Yükleniyor
image

Sınıf Öğretmenliği Programı
kostur[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2233

• Fen Bilgisi Eğitimi
Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
1  Zooming in the Timeline: Investigation of the Case of Pseudo-Archimedes by Preservice Teachers, Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5(1), 2023

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
2  Assessment of STEM Projects: Tacit Perspective of Turkish Science Education, Journal of STEAM Education, 6(1), 2023

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
3   The effect of PhET simulation-based instruction on 6th grade students? achievement regarding the concept of greenhouse gas, Science Education International, 31(4), 2020

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
4   Analyzing Pre-service Science Teachers' Physics Materials, Science Education International, 30(1), 2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
5  Ortaokul Öğretmenlerinin TIMSS Sınavına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Eğitimde Kuram ve Uygulama, 15(2), 2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
6  Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Özel Amaçlar ve Alana Özgü Beceriler Bakımından İncelenmesi, Trakya Journal of Education, 9(1), 2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
7   Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Fen Bilimleri Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi, Ihlara Journal of Educational Research, 4(1), 2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
8   Cumhuriyet Dönemi Fizik Öğretim Programlarının Haftalık Ders Saatleri Açısından İncelenmesi, Anatolian Journal of Teacher, 2(2), 2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur, Hüseyin Düzgünoğlu, Hasan Özcan
9  Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri, Sakarya University Journal of Education, 8(4), 2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur, Hasan Özcan
10   FeTeMM Eğitiminde Bilim Tarihi Uygulamaları: El-Cezeri Örneği, Başkent University Journal of Education , 4(1), 2017

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
11  Pre-service Teachers' Opinions About Constructivism, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 0(1), 2009

Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Binnur Yıldrım, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
12  Pre-service teachers' opinions about constructivism, Procedia-Social and Behavioral Sciences, 1(1), 2009

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
1  Computer-Aided STEM-Oriented Product Development Through Implementers' Feedbacks, ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, 28.08.2023

Doç. Dr. Hasan Özcan, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
2  The Influence of History of Science Supported Activities on University Students’ Nature of Science Beliefs, ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, 28.08.2023

Prof. Dr. Uygar Kanlı, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
3  Zooming in the Timeline: Investigation of the Case of Pseudo-Archimedes by Preservice Teachers, ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, 28.08.2023

Doç. Dr. Hasan Özcan, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
4  An introduction to Meccano-like construction kits from STEM education perspective: Part II, 4th International STEM Education Conference, 08.07.2023

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
5  The water-gauge legacy of the middle ages, Objects of Understanding (OoU): Historical Perspectives on Material Artifacts and Practices in Science Education, 18.07.2022

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
6  Science laboratory in distance education: Investigation of black pepper experiments of primary school teachers, 7. Ulusal Kimya Eğitimi Konferansı, 24.09.2021

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
7  Research & development process in constructing wooden technical toys, 2nd STEM Education Conference, 04.09.2021

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
8  An introduction to Meccano-like construction kits from STEM education perspective, 2nd STEM Education Conference, 04.09.2021

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
9  Science laboratory in distance education: Investigation of Cartesian diver material designs of primary school teachers, 14th National Science and Mathematics Education Congress (UFBMEK), 19.05.2021

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
10  Following Al-Jazari's Footsteps in the Science Laboratory, 15. International History Philosophy and Science Teaching Conference, 15.07.2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
11  Developing Scientific Literacy Through Science Fiction: A Discussion Activity, 15. International History Philosophy and Science Teaching Conference, 15.07.2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
12  Academic Writing in the Middle Ages: Considerations of Al-Jazari, 15. International History Philosophy and Science Teaching Conference, 15.07.2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
13  STEAM-Boats: A Material Design Activity, International STEM Education Conference, 13.06.2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
14  Investigating Pre-Service Preschool Teachers' Opinions About Visiting Science Centers in Preschool Education, International STEM Education Conference, 13.06.2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
15  STEM Etkinliklerinin Fen Bilimleri Dersine Uyarlanmasında Karşılaşılan Güçlükler, International STEM Education Conference, 13.06.2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
16  3. Sınıf Varlıkların Hareket Özellikleri Konusunun Drama Tekniğiyle Öğretiminin Öğrenci Çizimleriyle Değerlendirilmesi, XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 04.10.2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
17  4. Sınıf Dünya?mızın Hareketleri Konusunun Zihin Haritaları Kullanılarak Öğretiminin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi, XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 04.10.2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
18  Okul dışı ortamlarda yürütülen STEM etkinliklerine yönelik bir alanyazın taraması, Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 04.09.2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
19  Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri, Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, 18.04.2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
20  Science Teachers' Views About Stem Education, 26th International Conference on Educational Sciences (ICES), 18.04.2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
21  Güncel Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Bulunan Kazanımların Programdaki Özel Amaçlar ve Alana Özgü Beceriler Açısından İncelenmesi, Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, 18.04.2018

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
22  Pre service teachers opinions about constructivism, WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES INEDUCATIONAL SCIENCES, 21.03.2009

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
23  The Evolution of Science and Technology Concepts for Primary School Preservice Teachers: A Case from Başkent University, 8th International Educational Technology Conference (IETC), 16.05.2008

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur

Yazarlık Bilgileri

1  Fen ve Teknoloji Laboratuvar Etkinlikleri, İlk Baskı, Nobel Akademik Yayıncılık, 2012

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur, Hakan Koğar, Prof. Dr. Füsun Eyidoğan

Kitap Bölümü Bilgileri

2  El-Cezeri'nin Su Deposu: Bir Yoğunluk Dersi, In:STEM Eğitimi Uygulamaları III, 1-24, 2023

Prof. Dr. Mustafa Sarıkaya, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
3  Disiplinlerarası Fen Öğretiminde Ürün Geliştirme, In:DİSİPLİNLERARASI FEN ÖĞRETİMİ, 1-321, 2022

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur, Hasan Özcan
4  Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitiminin Yeri ve Önemi, In:Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular ve Güncel Yaklaşımlar, 1-25, 2019

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
5  Bölüm 3: Türkiye'de Bilim Merkezlerinin Yasal Statüsü, In:Her Yönüyle Bilim Merkezi (Bilim Merkezlerine Dair Kavramsal Bir Okuma), 87-100, 2017

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur, Hasan Özcan
aaa
1 Bütünleştirici Eğitim İçin Özel Eğitim Hizmetlerinin Kalitesinin Artırılması İçin Teknik Yardım, Ar-Ge, Danışman, 19.09.2023

Hasan Özcan, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
2 UNICEF Climate Literacy Learning Package, Ar-Ge, Danışman, 23.06.2023

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
3 STEM and Green STEM Applications, Eğitim, Danışman, 12.04.2023

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
4 STEM Tabanlı Probleme Dayalı Geliştirilen Dijital Etkinliklerin 5-6 Yaş Grubu Çocukların Yaratıcılık ve Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi, Ar-Ge, Araştırmacı, 01.02.2023

Araştırmacı:Özlem Yurt Tarakçı, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
5 Field Specific Method-Material Adaptation and Integration II, Eğitim, Danışman, 17.06.2021

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
6 Field Specific Method-Material Adaptation and Integration III, Eğitim, Danışman, 16.04.2021

Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur
1 Best of STEM Education: Maker Award, 08.07.2023
İbn Haldun Üniversitesi ve Hacettepe Bilim Merkezi
ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME
FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI
FEN ÖĞRETİMİ
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ
BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ
FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI II
İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
TEMEL FEN BİLİMLERİ
ÇEVRE EĞİTİMİ
BİLİM TARİHİ
GENEL KİMYA