|
1
Marka Birlikteliği Stratejisinin Yapısal Özellikleri ve Türkçe Literatürdeki Yansıması: Kavramsal Bir İnceleme, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 18(1), 2025
Araş.Gör. Gülay Erol Boyaci, Prof. Dr. Leyla Özer, Prof. Dr. Doğan Yaşar Ayhan |
Yazarlık Bilgileri |
|
1
Genel İşletmecilik Bilgileri, Güncellenmiş Yeni Baskı, Siyasal Kitabevi, 2025
Prof. Dr. Doğan Tuncer, Prof. Dr. Doğan Yaşar Ayhan, Prof. Dr. Demet Varoğlu, Doç. Dr. Selay Ilgaz Sümer |
|
İŞLETME YÖNETİMİNE GİRİŞ |
|
PAZARLAMA İLKELERİ |
|
ULUSLARARASI TİCARET UYGULAMALARI I |
|
DIŞ TİCARET MEVZUATI |
|
TÜRKİYE VE AB GÜMRÜK MEVZUATI |
|
PAZARLAMA YÖNETİMİ |
|
ULUSLARARASI PAZARLAMA |
|
ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ |
|
ULUSLARARASI TİCARET UYGULAMALARI II |
|
TURİZMDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ |