Yükleniyor
image

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı
gencturk[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 6652

  • Doktora, (2008), Ankara Ünıversıtesı, Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Abd

  • Yüksek Lisans, (2002), Ankara Ünıversıtesı, Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Abd

  • Lisans, (1998), Ankara Ünıversıtesı, İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

  • Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  A Qualitative Study On The Communicative Needs, Expectations And Experiences During Covid-19 Pandemic: 65 Years And Over Ankara Sample, Connectist-Istanbul University Journal of Communication Sciences, 0(60), 2021

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir, Nilüfer Kılıç
    2   Halkla İlişkiler ve Yaratıcı Endüstriler: Yaratıcı Endüstrilerde Halkla İlişkilerin İzini Sürmek İ, İletişim: araştırmaları, 14(2), 2018

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    3   An Analysis of Dissertations on Advertising in Turkey?, International Journal of Management and Applied Science, 3(10), 2017

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    4   Votka Şişesinde Şehir Olmak Absolut İstanbul, Folklor/Edebiyat Dergisi, 13(49), 2014

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    5   Tracking Public Relations History in 1960s Turkey The Prevalence and Reflections of Development Discourse, PUBLIC RELATIONS REVIEW, 40(0), 2014

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir
    6   Kültürel Üretim Mekânlarında Bir Aracı İhap Hulusi Görey, folklor/edebiyat, 18(70), 2012

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    7   Reklam Endüstrisinin Topografyası Türkiye Örneği, iletişim araştırmaları, 3(1), 2005

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    8   Bir İletişim Biçimi Olarak Moda Modus un Sınırları, iletişim araştırmaları, 1(1), 2003

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    9   Yeni Yasal Düzenleme Çerçevesinde Türk Medyasında Mülkiyet İlişkileri, İletişim Çalışmaları Dergisi, 1(1), 2002

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    1  "Brand Museums as Public Relations Spaces: A Research on Ziraat Bank Museum and İşbank Museum", Prague-Heritages Conference, 28.06.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    2  Başkenti Yaratıcı Sınıfın Mekânı Olarak Düşünmek: Ankara, Hayaller Ve Gerçekler, Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları ve Uygulama Merkezi?İletişim Yönetiminde Hayaller, Gerçekler ve Depremler? Sempozyumu, 11.05.2023

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    3  Türkiye'de Sürdürülebilirlik Çalışmaları Üzerine Halkla İlişkiler Odaklı Bir Analiz, 6. Alaeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 09.12.2022

    Araş.Gör. Eylem Temizer, Araş.Gör. Eda Akgün Sakızcı, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    4  Methodological Chal enges of Doing Audience Research in (post) Covid Times, Online Workshop of ECREA Audience and Reception Studies Section, 14.10.2022

    Prof. Dr. Melike Aktaş Prof. Dr. Pınar Özdemir, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    5  Dijital Çağda Tarih (mi) Çalışmak: Özdüşünümsel Bir Bakış., CIDA 2022 3rd Communication in the Digital Age Symposium, 12.10.2022

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    6  Representation of the Worker: Tracing The worker in TV Ads., Management and Organizational Studies On Blue amp;amp; Grey Collar Workers International Congress, 10.09.2022

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    7  Public relations history in public relations education in Turkey: Meeting the past with the present., International History of Public Relations Conference, 06.07.2022

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir
    8  Risk Communication with Vulnerable Publics: Experiences of Turkish Older Adults During Covid-19 Pandemic", 18th International Symposium: Communication in the Millennium (CIM 2021), 26.10.2021

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Nilüfer Kılıç, Pınar Özdemir
    9  COVID-19 Pandemisinde 65 Yaş ve Üzeri Bireylerin Gözünden İnfodemi: ?Nereden Teyit Edebilirim?", 1st International Media and Cultural Studies Conference, 06.09.2021

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir, Nilüfer Kılıç
    10  Bir İletişim Biçimi Olarak Müze: Ekomüze Zavot,, 3. Uluslararası Erasmus Akademik Araştırmalar Sempozyumu, 06.03.2020

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    11  Medyada Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Söylemi, Türk Metal Sendikası Kadın İşçiler 25. Büyük Kurultayı,, 05.03.2020

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    12  Hakikat ötesinde Hakikati Aramak: Bir İddianın Peşinde., Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, 25.04.2019

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    13  Dijital Medyanın Reklam Engelleme ile İmtihanı, Uluslararası Medya Sempozyumu, 01.11.2018

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    14  Bir Konum Arayışı: Yaratıcı Endüstriler ve Halkla İlişkiler. Ankara -, Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler, 19.04.2018

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    15  Phases of University Industry Interaction: An Example from Creative Cultural Industries Perspective, 4th International Conference on Business and Economics Studies,, 08.12.2017

