1
Halkla İlişkilerin Gelişen Rolü ve Önemi: İnternet Tabanlı Medya Araçları ile Halkla İlişkilerin Pazarlamadan Ayrışması, The Turkish Online Journal of Design, 14(1), 2024
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı |
2
Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler, Sosyoekonomi, 31(57), 2023
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı, Leyla Şentürk Özer |
1
Viral Pazarlama: Sistematik Literatür Taraması ve Bir Model Önerisi, PPAD Pazarlama Kongresi (MMRA Marketing Kongress) (24.Kongre), 01.05.2019
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı, Leyla Özer |
2
Sigorta Sektöründe İlişki Pazarlaması: Sistematik Literatür Taraması, 3. Ulusal Sigorta ve Aktüerya Kongresi, 28.09.2017
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı |
3
Antecedence and Consequences of Perceived Online Retailers' Ethical Behaviour, EBEN 28th Annual Conference, 26.06.2015
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı, Gaye Açıkdilli, Leyla Özer, Prof. Dr. Doğan Yaşar Ayhan |
Kitap Bölümü Bilgileri |
1
Femvertising, In:Pazarlamanın Geleceği, 53-78, 2021
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı |
2
A Literature Review of Social Media for Marketing: Social Media Use in B2C and B2B Contexts, In:Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business, 82-105, 2021
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı, Bahtışen Kavak, Neslişah Özdemir |
1
BRUNEL University London / Business, Arts and Social Sciences Doktora Sonrası |