Yükleniyor
image

Sahne Sanatları Bölümü
gsurmen[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 3020

  • Sanatta Yeterlilik, (2009), İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Piyano Anasanat Dalı

  • Yüksek Lisans, (2006), İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Piyano Anasanat Dalı

  • Lisans, (1999), Hacettepe Üniversitesi, Piyano Anasanat Dalı

  • • Klasik Batı Müziği (Yorumculuk)

    Yayın Bilgileri

    TIP FAKÜLTESİ SEMPOZYUM KAPANIŞ KONSERİ
    Diğer
    İHSAN DOĞRAMACI KONFERANS SALONU
    "KARA SAVAŞLARININ YILDÖNÜMÜNDE ATATÜRK VE ÇANAKKALE" AÇILIŞ KONSERİ
    Diğer
    AVNİ AKYOL KONFERANS SALONU
    Sanatta Yeterlik Mezuniyet Resitali /Başak TATAR
    Diğer
    İHSAN DOĞRAMACI KONFERANS SALONU
    Sanatta Yeterlik Mezuniyet Resitalleri Rengin GÜNEY/ Berkcan AKINCI
    Diğer
    İhsan Doğramacı Konferans Salonu
    Yönetim Akademisi Derneği "Yılların Ötesinden" konseri
    Diğer
    Kızılcahamam Patalya Otel
    Geriatri Bakım Evi Konseri
    Diğer
    GERİATRİ HUZUR EVİ VE YAŞLI BAKIM MERKEZİ
    Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümü Beyaz Önlük Giyme Töreni
    Diğer
    Prof. İhsan Doğramacı Konferans Salonu
    Tıp Sempozyumu Kapanış Konseri
    Diğer
    Prof. İhsan Doğramacı Konferans Salonu
    GÜZEL SANATLAR LİSESİ KONSERİ
    Diğer
    B.Ü. DEVLET KONSERVATUVARI SAHNESİ
    ŞAN-PİYANO RESİTALİ
    Diğer
    MOZARTHAUS KONSER EVİ
    Şan-piyano resitali
    Diğer
    Mozarthaus Konser Evi
    J. W. v. Goethe'nin Faust eserinde geçen 'Flohlıed' ve 'Der Könıg ın Thule' baladlarından bestelenmiş liedlerin şiir müzik ilişkisi açısından incelenmesi
    Yüksek Lisans
    2023
    Türkiye'de protest müziğin 68 kuşağı gençlik hareketleri sürecinde incelenmesi
    Yüksek Lisans
    2023
    Blues müziği ve sonrasında popüler kültürle gelişen vokal teknikleri
    Yüksek Lisans
    2022
    Fransız İhtilali sonrası değişen toplumsal yapının müziğe etkilerinin, Fransa'da operetin ortaya çıkış süreci ve gelişimi üzerinden incelenmesi
    Yüksek Lisans
    2022
    ATÖLYE I
    ATÖLYE II
    BİRLİKTE SÖYLEME I
    BİRLİKTE SÖYLEME II
    BİRLİKTE SÖYLEME III
    BİRLİKTE SÖYLEME IV
    KORO I
    KORO II
    KORO III
    KORO IV
    KORREPETİSYON I
    KORREPETİSYON II
    KORREPETİSYON III
    KORREPETİSYON IV
    KORREPETİSYON V
    KORREPETİSYON VIII