Yükleniyor
image

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı
sbal[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2083

  • Doktora, (2021), Ankara Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • Yüksek Lisans, (2019), Ankara Üniversitesi, Sosyoloji

  • Yüksek Lisans, (2015), Ankara Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • Lisans, (2012), Anadolu Üniversitesi, Sosyoloji

  • Lisans, (2012), Anadolu Üniversitesi, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri

  • • İletişim Sosyolojisi • İletişim ve Toplum • Cinsiyet Rolleri • İletişim Araştırmaları
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1   Bir İletişim Stratejisi Olarak Kampanya Uygulamalarında "Cinsiyetlendirilmiş" Toplumsal Rollerin İnşası, Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 4(1), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    2  Dijital Mahremiyet ve Kurumsal Sorumluluk: Kişisel Verilerin Korunmasında İletişim Teknolojilerinin Kamusal Rolü, yeni medya, 1(16), 2024

    Öğr.Gör. Sıla Tanışık, Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    3   Bilgi-İktidar İlişkisi Çerçevesinde Akademide Kariyer ve Verimlilik Söylemi Üzerine Niteliksel Bir Değerlendirme, Kültür ve İletişim, 26(51), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    4   Toplumsal Sınırlar Mekan ve Kapatılma: "DEPO Akıl Hastanesinde Hayat" Belgeselinde İktidarın İletişim Biçimleri Üzerine Düşünmek, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 10(4), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    5   Suriyeli Mültecilerin Sağlık Haberlerindeki Temsili ve Sağlık Haberciliği Bağlamında Eleştirel Bir Değerlendirme, Eğitim Bilim Toplum, 18(72), 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    6   Türkiye Emek Piyasasında Mülteciler/Göçmenler: Görünmeyen Emek ve Görünen Politika Üzerine Bir Değerlendirme, Nüfusbilim, 41(1), 2019

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    7   Halkla İlişkiler Lisans Eğitiminde Toplumsal Cinsiyet Dersleri Üzerine Bir Değerlendirme, e-Kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi, 26(3), 2018

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    8   Reklamların Eskimeyen Yüzü "Muhteşem Annelik": Anneler Günü Reklamları Örneği, İLEF Dergi, 1(2), 2014

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    1  Mahremiyetin Görünürlüğü ve Farkındalığı Üzerine: Dijital İletişim Platformlarında Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Kuramsal Bir Tartışma, Üsküdar Üniversitesi - 11. Uluslararası İletişim Günleri (İFİG), 16.05.2024

    Öğr.Gör. Sıla Tanışık, Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    2  İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Yapay Zeka Kullanım Pratikleri, Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi - 3. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi (ICSMSC), 18.04.2024

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal, Öğr.Gör. Sıla Tanışık
    3  Yeni Medya Büyük Veri ve Açık Erişim Tartışmasında Hesaplamalı Sosyal Bilim Çalışmalarının Olanakları, Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre, 16.11.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    4  Akademiyi Bir Oyun ve Özgürlük Alanı Olarak Yeniden Tanımlamak, BUSOC 2023-International Congress of Sociology: Differences and Uncertainties, 26.10.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    5  Suriyeli Mülteciler ve Dışlanma/İçerilme Süreçleri: Ankara Örnek Mahallesi, International Migration Researches Congress (ICOMIR), 21.05.2021

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    6  Göç ve Kültürlerarası İletişim Bağlamında Suriyeli-'Yerli' Etkileşimi ve Gündelik Yaşam Deneyimleri, 4. International Cultural Informatics, Communication and Media Studies Conference, 20.05.2021

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    7  Egemen Toplumsal Cinsiyet Rollerinin İnşasını Halkla İlişkiler Kampanyaları Üzerinden Okumak, I. International Cultural Informatics, Communication and Media Studies Conference, 03.05.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    8  Türkiye'deki Halkla İlişkiler Eğitiminde Toplumsal Cinsiyet Derslerinin Görünürlüğü Üzerine Eleştirel Bir Değerlendirme, 16. International Communication in the Millennium Symposium, 25.04.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    9  Sağlık Haberlerinde Deneyimin Öznesi ve Haberin Nesnesi Olarak Suriyeli Mülteciler, III. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu, 02.11.2017

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    10  Public Relations at The Academy: A Study on The Doctoral Thesis, International Reinvestigating Culture in Arts, Humanities Social Sciences Confrence, 26.05.2016

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    11  Gündelik Yaşamda Medyanın 'Yeni' Hali: Yoksul Gençlerin Yeni Medya Tüketim Pratikleri, 2. Uluslararası Medya Çalışmalar Kongresi, 20.04.2016

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    12  A Case of Political Extremism Twitter Ban in Turkey and Its Reflections to the Public, 5. Media Democracy and Citizenship in the Digital Age Seminar, 10.11.2014

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    13  Annelik Olgusunun Yeniden Üretimi Sürecinde Reklamları Konumlandırmak Anneler Günü Kampanyaları İçerikli İnternet Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme, Emek ve Temsil Ekseninde Günümüz Medyasında Kadınlar Sempozyumu, 08.05.2014

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal

    Kitap Bölümü Bilgileri

    1  Cinsel İçerikli İleti Paylaşımı, In:Yeni Medyanın Karanlık Yüzü, 191-220, 2020

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    2  Koronavirüs Haberleri ve Batı Karşıtlığı, In:Pandemi ve Covid-19, 488-523, 2020

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    aaa
    1 Kolaylaştırılmış Hesaplamalı Sosyal Bilimler Yazılımı ve Twitterda Göç Üzerine Kamuoyu Algıları ve Tutumları Araştırması, Ar-Ge, Araştırmacı, 15.01.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    2 İngiltere Nefret Suçları, Hak ve Özgürlükler 2021, Ar-Ge, Araştırmacı, 01.09.2021

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal
    1 Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, Hakem, 2023
    HALKLA İLİŞKİLERİN KURAMSAL TEMELLERİ
    İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ
    İLETİŞİM I
    HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM POLİTİKALARI
    İLETİŞİM KURAMLARI
    KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI
    MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER
    SİYASAL İLETİŞİM