Yükleniyor
image

İletişim ve Tasarımı Programı
burceakcan[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2088

  • Doktora, (2018), Selçuk Üniversitesi, Reklamcılık

  • Yüksek Lisans, (2014), Başkent Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • Lisans, (2011), Atılım Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

  • • Reklam Araştırmaları
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1   Özel markalı ürünlere (PLB) yönelik artan talebi FMCG sektörü üzerinden anlamak tüketici perspektifinden bir değerlendirme, Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi, 4(2), 2024

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Doç. Dr. Arzu Kazaz
    2  Afet İletişimi, Politik Tüketim ve Sosyal Medya: 6 Şubat Kahramanmaraş Örneği, Yeni Medya, 5(1), 2023

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin, Merve Gençyürek Erdoğan
    3  ATAERKİL SİSTEME KADIN İŞBİRLİĞİ: SADAKATSİZ ÖRNEĞİ, KRİTİK İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, 5(1), 2023

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz
    4   Simulakr Besinler, SDÜ İfade, 5(2), 2023

    Dr. Kazım Tolga Gürel, Doç. Dr. Burçe Akcan
    5   Doğu Avrupa enerji krizinde körfez alternatifi ve dizel jeneratör tehdidi, Ortadoğu Analiz, 14(123), 2023

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    6  Deneyimsel Pazarlama Stratejisi Olarak Oynanabilir Reklamlar, Yeni Medya, 2(12), 2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz
    7   Reklamın Metinlerarası Doğası, Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 4(1), 2021

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    8  Facebook'un Çevrimiçi Destek Grubu İşlevi Üzerine Nitel Bir Araştırma: FIV+ Kedi Sahipleri Örneği, Intermedia International E-Journal, 7(12), 2020

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    9  Para Cuma, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ, 23(1), 2020

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    10  Advertising in Digital Games: A Review from the Perspective of Children and Parents, ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ, 7(2), 2020

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    11   Mahalleden Güvenlikli Sitelere Konutu Tüketmek, Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1(2), 2018

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    12  Love Monitoring: Analysis Of Valentine?s Day Advertisements, Intermedia International E-Journal, 4(6), 2017

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    13  Kitapta Marka Yerleştirme: Sokak Kedisi Bob Örneği, Intermedia International E-Journal, 3(5), 2016

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    1  Revolutionizing fashion e-commerce: The AI advantage for retailers and consumers , 8th International Conference on Applied Economics and Business (ICAEB 2024), 23.08.2024

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Prof. Dr. Süleyman Karaçor, Araş. Gör. Mustafa Merdin
    2  Sosyal medyada nefret: Linç kültürü, Uluslararası İletişim Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu, 24.04.2024

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş. Gör. Mustafa Merdin
    3  Liberal feminizmin asimilasyonunun popüler göstergesi Barbie Filmi., BUSOC 2023, 26.10.2023

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Dr. Kazım Tolga Gürel
    4  Yapay zeka reklamcılığı ve toplumsal cinsiyet üzerine bir inceleme, Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 20.10.2023

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş. Gör. Mustafa Merdin
    5  Department of advertising: An introduction, INAD 22 / International Art and Design Events, 19.12.2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    6  Covid-19 Influence on Scarcity Strategy in Tourism Industry, 5th World Conference on Social Sciences, 09.12.2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Gülerarslan Özdengül, Mustafa Aydın, Süleyman Karaçor, Arzu Kazaz
    7  The Concept of Femvertising as an Innovative Advertising Appeal, Proceedings of The World Conference on Social Sciences, 08.12.2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Gülerarslan Özdengül, Arzu Kazaz
    8  Kendi Başına Bir Evren, Oyun İçi Reklam Üretiminde Cyberpunk Etkisi: Cyberpunk 2077 Oyun İçi Reklam Analizi, MCIS 2022- Medya ve Kültür Uluslararası Sempozyumu, 06.12.2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin
    9  Daha Fazla Sürdürülemez Tüketim İçin Sürdürülebilir Pazarlama, 3. Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 12.10.2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz
    10  #MaviDönüşüm'ün Sosyal Medya Yansımaları, International Congress of Science Culture and Education, 21.10.2021

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz
    11  Covid-19 Salgın Döneminde Takviye Edici Gıda Alışverişi: Eczacılar ve Tüketiciler Perspektifinden Bir Araştırma, 8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26.05.2021

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    12  Dijital Oyunlar ve Kişisel Veri, 1st International Game Conference, 05.10.2019

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    13  Digital World Heritage of Popular Television Serials, The IAFOR Conference on Heritage the City New York (HCNY), 07.11.2018

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Duygu Aydın
    14  Gelenekselden Dijitale Değişen Reklamcılık: Hedefleme ve Ölçümlemenin Önemi, Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 18.10.2018

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    15  İLETİŞİM ALANINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SAĞLIK ÖZELİNDE REKLAM OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ, III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28.04.2018

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    16  Kitaptan Filme Markalı Edebiyat: Sokak Kedisi Bob Örneği, 6th International Symposium Communication in the Millenium, 25.04.2018

