1
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ BİLİŞSEL VE ÜSTBİLİŞSEL DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ, Trakya Eğitim Dergisi, 11(3), 2021
Meliha Atasoy, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
2
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Video Modüllerinin Matematik Dersinde Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri, Uluslararası Eğitim ve Bilim Dergisi, 2(1), 2019
Meliha Atasoy, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
3
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Optimizasyon Problemi Çözme Süreçlerinin Toulmin Modeline Göre Analizi, Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4(2), 2019
Meliha Atasoy, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
4
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model Temsilleriyle İncelenmesi, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , 9(2), 2018
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Dr. Öğr. Üyesi Gönül Erhan, Dr. Öğr. Üyesi Merve Koştur, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Prof. Dr. Şeref Mirasyedioğlu |
5
Etkinlik kavramının öğretmen adaylarının bakış açısıyla farklı boyutlarda incelenmesi, International Journal of Social Sciences and Education Research, 3(1), 2017
Dr. Öğr. Üyesi Gönül Erhan, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
6
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Öğrenme Ortamlarının Akademik, Başkent University Journal of Education , 4(2), 2017
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Dr. Öğr. Üyesi Belkıs Tekmen |
7
Pre-service Teachers' Opinions About Constructivism, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 0(1), 2009
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Binnur Yıldrım, Dr. Öğr. Üyesi Hakkı İlker Koştur |
1
Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi, 16. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 06.09.2024
Meryem Soydemir, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
2
Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Matematiksel Analiz Derslerindeki Başarılarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi, 16. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 04.09.2024
Öğr.Gör. Dr. Ayhan Aksoy, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
3
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulamalarının Matematiksel Beceriler Açısından İncelenmesi, 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 30.10.2023
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Araş.Gör. Selin Demiray |
4
7. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Görüşleri, 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.10.2023
Pınar Tansel Günal, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
5
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulamalarının Matematiksel Beceriler Açısından İncelenmesi, 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 30.10.2023
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
6
PISA 2018 Türk Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığının Öğrenci Özelliklerine Göre Lojistik Regresyon Analizi ile Modellenmesi, 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28.09.2023
Araş.Gör. Sıla Acun, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
7
Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Deneyimleri, 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28.09.2023
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Araş.Gör. Sıla Acun |
8
Geleceğin İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Farklı Matematiksel Kavramlarla İlgili Öğretimsel Açıklamaları, 15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi, 27.09.2023
Dr. Öğr. Üyesi Gönül Erhan, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
9
Liselere Geçiş Sisteminde (LGS) Yer Alan Soruların Matematik Yeterliğinin ve Bu Sorularla ilgili Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi, 10th International Eurasian Educational Research Congress, 09.06.2023
Emel Aydın Ödemiş, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
10
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Tartışma Sürecinin Toulmin Modeline Göre Analizi, EJER 2019 VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19.06.2019
Meliha Atasoy, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
11
Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Süreçlerindeki Üst Biliş Farkındalıklarının İncelenmesi, 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 04.10.2018
Meliha Atasoy, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
12
Lise ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Ortografik ve İzometrik Çizim Becerilerinin İncelenmesi, 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 04.10.2018
Burçak Boz Yaman, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Banu Kayhan Kırmaç, Derya Yavuz, Safure Bulut |
13
Ortographic and Isometric Drawing Ability of 5th Grade Students, International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), 27.06.2018
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Burçak Boz Yaman, Banu Kayhan Kırmaç, Derya Yavuz, Safure Bulut |
14
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model İfadeleriyle İncelenmesi, Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3, 17.05.2017
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Dr. Öğr. Üyesi Gönül Erhan, Dr. Öğr. Üyesi Merve Koştur, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Prof. Dr. Şeref Mirasyedioğlu |
15
How Pre-service Mathematics Teachers Use Mathematical Language in Paper Folding Activities, XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 01.09.2016
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
16
Çizgi Filmlerde Ele Alınan Matematiksel Kavramlar, Matematiksel Beceriler ve Matematiksel Dilin İncelenmesi, III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31.05.2016
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Dr. Öğr. Üyesi Belkıs Tekmen |
17
Ögretmen Adaylarının Ögrenme Yaklasımları ve Akademik Motivasyonları, II. International Eurasian Educational Research Congress, 04.12.2015
Dr. Öğr. Üyesi Belkıs Tekmen, Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
18
Ögretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri ve Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişki, II. International Eurasian Educational Research Congress, 04.12.2015
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Dr. Öğr. Üyesi Belkıs Tekmen |
19
What is mathematics? Pre-service mathematics teachers? answers in their short films, 6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 29.10.2015
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
20
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Grup İçi Tartışmalarda Türevi Kavrayışlarının Bilişe İletişimsel Yaklaşım Açısından İncelenmesi., XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11.09.2014
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Safure Bulut |
21
Pre-service Elementary Mathematics Teachers? Conception of Derivative in Classroom Discussions from Commognition Perspective, 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 25.08.2014
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Safure Bulut |
Kitap Bölümü Bilgileri |
1
Öğretim Programlarında Geometri ve Geometri Öğretim Yaklaşımlarına Tarihsel Bir Bakış, In:Geometri Öğretiminde Farklı Yaklaşımlar, 379-409, 2024
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir |
2
Etkinlik Kavramının Matematik Öğretimindeki Tarihsel Gelişimi, In:Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, 43-73, 2020
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Prof. Dr. Safure Bulut |
Beceri temelli matematik sorularının LGS, LGS Çalışma kitabı, öğretmen ve öğrenci görüşleri bağlamında incelenmesi Yüksek Lisans 2024 |
GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ |
MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI |
MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI |
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI |
MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ |
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME |
OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II |
PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ |
MATEMATİK EĞİTİMİNDE BAĞIMSIZ ÇALIŞMA KONULARI |
MATEMATİKSEL MODELLEME |
ORİGAMİ |