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    16  Yaratıcılığı Anlamlandırmak: Niteliksel Bir Araştırma, II. Ines Internatıonal Academıc Research Congress, 18.10.2017

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    17  Creative Ecosystem of Başkent University, Seminar on Creative Cultural Industries and Higher Education, 12.10.2017

    Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Erman Demir, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Prof. Dr. Ahmet Nedim Tolungüç, Prof. Dr. Nihan Gider Işıkman
    18  Tracking Advertising in Academic Studies in Turkey, Communication Institute of Greece ?3rd International Conference on Communication and Management (ICCM2017), 24.04.2017

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    19  ?Signum authenticum? of women: Herstories in Turkey?s Public Relations, International Public Relations History of Public Relations Conference 2016, 06.07.2016

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir
    20  WHERE IS THE STREET? EXPLORING THE STREET VISUALIZED BY THE GUERRILLA ADVERTISING, International Journal of Art and Sciences Venice Conference Proceedings, 28.06.2016

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    21  Public Service Announcement For ?Public Interest??, EUROMEDIA2015; The European Conference on Media, Communication and Film, 13.07.2015

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    22  History of Public Relations in Turkey Narrated By The Founders The First Years, EUPRERA 2012, 20.09.2012

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir
    23  Oluş Halindeki Kentin Reklam Metinlerinde İnşası, vı. uluslarası kültür araştırmaları sempozyuum, 08.09.2011

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    24  Cumhuriyetin İlk Döneminde Tüketici Vatandaş, 11. Ulusal Sosyal Bilimler Konresi, 09.12.2009

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    25  sANAL mÜZENİN iLETİŞİMİ, Başkent Üniversitesi GSTMF II. Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, 28.04.2009

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    26  Uluslararası Halkla İlişkiler Endüstrisinin Görünümü, Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, 15.04.2009

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    27  Medya ve Siyaset Ekseninde Genç Partiyi (Yeniden) Hatırlamak, Uluslararası Medya ve Siyaset Sempozyumu, 15.11.2007

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    28  Halkla İlişkiler Eğitiminde Eleştirel Yaklaşımlar, Halkla İlişkiler Eğitimi Eğilimleri Arama Konferansı, 24.10.2007

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    29  Bilgi Merkezlerinin Mesaj Tipolojilerinin Düzenlenmesinde Halkla İlişkiler Odaklı Bir Yaklaşım Önerisi, 42. Kütüphaneler Hftası, 27.03.2007

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    30  Vodka Şişesinde Şehir Olmak, Uluslararası İletişim, Kitle Habeleşme ve Kültür Konferansı, 02.10.2006

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    31  Uluslarası Reklam Endüstrisi ve Türkiye, 9. Ulusal Sosyla Bilimler Kongresi, 07.12.2005

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    32  Marka Stratejilerinde KAdın Kimliğinin Kurulması: Koş Süreyya Koş, Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarası Buluşma, 01.03.2004

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    33  A New Identity Model Via Religion, Openminds Conference- Europe in Global World, 13.09.2003

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    34  Globalizing By Consuming Changing Consumption Patterns in Turkey, IPSA World Congress, 29.06.2003

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal

    Yazarlık Bilgileri

    1  Yaratıcı Endüstrilerde Temel Kavramlar, İlk Baskı, Başkent Üniversitesi, 2018

    Prof. Dr. Nihan Gider Işıkman, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Prof. Dr. Ahmet Nedim Tolungüç
    2  Türkiye de Halkla İlişkiler Tarihi Kurumsallaşma Yılları 1960 1980, İlk Baskı, DeKi, 2013

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş Yamanoğlu, Pınar Özdemir
    3  Cumhuriyetin İlanı Türkiye de Modernleşmeyi Reklam Metinlerinden Okumak 1928 1950, İlk Baskı, BilgeSu, 2013

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal

    Çevirmen Bilgileri

    4  -Key Concepts in Creative Industries, İlk Baskı, Başkent Üniversitesi, 2018

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Prof. Dr. Ahmet Nedim Tolungüç

    Kitap Bölümü Bilgileri

    5  "Aşı"rı Sınıfsallık: Covid-19 Pandemisi ve Aşı Turizmi Denkleminde Halkla İlişkiler, In:Turizm Alanında Çok Yönlü Araştırmalar II, 177-200, 2023

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay
    6  KADINA YÖNELİK ŞİDDET: HABER METİNLERİNDE ÇERÇEVELER ve (YENİDEN) ÇERÇEVELER İÇİN REHBERLER, In:Farklı Perspektiflerden Kadına Yönelik Şiddet: Sorunlar, Süreçler ve Çözüm Önerileri, 48-60, 2023

