1
Marka Birlikteliği Stratejisinin Yapısal Özellikleri ve Türkçe Literatürdeki Yansıması: Kavramsal Bir İnceleme, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 18(1), 2025
Araş.Gör. Gülay Erol Boyacı, Prof. Dr. Leyla Özer, Prof. Dr. Doğan Yaşar Ayhan |
DIŞ TİCARET MEVZUATI |
İŞLETME YÖNETİMİNE GİRİŞ |
TÜRKİYE VE AB GÜMRÜK MEVZUATI |
ULUSLARARASI TİCARET UYGULAMALARI I |
PAZARLAMA İLKELERİ |
PAZARLAMA YÖNETİMİ |
ULUSLARARASI PAZARLAMA |
ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ |
ULUSLARARASI TİCARET UYGULAMALARI II |
TURİZMDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ |