1
Investigation of TIMSS 2015 science test items in terms of differential item functioning according to language and culture., International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7(18), 2022
Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Dr.Öğr Üyesi Sami Çiftçi |
2
Scaling of students' instructional techniques preferences used in science lessons, Kastamonu Education Journal, 28(1), 2020
Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Prof. Dr. Selahattin Gelbal |
3
The adaptation of short dark triad (SD3) inventory to the Turkish sample: The study of validity and reliability, Journal of Research in Education and Society/ JRES, 5(2), 2018
Sermin Ağralı Ermiş, Prof.Dr.Mustafa Yaşar Şahin, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus |
4
Ortak maddelerin değişen madde fonksiyonu gösterip göstermemesi durumunda test eşitlemeye etkisinin farklı yöntemlerle incelenmesi (The study of the effect of anchor items showing or not showing differantial item functioning to test equating using various methods), Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 7(1), 2016
Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Selahattin Gelbal |
5
İlköğretimde çoklu zeka kuramına dayalı yönlendirme etkinliklerinde işbirliği ve uyum boyutlarında karşılaşılan sorunlar (The problems in collaboration and adaptation of orientation activities based on the theory of multiple intelligences in elementary education), Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 1(1), 2008
Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus |
1
Eleştirel kitap okuma atölye çalışmasının öğretmenlerin eleştirel okuma öz yeterlik algılarına etkisi, 2. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi Geliştir Uygula Paylaş, Ankara , 30.05.2024
Uzman Fatma Özdemir Öncül, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Uzman Herdemtaze Şeyhun Diniz, Şükran Çamaşırcı, Didem Akyol Özdeniz |
2
Hastalık Kimliği Anketinin Türk Örneklemine Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması, 25. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 17.05.2024
Ayşe Dilara Sal, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Öğr.Gör. Fazıl Serdar Gürel, Prof. Dr. Figen Çok |
3
Ders ve Öğretim Elemanı Değerlendirme Formu Bilgisayar Ortamında Bireyselleştirilmiş Test Olarak Uygulanabilir mi?, I. Bireye Uyarlanmış Test Araştırmaları Sempozyumu, Boğaziçi Üniversitesi, istanbul, 14.09.2023
Prof. Dr. Halil Giray Berberoğlu, Öğr.Gör. Dr. Esra Kınay Çiçek, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Araş.Gör. Semih Topuz |
4
Yenimahalle rehberlik araştırma merkezinde çalışan öğretmenlerin eleştirel düşünmeye yönelik farkındalık ve eğilimlerinin incelenmesi., 1. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ,Geliştir Uygula Paylaş, Ankara , 20.06.2023
Uzman Semra Apakkan Eş, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Uzman Herdemtaze Şeyhun Diniz, Uzman Büşra Koçaslan |
5
Düzeltme/ Değişiklik Yapılan Yanlı Maddelerde Değişen Madde Fonksiyonu İncelemesi., 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ege Üniversitesi, İzmir, 21.09.2022
Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Prof.Dr.Selahattin Gelbal |
aaa |
1
Kronik Hastalığa Sahip Üniversite Öğrencilerinde İyi Oluşun Hastalık Kimliği, Akademik Başarı, Hastalık Niteliği ve Eğitsel Zorluklar Açısından İncelenmesi, Ar-Ge, Araştırmacı, 31.12.2022
Prof. Dr. Figen Çok, Araş.Gör. Ayşe Dilara Sal, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus, Öğr.Gör. Fazıl Serdar Gürel |
1 Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Hakem, 2024 |
2 International Anatolian Social Sciences Journal, Hakem, 2024 |
ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ |
BİLİMSEL ARAŞITRMA YÖNTEMLERİ VE ETİK |
BİLİMSEL ARAŞTIMA YÖNTEMLERİ |
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ |
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
TEMEL İSTATİSTİK |