Yükleniyor
image

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı
sakkaya[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2091

  • Doktora, (2012), Hacettepe Üniversitesi, Sosyal ve Kültürel Antropoloji

  • Yüksek Lisans, (2001), Portland State Unıversıty, İletişim Bilimleri

  • Lisans, (1999), Bilkent Üniversitesi, Amerikan Kültür ve Edebiyatı

  • Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Influence of Turkey-Israel relations on Turkish Jews businesspeople, Israel Affairs, 30(0), 2024

    Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Doç. Dr. Süleyman Sezgin Mercan, Doç. Dr. Fatma Senem Güngör, Ahmet Kasım Han
    2  Discourse Analysis of the Turkish Local Elections on March 31, 2024, on National TV Channels, journal of propulsion technology, 45(3), 2024

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    3  A New Communication Form of Higher Education: University Social Responsibility and Its Visibility on Web Sites, Library Progress International, 44(4), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Sevil Bal, Eda Akgün Sakızcı, Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    4   Diyalojik İletişim ve Sivil Toplum Örgütlerinin Web Siteleri: Cumhuriyetin İlk Sivil Toplum Kuruluşu "Türkiye Yardım Sevenler Derneği" Web Sitesi Değerlendirmesi , Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi, 3(2), 2019

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    5  KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE ÜNİVERSİTELER: ON TÜRK ÜNİVERSİTESİNİN WEB SAYFALARININ İNCELENMESİ , Turkish Studies, 13(23), 2018

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    6   THE NIGHT OF'S POST 9/11 REALITY, Humanities and Social Sciences Review, 8(1), 2018

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    7   "Instagram Mothers" and Reality, Humanities and Social Sciences Review, 8(1), 2018

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    8   KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜRKİYE’DEKİ İLETİŞİM FAKÜLTELERİNİN MÜFREDATINDA BİR DERS OLARAK ANALİZİ: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ VAKA ÇALIŞMASI, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), 4(11), 2017

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    9   HOMELAND’S OPENING SEQUENCE REALITY , International Journal of Multidisciplinary Thought, 5(5), 2015

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    1  From Vision to Visibility: Green Campus Initiatives at Ankara’s Universities, 5th World Conference on Climate Change and Global Warming, 07.03.2025

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör, Doç. Dr. Ceyda Kuloğlu, Prof. Dr. Özcan Yağcı
    2  Krizlerde Siyasi Meşruiyet ve Anlam Üretimi: `Kolları Sıvıyoruz’ Kamu Spotlarının Analizi, 8. Prof. Dr. Alâeddin Asna İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, 08.11.2024

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin
    3  Discourse Analysis of the Turkish Local Elections on March 31, 2024, on National TV Channels, International Conference on Marketinğ Manağement (ICOMM -24), 15.07.2024

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    4  Social Media in Higher Education: How Turkish Universities Use INSTAGRAM For Strategic Communications özeti yayınlandı kendi sundu, 7th World Conference on Social Sciences and Humanities, 24.05.2024

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    5  POPÜLER KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ: E-TİCARET SİTELERİNİN KARA CUMA REKLAMLARI, ASEAD 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 27.11.2023

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    6  RE-ORIENTING THE DIGITAL ORIENTALIST GLAZING, ASEAD 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 28.05.2022

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör

    Editör Bilgileri

    1  Kriz Yönetimi: Kaçınılmazı Anlamak, İlk Baskı, Gazi Yayınevi, 2019

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör

    Kitap Bölümü Bilgileri

    2  Sivil toplum kuruluşları ve kriz yönetimi, In:KRİZ YÖNETİMİ:KAÇINILMAZI ANLAMAK, 183-204, 2020

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    3  CHARLIE HEBDO~'~S REFUGEE CARTOONS AS RHETORICAL FORM OF SETTING SOCIAL AGENDA. , In:14th Communication in the Millennium, 297-320, 2016

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    aaa
    1 TÜRKİYE’DE ALTERNATİF UYUŞMAZLIK ÇÖZÜM YOLLARININ GELİŞTİRİLMESİ? AVRUPA BİRLİĞİ-AVRUPA KONSEYİ ORTAK PROJESİ, Danışmanlık, Araştırmacı, 11.09.2024

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    2 Türkiye de AB Bilgi Merkezleri Ağının Desteklenmesi Projesi, Girişimcilik, Danışman, 15.05.2024

    Öğr.Gör. Hasan Eren Çalışkan, Araş.Gör. Kübra Canlı, Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Prof. Dr. Yelda Hatice Ongun, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    3 TÜRKİYE-İSRAİL İLİŞKİLERİNİN TÜRK YAHUDİ İŞ İNSANLARI ÜZERİNDEKİ SOSYO-EKONOMİK ETKİLERİNİN ÖLÇÜLMESİ PROJESİ, Ar-Ge, Araştırmacı, 01.05.2023

    Doç. Dr. Süleyman Sezgin Mercan, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    4 ?Türkiye?de Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Yollarının Geliştirilmesi?, Danışmanlık, Danışman, 05.09.2022

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    5 İŞKUR - KADIN İSTİHDAMININ DESTEKLENMESİ OPERASYONU-1 - PWE1, Danışmanlık, Danışman, 04.07.2011

    Doç. Dr. Fatma Senem Güngör
    1 Certificate of Excellence, 16.04.2015
    IJAS (International Journal of Arts and Sciences)
    2 Student Spotlight Award of Excellence, 08.05.2000
    PRSA (PUBLIC RELATIONS SOCIETY OF AMERICA)
    Kurumsal iletişimde diyalojik sosyal medya ve web sitesikullanımı: Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) incelemesi
    Doktora
    2024
    Sosyal medyada pazarlamanın hikâye anlatıcılığı üzerinden dönüşümü: Türkiye'de Instagram anneleri
    Yüksek Lisans
    2022
    Türkiye'de fenomenlerin COVİD-19 pandemisi ve aşılanma sürecindeki instagram performansları: Nisan 2020 ? Aralık 2021
    Yüksek Lisans
    2022
    Duygusal zekânın örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi: Savunma sanayi sektöründe beyaz yakalı çalışanlar üzerine bir araştırma
    Yüksek Lisans
    2022
    Bir güzellik miti olarak kozmetiğin yeni medyada algı yaratısı: Instagram'da influencer
    Yüksek Lisans
    2020
    Dijital medyada televizyon dizilerinin değişen zaman ve mekân kurgusu: (Puhu TV) "Şahsiyet" dizisi örneği
    Yüksek Lisans
    2020
    ANTROPOLOJİ
    KÜLTÜREL ANTROPOLOJİ
    KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM
    SANAL KÜLTÜR
    SUNUM TEKNİKLERİ
    TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
    KİŞİLERARASI İLETİŞİM
    KRİZ YÖNETİMİ
    KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
    İTİBAR YÖNETİMİ
    SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI