1
"Love" in Three Colors: White from Chela Sandova's Perspective on Social Justice, MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 0(29), 2024
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
2
Orta Sınıf Bir İdeoloji Olarak Annelik, Sosyoloji Dergisi, 0(45), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
3
MUSTAFA AYAZ'IN KADIN TEMALI ESERLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR İNCELEME, Art-e Sanat Dergisi, 16(32), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
4
Cumhuriyet Kadınının Değişen Silueti: İdeolojik Bir Araç Olarak Güzellik Yarışmaları, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (AÜSBD), 23(0), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
5
Hakikati İnşa Etmek: Fotoğraf, Yapay Zekâ, Kimlik ve Mekân İlişkisi, iletişim ve toplum araştırmaları dergisi, 3(2), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
6
DİJİTAL ÇAĞDA SANAT VE SANATÇI: HA:AR ÜZERİNE BİR İNCELEME, AKADEMİK SANAT, 0(20), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
7
Duygular Sosyolojisi Bağlamında Kieslowski Sineması: Üç Renk Üçlemesi, Uluslararası Medeniyet Araştırmaları Dergisi, 8(1), 2023
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke, Prof. Dr. Özge Mazlum |
8
FİLMLER ÜZERİNDEN SANATTA KADIN EMEĞİNİN İNCELENMESİ: "Big Eyes", "The Wife" ve "Sylvia", Sanat ve İnsan Dergisi, 0(0), 2022
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
9
Beyazperdede Öteki Olmak: Dönersen Islık Çal Filmi Üzerine Bir İnceleme, SineFilozofi, 1(2), 2016
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
10
Kent ve Kimlik İlişkisi Bağlamında Anlamın Üretim Yeri Olma Açısından Simge Mimari, Kültür ve İletişim, 0(37), 2016
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
11
NEWS LANGUAGE IN MEDIA AND "ERDOĞAN'S SPEECH IN STRASBOURG", NWSA-HUMANITIES, 8(1), 2013
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
1
ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND REPRESENTATION: AN ANALYSIS ON CANVA DREAMLAB, IFIG SEMPOZYUMU, 14.05.2025
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
2
YAPAY ZEKÂ VE IRKÇILIK: ÖRNEK VAKALAR ÜZERİNDEN BİR TARTIŞMA, BAİBÜİLEF-İG (Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Günleri) 2. Uluslararası Yapay Zeka ve Hipermedya Sempozyumu, 12.05.2025
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
3
KİRALIK MASALLARDA MUTLULUĞU ARAYAN KADINLAR: Femwashing Bağlamında Barbie Filmine Dair Bir İnceleme, Gaziantep Üniversitesi Uluslararası İletişim, Bilgi ve Toplum Sempozyumu, 09.05.2024
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
4
Anlatınca Geçer mi? Feminist Sinema, Travmalar ve Anlatılar, Sinefilozofi Uluslararası 5. Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 09.12.2022
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
5
TEKNO-PALYATİF TOPLUMLARDA SANAT VE SANATÇI; Anlamın Kurucu Öğesi Olarak Fiziksel ve Duygusal Acı, IAR-ARDE 2022 1. Uluslararası Mimarlık Sanat ve Tasarım Sempozyumu: Ankara, 05.10.2022
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
6
Wedding Photos and Zeitgeist: A Reading on Femininity, Masculinity, Love, and Marriage, International Conference on Knowledge and Politics in Gender and Women?s Studies (GWS), 09.10.2015
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
7
THE PHENOMENON OF IDENTITY IN THE PASSING FROM MODERNITY TO POST-MODERNITY: MY GRANDFATHERS PEOPLE MOVIE, International Conference on Education, Culture and Identity (ICECI), 06.07.2013
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
8
Geleneksel Türk Kadını Kimliğinin İnşasında Dilin Kullanımı ve Sözel Şiddetin Yeniden Üretimi, International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, 17.06.2013
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
Yazarlık Bilgileri |
1
TERCİHEN ÇOCUKSUZ: Kadınlık Arzuları Değişirken, İlk Baskı, NOTA BENE YAYINLARI, 2022
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
Kitap Bölümü Bilgileri |
2
Bir İletişim Mekanı Olarak Dijital Ağlar ve Flörtleşme Kültürü, In:Dijital Flörtleşme, 71-92, 2022
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
3
SOSYAL MEDYA VE İÇERİK STRATEJİLERİ, In:SOSYAL MEDYADA İLETİŞİM, 63-88, 2022
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
4
"KİMSİN SEN?" POST-TRUTH ÇAĞINDA KİMLİK, ÖZNELLİK İNŞASI VE BEDENİN YENİDEN ÜRETİMİ, In:HAKİKAT ÖTESİ ÇAĞDA İLETİŞİM, 256-276, 2022
Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pinar Eke |
15 Temmuz 2. Ulusal Çağrılı Afiş Sergisi Diğer Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi |
POZİTİF YAPI II DEPREM FARKINDALIĞI SERGİSİ Diğer BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ - GALERİ SANAT |
Bosch Home Reklam Filmlerinde Marka Arketipi Bağlamında Toplumsal Cinsiyet Rollerinin İnşası: #likeabosch ve #tambibosch Etiketli Kampanyaların Karşılaştırmalı Analizi Yüksek Lisans 2025 |
DİJİTAL REKLAMCILIKTA HİKÂYE ANLATICILIĞI:
"İşte Benim Maximumum" Reklam Kampanyasına İlişkin Bir İnceleme Yüksek Lisans 2024 |
Gotik Edebiyat Uyarlaması Film Afişlerinin Görsel Dil Açısından Dönemsel Analizi Yüksek Lisans 2024 |
DİJİTAL MEDYA VE SANAT |
İLETİŞİM |
İLETİŞİM BİLİMİNE GİRİŞ |
İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ |
MARKA İLETİŞİMİ VE TASARIMI |
PSİKANALİZ VE GÖRSEL SANATLAR |
REKLAM TASARIMI |
YENİ MEDYA |
YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI |
DİİJİTAL MEDYA STRATEJİLERİ |
FİLM ANALİZİ |
İLETİŞİM FELSEFESİ |
SEMİYOLOJİ VE REKLAM TASARIMI |
YARATICI YAZARLIK |
BİLGİLENDİRME TASARIMI |
GÖRSEL İLETİŞİME GİRİŞ |
İLETİŞİM VE MEDYA KURAMLARI |
İNTERNET ÇAĞINDA İÇERİK TASARIMI |
YENİ MEDYADA REKLAMCILIK |
GÖRSEL ALGI VE İLETİŞİM |
PROJE TASARLAMA VE SUNUM TEKNİKLERİ |
SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ |
TEMEL FOTOĞRAF |