Yükleniyor
image

Sınıf Öğretmenliği Programı
szoraloglu[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2232

  • Doktora, (2022), Hacettepe Üniversitesi, Sınıf Eğitimi

  • Yüksek Lisans, (2016), Hacettepe Üniversitesi, İlköğretim

  • Lisans, (2011), Hacettepe Üniversitesi, Sınıf Öğretmenliği

  • • İlk Okuma Yazma Eğitimi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1   İdeadan Uygulanabilirliğe ?Kapsayıcı Eğitim?: Psikolojik Danışman Adaylarının Gözünden Değerlendirme, Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(0), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu
    2  4+4+4 düzenlemesiyle okula erken yaşta başlayan çocuklar: Bir yaş daha büyük olsaydım çok daha iyi olurdu!, Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(2), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu, Prof. Dr. Ali Ekber Şahin, Dr. Nergiz Kardaş-İşler
    3  Bir sınıf öğretmeninin farklılaştırılmış öğretim yaklaşımıyla ilişkilendirilebilir uygulamaları, Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 36(3), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu, Prof. Dr. Ali Ekber Şahin
    4  Teacher competencies for differentiated instruction approach, Cukurova University Faculty of Education Journal, 51(2), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu, Prof. Dr. Ali Ekber Şahin
    5  4+4+4 düzenlemesiyle farklı yaşlarda ilkokula başlayan öğrencilerin akademik performanslarının LGS verileri temelinde analizi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 55(2), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu, Prof. Dr. Ali Ekber Şahin, Dr. Nergiz Kardaş-İşler
    6  Bir İlkokuma Yazma Kitabının Nitelikli Okuma-Yazma, Öğretim Programı ve Gelişimsel Özellikler Açısından İncelenmesi, International Journal of Languages Education and Teaching, 1(0), 2017

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu, Doç. Dr. Banu Aktürkoğlu
    7   İlkokuma ve Yazma Öğretimi İçin Bir Model Önerisi: Dört Blok, Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 10(20), 2016

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu, Doç. Dr. Hakan Dedeoğlu
    1  Hizmet öncesi öğretmen eğitiminde öğretimi farklılaştırma becerilerinin geliştirilmesi, Uluslararası Eğitim Kongresi EDUCongress 2023 , 20.09.2023

    Prof. Dr. Ali Ekber Şahin, Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu
    2  İlkokul sosyal bilgiler dersinde öğretimi farklılaştırmaya yönelik uygulamalar, 20. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 14.11.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu
    3  Bazı İslami Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Değerlendirilmesi, 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21.05.2015

    Öğr. Gör. Dr. Ayşegül Celepoğlu, Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu
    4  Bazı çocuk romanlarında çocuk imgesi, 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 29.05.2014

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu, Öğr. Gör. Dr. Ayşegül Celepoğlu

    Kitap Bölümü Bilgileri

    1  Tek Beden Herkese Uymaz, In:Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri, 1-13, 2020

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu
    2  Öğrenciyi Tanıma, In:Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri, 31-62, 2020

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu
    3  Öğrenme İçin İklim Oluşturma, In:Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri, 15-31, 2020

    Dr. Öğr. Üyesi Saadet Zoraloğlu
    1 Nafi Atuf Kansu Eğitbilim Araştırmaları Ödülü - Makale Dalı, 09.10.2023
    Nafi Atuf Kansu Ailesi
    1 Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Hakem, 2023
    2 Eğitim ve Bilim, Hakem, 2023
    3 Yaşadıkça Eğitim Dergisi, Hakem, 2023
    4 Yaşadıkça Eğitim Dergisi, Hakem, 2022
    GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ
    İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI
    KAPSAYICI EĞİTİM
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
    YAZI YAZMA TEKNİKLERİ
    EĞİTİM ARAŞTIRMALARININ İNCELENMESİ
    İLKOKUL PROGRAMI
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
    BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM