Yükleniyor
image

Uluslararası Ticaret ve Finansman Programı
gulayerol[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 1701

• Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
1  Viral Pazarlama: Sistematik Literatür Taraması ve Bir Model Önerisi, PPAD Pazarlama Kongresi (MMRA Marketing Kongress) (24.Kongre), 01.05.2019

Araş.Gör. Gülay Erol Boyaci, Leyla Özer
2  Sigorta Sektöründe İlişki Pazarlaması: Sistematik Literatür Taraması, 3. Ulusal Sigorta ve Aktüerya Kongresi, 28.09.2017

Araş.Gör. Gülay Erol Boyaci
3  Antecedence and Consequences of Perceived Online Retailers' Ethical Behaviour, EBEN 28th Annual Conference, 26.06.2015

Araş.Gör. Gülay Erol Boyaci, Gaye Açıkdilli, Leyla Özer, Prof. Dr. Doğan Yaşar Ayhan

Kitap Bölümü Bilgileri

1  A Literature Review of Social Media for Marketing: Social Media Use in B2C and B2B Contexts, In:Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business, 82-105, 2021

Araş.Gör. Gülay Erol Boyaci, Bahtışen Kavak, Neslişah Özdemir
2  Femvertising, In:Pazarlamanın Geleceği, 53-78, 2021

Araş.Gör. Gülay Erol Boyaci
1 BRUNEL University London / Business, Arts and Social Sciences
Doktora Öncesi
2 IESEG School of Management (Lille Catholic University)
Doktora Öncesi