International E-Journal, 7(12), 2020
Doç. Dr. Burçe Akcan |
9
Para Cuma, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ, 23(1), 2020
Doç. Dr. Burçe Akcan |
10
Advertising in Digital Games: A Review from the Perspective of Children and Parents, ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ, 7(2), 2020
Doç. Dr. Burçe Akcan |
11
Mahalleden Güvenlikli Sitelere Konutu Tüketmek, Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1(2), 2018
Doç. Dr. Burçe Akcan |
12
Love Monitoring: Analysis Of Valentine?s Day Advertisements, Intermedia International E-Journal, 4(6), 2017
Doç. Dr. Burçe Akcan |
13
Kitapta Marka Yerleştirme: Sokak Kedisi Bob Örneği, Intermedia International E-Journal, 3(5), 2016
Doç. Dr. Burçe Akcan |
1
Revolutionizing fashion e-commerce: The AI advantage for retailers and consumers , 8th International Conference on Applied Economics and Business (ICAEB 2024), 23.08.2024
Doç. Dr. Burçe Akcan, Prof. Dr. Süleyman Karaçor, Araş. Gör. Mustafa Merdin |
2
Sosyal medyada nefret: Linç kültürü, Uluslararası İletişim Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu, 24.04.2024
Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş. Gör. Mustafa Merdin |
3
Liberal feminizmin asimilasyonunun popüler göstergesi Barbie Filmi., BUSOC 2023, 26.10.2023
Doç. Dr. Burçe Akcan, Dr. Kazım Tolga Gürel |
4
Yapay zeka reklamcılığı ve toplumsal cinsiyet üzerine bir inceleme, Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 20.10.2023
Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş. Gör. Mustafa Merdin |
5
Department of advertising: An introduction, INAD 22 / International Art and Design Events, 19.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan |
6
Covid-19 Influence on Scarcity Strategy in Tourism Industry, 5th World Conference on Social Sciences, 09.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Gülerarslan Özdengül, Mustafa Aydın, Süleyman Karaçor, Arzu Kazaz |
7
The Concept of Femvertising as an Innovative Advertising Appeal, Proceedings of The World Conference on Social Sciences, 08.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Gülerarslan Özdengül, Arzu Kazaz |
8
Kendi Başına Bir Evren, Oyun İçi Reklam Üretiminde Cyberpunk Etkisi: Cyberpunk 2077 Oyun İçi Reklam Analizi, MCIS 2022- Medya ve Kültür Uluslararası Sempozyumu, 06.12.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin |
9
Daha Fazla Sürdürülemez Tüketim İçin Sürdürülebilir Pazarlama, 3. Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 12.10.2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
10
#MaviDönüşüm'ün Sosyal Medya Yansımaları, International Congress of Science Culture and Education, 21.10.2021
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
11
Covid-19 Salgın Döneminde Takviye Edici Gıda Alışverişi: Eczacılar ve Tüketiciler Perspektifinden Bir Araştırma, 8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26.05.2021
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
12
Dijital Oyunlar ve Kişisel Veri, 1st International Game Conference, 05.10.2019
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
13
Digital World Heritage of Popular Television Serials, The IAFOR Conference on Heritage the City New York (HCNY), 07.11.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Duygu Aydın |
14
Gelenekselden Dijitale Değişen Reklamcılık: Hedefleme ve Ölçümlemenin Önemi, Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 18.10.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
15
İLETİŞİM ALANINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SAĞLIK ÖZELİNDE REKLAM OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ, III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28.04.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
16
Kitaptan Filme Markalı Edebiyat: Sokak Kedisi Bob Örneği, 6th International Symposium Communication in the Millenium, 25.04.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
17
Aile İçi Şiddetin Yeniden Üretimi Sen Anlat Karadeniz, 16th International Syposium Communication in the Millenium, 25.04.2018
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz, Aslı Ekici |
18
Futbolun Reklam Hali: Beyaz Futbol ve Derin Futbol Örneği, I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 03.11.2017
Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz |
19
Interactive Advertising Models A Meta Analysis, 19th International Academic Conference, 16.09.2015
Doç. Dr. Burçe Akcan, Hasret Aktaş, Merve Gençyürek Erdoğan |
20
Digital Opinion Leaders in Movie Watching Decision, International Conference on the Changing World and Social Research I, 25.08.2015
Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Güleraraslan, Merve Gençyürek Erdoğan |
21
Brand Placement Strategies in Turkey The Case of Yalan Dünya, ICFMS 2014: International Conference on Film and Media Studies, 21.08.2014
Doç. Dr. Burçe Akcan |
22
Kitapta Marka Yerleştirme Sokak Kedisi Bob Örneği, II. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 06.11.2012
Doç. Dr. Burçe Akcan |
Yazarlık Bilgileri |
1
Sosyal Televizyon: Aktörler, İçerik, Etkileşim, İlk Baskı, Literatürk, 2019
Doç. Dr. Burçe Akcan |
Editör Bilgileri |
2
Reklam Araştırmaları, İlk Baskı, Çizgi, 2021
Merve Gençyürek Erdoğan, Doç. Dr. Burçe Akcan |
3
Reklama "Yeni"den Bakmak, İlk Baskı, Efe Akademi, 2021
Merve Gençyürek Erdoğan, Doç. Dr. Burçe Akcan |
Kitap Bölümü Bilgileri |
4
Big Data: Üreticiler ve Tüketiciler, In:Yeni Medya Araştırmaları 2, 325-344,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
5
Sağlık Alanında İnternet Teknolojilerinin Kullanımı: E-Sağlık Uygulamaları ve Yeni Reklam Mecraları, In:Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları 2017, 125-129,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
6
Jean Baudrillard Perspektifinden Dijital İletişim Çağında Tüketim, In:Dijital İletişime Kuramsal ve Kavramsal Yaklaşımlar, 369-382,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
7
Sınırların Ötesinde Komek Deneyimi, In:Geleneğin Yenilikle Sentezi: Konya Şehir Modeli, 149-166,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
8
Tüketimi Teşvik Etmek İçin Kıtlık Satmak, In:Reklama "Yeni"den Bakmak, 215-247,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
9
Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi, In:SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, 21-50,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
10
Dijital Dünyada Kişisel Veri, In:İNSAN VE MEDENİYET ARAŞTIRMALARI, 554-560,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
11
Yeni Medyada Reklam Yatırımları, In:SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI, 96-102,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
12
Mobil Oyun İçinde Reklamı Okumak: HayDay Örneği, In:Güncel İletişim Çalışmaları, 41-78,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
13
Reklam Araştırmalarında Nitel Çalışmaların Önemi, In:Reklam Araştırmaları, 203-214,
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
14
Kaybolan Hikayeler, In:Hikayenin İletişimi, 397-406,
Doç. Dr. Burçe Akcan |
15
Tüketim toplumunda reklam okuryazarlığı, In:21. Yüzyılda Okuryazarlık ve İletişim, 129-152, 2023
Doç. Dr. Burçe Akcan |
16
METAVERSE VE OYUN, In:GÜNCEL METAVERSE ÇALIŞMALARI, 49-60, 2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin |
17
Tüketim Mekanı (Mekansızlığı) Olarak Karanlık Mağazalar, In:BİREY TOPLUM VE DİJİTALLEŞME BAĞLAMINDA TÜKETİMİN YENİ FORMLARI, 45-64, 2022
Doç. Dr. Burçe Akcan |
18
Dijital Oyunu Tüketmek: Dijital Oyuncunun 5N1K'sı, In:Dijital Oyunlar 2: Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, 105-150, 2022
Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan |
aaa |
1
HUMAINT, Danışmanlık, Araştırmacı, 26.08.2024
Doç. Dr. Burçe Akcan, Doç. Dr. Arzu Kazaz |
1 Kritik İletişim Çalışmaları, Editör, 2024 |
2 SDÜ İFADE DERGİSİ, Hakem, 2023 |
3 SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Hakem, 2023 |
4 KRİTİK İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Hakem, 2023 |
5 Turkish Online Journal of Design Art and Communication, Hakem, 2023 |
6 Hars Akademi Uluslararası Hakemli Kültür Sanat Mimarlık Dergisi, Hakem, 2023 |
7 Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi, Editör, 2023 |
8 OPUS Journal of Society Research, Hakem, 2023 |
9 SAKARYA İLETİŞİM, Hakem, 2023 |
10 Afet ve Risk Dergisi, Hakem, 2023 |
11 İletişim Kuram ve Araştırma Dergisİ, Hakem, 2023 |
PAZARLAMA |
REKLAM KAMPANYALARI I |
REKLAMCILIK UYGULAMALARI |
MARKA YARATMA |
REKLAM KAMPANYALARI II |
REKLAMA GİRİŞ |