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    17  Aile İçi Şiddetin Yeniden Üretimi Sen Anlat Karadeniz, 16th International Syposium Communication in the Millenium, 25.04.2018

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz, Aslı Ekici
    18  Futbolun Reklam Hali: Beyaz Futbol ve Derin Futbol Örneği, I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 03.11.2017

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Arzu Kazaz
    19  Interactive Advertising Models A Meta Analysis, 19th International Academic Conference, 16.09.2015

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Hasret Aktaş, Merve Gençyürek Erdoğan
    20  Digital Opinion Leaders in Movie Watching Decision, International Conference on the Changing World and Social Research I, 25.08.2015

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Aşina Güleraraslan, Merve Gençyürek Erdoğan
    21  Brand Placement Strategies in Turkey The Case of Yalan Dünya, ICFMS 2014: International Conference on Film and Media Studies, 21.08.2014

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    22  Kitapta Marka Yerleştirme Sokak Kedisi Bob Örneği, II. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 06.11.2012

    Doç. Dr. Burçe Akcan

    Yazarlık Bilgileri

    1  Sosyal Televizyon: Aktörler, İçerik, Etkileşim, İlk Baskı, Literatürk, 2019

    Doç. Dr. Burçe Akcan

    Editör Bilgileri

    2  Reklam Araştırmaları, İlk Baskı, Çizgi, 2021

    Merve Gençyürek Erdoğan, Doç. Dr. Burçe Akcan
    3  Reklama "Yeni"den Bakmak, İlk Baskı, Efe Akademi, 2021

    Merve Gençyürek Erdoğan, Doç. Dr. Burçe Akcan

    Kitap Bölümü Bilgileri

    4  Big Data: Üreticiler ve Tüketiciler, In:Yeni Medya Araştırmaları 2, 325-344,

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    5  Sağlık Alanında İnternet Teknolojilerinin Kullanımı: E-Sağlık Uygulamaları ve Yeni Reklam Mecraları, In:Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları 2017, 125-129,

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    6  Jean Baudrillard Perspektifinden Dijital İletişim Çağında Tüketim, In:Dijital İletişime Kuramsal ve Kavramsal Yaklaşımlar, 369-382,

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    7  Sınırların Ötesinde Komek Deneyimi, In:Geleneğin Yenilikle Sentezi: Konya Şehir Modeli, 149-166,

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    8  Tüketimi Teşvik Etmek İçin Kıtlık Satmak, In:Reklama "Yeni"den Bakmak, 215-247,

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    9  Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi, In:SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, 21-50,

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    10  Dijital Dünyada Kişisel Veri, In:İNSAN VE MEDENİYET ARAŞTIRMALARI, 554-560,

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    11  Yeni Medyada Reklam Yatırımları, In:SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI, 96-102,

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    12  Mobil Oyun İçinde Reklamı Okumak: HayDay Örneği, In:Güncel İletişim Çalışmaları, 41-78,

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    13  Reklam Araştırmalarında Nitel Çalışmaların Önemi, In:Reklam Araştırmaları, 203-214,

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    14  Kaybolan Hikayeler, In:Hikayenin İletişimi, 397-406,

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    15  Tüketim toplumunda reklam okuryazarlığı, In:21. Yüzyılda Okuryazarlık ve İletişim, 129-152, 2023

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    16  METAVERSE VE OYUN, In:GÜNCEL METAVERSE ÇALIŞMALARI, 49-60, 2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Mustafa Merdin
    17  Tüketim Mekanı (Mekansızlığı) Olarak Karanlık Mağazalar, In:BİREY TOPLUM VE DİJİTALLEŞME BAĞLAMINDA TÜKETİMİN YENİ FORMLARI, 45-64, 2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan
    18  Dijital Oyunu Tüketmek: Dijital Oyuncunun 5N1K'sı, In:Dijital Oyunlar 2: Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, 105-150, 2022

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Merve Gençyürek Erdoğan
    aaa
    1 HUMAINT, Danışmanlık, Araştırmacı, 26.08.2024

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Doç. Dr. Arzu Kazaz
    1 Kritik İletişim Çalışmaları, Editör, 2024
    2 SDÜ İFADE DERGİSİ, Hakem, 2023
    3 SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Hakem, 2023
    4 KRİTİK İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Hakem, 2023
    5 Turkish Online Journal of Design Art and Communication, Hakem, 2023
    6 Hars Akademi Uluslararası Hakemli Kültür Sanat Mimarlık Dergisi, Hakem, 2023
    7 Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi, Editör, 2023
    8 OPUS Journal of Society Research, Hakem, 2023
    9 SAKARYA İLETİŞİM, Hakem, 2023
    10 Afet ve Risk Dergisi, Hakem, 2023
    11 İletişim Kuram ve Araştırma Dergisİ, Hakem, 2023
    PAZARLAMA
    REKLAM KAMPANYALARI I
    REKLAMCILIK UYGULAMALARI
    MARKA YARATMA
    REKLAM KAMPANYALARI II
    REKLAMA GİRİŞ