1
The Use of Visual Representations for Light and Sound Topics in Science Textbooks: A Cross-Cultural Study, 4th World Conference on Physics Education 2024, 26.08.2024
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Hatice Elmacı, Nilüfer Didiş Körhasan |
2
The Relationship Between High School Students' Sense of Belonging to Physics, Physics Identity, and Physics Achievement, 4th World Conference on Physics Education 2024, 26.08.2024
Merve Düriye Biçmen Şenol, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
3
Examination of the Sense of Belonging and Test Anxiety Levels of Audiology Undergraduate Students in a Physics Class, XI EJERCongress, 24.05.2024
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
4
İlköğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Işık Konusunda Çoklu Temsillerin Kullanımı, XI EJERCongress, 24.05.2024
Hatice Elmacı, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Nilüfer Didiş Körhasan |
5
İşitme Koruyucu Kullanımını Etkileyen Faktörlerle Risk Alma Davranışı, İşyeri Sosyal Performansı, Sosyal ve Yenilik Odaklı Yaşam Tarzı Arasındaki İlişki, Odyoloji II. Bahar Sempozyumu: Odyogram Ötesi İşitme Problemleri, 03.05.2024
Araş.Gör. Gizem Güner, Öğr.Gör. Dr. Merve Deniz Sakarya, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Dr. Öğr. Üyesi Eda Çakmak |
6
A Comparative Study of High School Students' Sense of Belonging to Physics Course and Their Epistemologies Related to Physics Due to Gender, School Type, and Grade Lev, ESERA2023, 28.08.2023
Merve Düriye Biçmen Şenol, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
7
Women in physics: Students and faculty members in Turkish higher education , 8th International Conference on Women in Physics , 10.07.2023
Nilüfer Didiş Körhasan, Şule Kösem, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
8
The Effect of Introductory Physics Course on Life Sciences Students' Attitudes toward Physics, The GIREP-EPEC Conference 2023, 03.07.2023
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
9
Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü Lisans Öğrencilerinin Fizik Dersine ilişkin Tutumlarının İncelenmesi, V. Ulusal Fizik Eğitim Kongresi, 14.01.2022
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
10
Odyoloji Bölümü Öğrencilerinin Elektrik Devreleriyle ilgili Kavram Anlamlarının Değerlendirilmesi, V. Ulusal Fizik Eğitim Kongresi, 14.01.2022
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
11
Diagnosis of Undergraduate Physiotherapy Students' Misconceptions about Simple Electric Circuits, The GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Conference, 01.07.2019
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
12
Cinsiyet ve Spor Etkinliklerinde Bulunma Değişkenlerine Göre Maksimum Fonasyon Süre Farklılıklarının Sağlıklı Yetişkin Bireylerde İncelenmesi, X. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, 28.04.2019
Dr. Öğr. Üyesi Eda Çakmak, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Sema Acar |
13
Yetişkin Bireylerde Okuma Becerileri: Eğitim Seviyesi ve Cinsiyete Göre Farklılıkların ve Okuma Hızını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi, X. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, 28.04.2019
Dr. Öğr. Üyesi Eda Çakmak, Sema Acar, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
14
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KUVVET VE HAREKET KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE KİNEMATİK GRAFİKLERİNİ ANLAMA KONUSUNDA YAŞADIĞI ZORLUKLAR, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 28.09.2016
Ali Eryılmaz, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
15
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YEDİ COĞRAFİK BÖLGEYE GÖRE KAVRAM YANILGILARI DAĞILIMI VE ÖĞRENCİLERİN KAVRAM YANILGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ANALİZİ, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 28.09.2016
Ali Eryılmaz, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
16
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BASİT ELEKTRİK DEVRELERİ VE GEOMETRİK OPTİK KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 28.09.2016
Ali Eryılmaz, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
17
TÜRKİYE~'~DE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK KONULARINDAKİ KAVRAM YANILGILARININ COĞRAFİK BÖLGELERE GÖRE HARİTALANMASI, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 28.09.2016
Ali Eryılmaz, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
18
Relationship between Pre-service Physics Teachers FCI Performance and Their Feedback on FCI Results, The GIREP-EPEC Conference, 06.07.2015
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
19
What is the relationship between personal epistemology about physics and scientific epistemology for 9th grade high school students, The GIREP-MPTL Conference, 07.07.2014
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Ömer Faruk Özdemir |
20
Analysis of Historical Content in Modern Physics Chapters in High School Physics Textbooks, International Conference on Physics Education (ICPE), 05.08.2013
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Eray Şentürk |
21
Unfolding History of Science Studies in Science Education, The IHPST 12th Biennial Conference, 19.06.2013
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
22
Physics teacher candidates views about science and scientific knowledge after high school physics curricula revisions, NARST Annual International Conference, 25.03.2012
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Özlem Oktay |
23
A brief review of four themes in science education literature, Annual Conference of the International Centre for Innovation in Education, 08.06.2010
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Özlem Oktay |
Kitap Bölümü Bilgileri |
1
Designing Introductory Physics Courses for Life Science Majors, In:Education & Science 2023 - I, 99-108,
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
2
Sustainability Efforts of Başkent University Regarding the Sustainable Development and Participation of All University Members, In:UI Green Metric in Higher Education- Measuring and Reporting on Sustainability Initiatives at Higher Education Institutions, 1-18, 2024
Prof. Dr. Nazmiye Erdoğan, Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
aaa |
1
2018-2023 yılları arasında Başkent Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Odyoloji ve Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümlerindeki öğrencilerin basit elektrik devreleri ile ilgili kavram yanılgılarındaki değişimin incelenmesi: Bir retrospektif çalışma, Eğitim, Yürütücü, 29.08.2023
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen |
2
İşitme Koruma Değerlendirmesi (HPA-2) Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması, Eğitim, Yürütücü, 15.01.2023
Dr. Öğr. Üyesi Kübra Özmen, Araş.Gör. Gizem Güner |
1 SAGE Open, Editör, 2023 |
2 SAGE Open, Editör, 2022 |
INVESTIGATION OF INTERPLAY BETWEEN SENSE OF BELONGING IN HIGH SCHOOL STUDENTS PHYSICS COURSE, PHYSICS-RELATED PERSONAL EPISTEMOLOGIES AND PHYSICS ACHIEVEMENTS DUE TO SCHOOL TYPE, GRADE LEVEL AND GRADE LEVEL Yüksek Lisans 2024 |
TÜRKİYE VE İNGİLTERE’DE İLKÖĞRETİM FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA FİZİK KONULARINA AİT ÇOKLU TEMSİLLERİN İNCELENMESİ Yüksek Lisans 2024 |
FİZİK |
FİZİK I |
ODYOLOGLAR İÇİN ELEKTRONİĞİN TEMELLERİ |
BİLGİSAYARDA SUNUM HAZIRLAMA TEKNİKLERİ |
BİLİM VE TEKNOLOJİDE GÜNCEL GELİŞMELER |
FİZİK II |
GÜRÜLTÜ VE İŞİTME SAĞLIĞI |
SES FİZİĞİ VE AKUSTİK |
SEMİNER |
SOSYAL SORUMLULUK VE TOPLUMA HİZMET |
ESERA Üyelik |
GIREP Üyelik |