1
Research competence in initial teacher education: Perceptions, orientations, and suggestions, Turje, 13(1), 2024
Dr. Fatma Gümüşok, Dr. Gülden Taner Yavuz, Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı |
2
Whenever I watched myself, I realised something different to improve?: Teacher candidates? reflections on the video-based, micro-analytic practicum, Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(2), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı, Gölge Seferoğlu |
3
Surviving uncertainty: the impact of COVID-19 policies on the teaching practicum in Turkey, EDUCATIONAL STUDIES, 0(0), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı, Gülden Taner, Fatma Gümüşok, Banu Çiçek Başaran Yüksel |
4
An Investigation of the Teacher Identity in the General Competencies for Teaching Profession in Turkey from a Freirean Perspective, KAHRAMANMARAS SUTCU IMAM ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM DERGİSİ, 4(2), 2022
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı |
5
EFL Teachers opinions on the use of L1 in L2 classrooms: Role of experience and context, FOCUS ON ELT, 4(1), 2022
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı, Gülden Taner Yavuz |
6
Pre-Service teachers management of student-initiated word searches in an EFL classroom, Classroom Discourse, 14(3), 2022
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı, Gölge Seferoglu |
7
Designing an EFL Oral Communication Course for ELT Students, Journal of Language Teaching and Learning, 12(2), 2022
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı, Gülden Taner |
8
Linking theory and practice in an ELT program: An evaluation of materials, testing and practicum courses, JOURNAL OF NARRATIVE AND LANGUAGE STUDIES, 9(17), 2021
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı, Ufuk Ataş |
9
Promoting extended student talk in an EFL classroom, Eurasian Journal of Applied Linguistics, 6(2), 2020
Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı |
aaa |
1
İngilizce Öğretmenliği Programına Yönelik Yenilikçi Bir Öğretmenlik Uygulaması Modeli Geliştirilmesi", Eğitim, Araştırmacı, 25.12.2023
Dr. Öğretim Üyesi Ali İlya, Dr. Öğr. Üyesi Gözde Balıkçı |
ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ |
ÇEVİRİ |
ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ 2 |
ÇOCUKLARAYABANCIDİLÖĞRETİMİ1 |
EĞİTİMDE AHLÂK VE ETİK |
İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARI |
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME |
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE MATERYAL DEĞERLENDİRME VE GELİŞTİRME |
MİKRO ÖĞRETİM |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II |
SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ VE DİL ÖĞRETİMİ |