|
1
Mediating Effect of Artificial Intelligence Attitude on the Relationship Between Digital Literacy and Career & Talent Development: Aligning with Quality Education-SDG4, Journal of Lifestyle and SDGs Review, 5(4), 2025
Prof. Dr. Erdem Kirkbeşoğlu, Öğr.Gör. Ece Serin Orakci, Araş.Gör. İlker Kocaoğlu |
|
2
Improving course evaluation processes in higher education institutions: a modular system approach, PeerJ Computer Science, 11(0), 2025
Araş.Gör. İlker Kocaoğlu, Doç. Dr. Erinç Karataş |
| 1
Türkiye'de Sürdürülebilirlik Üzerine Lisansüstü Tezler: Akademik Eğilimler ve Dağılımsal Analiz (1999-2025), The Road to 2030: Accelerating Progress on the Sustainable Development Goals, 12.05.2025
Araş.Gör. İlker Kocaoğlu, Doç. Dr. Esma Ergüner |
| 2
Bilişim Sistemleri Lisans Programlarına Yeterliğe Dayalı Bütünleşik Yaklaşım, 11th International Management Information Systems Conference, 25.10.2024
Prof. Dr. Murat Paşa Uysal, Araş.Gör. İlker Kocaoğlu |
| 3
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölüm Web Sayfalarinin Erişilebilirlik Değerlendirmesi, The 10th International Management Information Systems Conference, 18.10.2023
Araş.Gör. İlker Kocaoğlu, Dr. Öğr. Üyesi Gizem Öğütçü Ulaş |
| aaa |
| 1
Lisans Programlarındaki Yazılım Geliştirme ve Programlama, Veri Yönetimi, Proje Yönetimi ve Yapay Zekâ Derslerine Yönelik Yeterliliğe Dayalı Ders Değerlendirme Modellerinin Geliştirilmesi, Ar-Ge, Araştırmacı, 19.02.2024
Araş.Gör. İlker Kocaoğlu |
|
DERS SONU DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİNDE DUYGU ANALİZİ YAKLAŞIMI Yüksek Lisans 2024 |
|
BİLGİSAYAR OKURYAZARLIĞI |