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    7  Media Representation and the Worker: A Qualitative Analysis on TV Ads, In:Management and Organizational Studies on Blue-and Grey-collar Workers: Diversity of Collars, 211-228, 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    8  "Signum Authenticum" of Women: Herstories in Turkey's Public Relations During the Early Years"., In:Women in PR History., 31-40, 2021

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir
    9  Marka Yaratmada Temel Adımlar., In:Girişimci Kadın: Girişimcilik için Kavramlar, Stratejiler ve Uygulamalar, 57-68, 2020

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    10  Reklam Endüstrisi ve Medya, In:Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği, 60-87, 2020

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    11  Medyaya Yönelik Halkla İlişkiler Çalışmaları, In:Medya İlişkileri, 81-102, 2017

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    12  Reklamın Grotesk Halleri?., In:Grotesk, 159-181, 2016

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    13  Turkey, In:Middle Eastern And African Perspectives on the Development of Public Relations. Other Voices, 121-137, 2014

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir
    14  Medya ve Halkla İlişkiler Endüstrisi OrtakyaşarlığındaHaberin Halkla İlişkilerleşmesi?., In:Halkla İlişkilerin Kazancı. Geçmiş Eğilimler, Yeni Yönelimler, 399-426, 2013

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    15  History of Public Relations in Turkey Narrated By the Pioneers: The Early Years, In:Researching the Changing Profession of Public Relations, 19-31, 2013

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Pınar Özdemir
    aaa
    1 COVİD-19 PANDEMİSİNDE KIRILGAN KAMULAR VE RİSK İLETİŞİMİ: 65 YAŞ VE ÜSTÜ RİSK GRUBUNUN RİSK ALGILARI ÜZERİNE ANALİZ, Danışmanlık, Araştırmacı, 04.05.2020

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Melike Aktaş, Nilüfer Pınar Kılıç, Pınar Özdemir
    2 Enerji Verimliliğinde Kurumsal Kapasitenin Geliştirilmesi Teknik Destek Projesi, Eğitim, Danışman, 01.08.2019

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    3 Yerel Kalkınma Modelinde Bir İletişim Stratejisi Ekomüze, Eğitim, Araştırmacı, 01.04.2019

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Araş.Gör. Naz Almaç, Öğr.Gör. Semra Ay, Prof. Dr. Nihan Gider Işıkman, Prof. Dr. Özcan Yağcı
    4 Türkiye'de Fotoğraf Gazeteciliği, Eğitim ve Tanıtım Projesi, Eğitim, Araştırmacı, 17.12.2017

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    5 Başkent Üniversitesi Yaratıcılık Ekosistemi, Ar-Ge, Araştırmacı, 01.11.2016

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Erman Demir, Prof. Dr. Ahmet Nedim Tolungüç, Prof. Dr. Nihan Gider Işıkman
    1 Etkileşim Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi, Yayın Kurulu Üyeliği, 2023
    İletişimde toplumsal cinsiyet eşitliği rehberleri ışığında ödüllü reklam analizi
    Yüksek Lisans
    2023
    Gastronomi Kültürünün İnşasında Medyanın Rolü Yemek Dergileri Üzerine İçerik Analizi
    Yüksek Lisans
    2021
    Aile Şirketlerinde Marka Yönetimi: Ankara’daki Aile Şirketleri Üzerinden Bir Değerlendirme
    Yüksek Lisans
    2021
    Turizm iletişiminde bir reklam kanalı: Instabloggerlar üzerine bir araştırma
    Yüksek Lisans
    2020
    Türkiye'de kurumsal sosyal sorumluluk anlayışı: En büyük elli kurum üzerine bir araştırma /
    Yüksek Lisans
    2020
    Public Relations Education in Turkey During The Transformation of Vocational Schools of Press Into Faculties of Communication
    Yüksek Lisans
    2019
    Türkiye'de reklamcı temsili: Televizyon dizileri üzerine bir araştırma
    Yüksek Lisans
    2018
    Türkiye'de reklam endüstrisinde eleman ilanları
    Yüksek Lisans
    2017
    Türkiye'de marka yerleştirme stratejilerinin yeni görünümü: Yalan Dünya örneği
    Yüksek Lisans
    2014
    Turizm reklamlarında yaşam tarzlarının inşası: Gösteregebilimsel çözümleme
    Yüksek Lisans
    2014
    Ülke markası inşa sürecinde Türkiye'nin tanıtımı: Kurumlar, stratejiler ve uygulamalar
    Yüksek Lisans
    2012
    İnternette dönüşen reklamın yeni türü: E-ticaret sektöründe viral reklam
    Yüksek Lisans
    2012
    ATÖLYE II
    HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
    HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ I
    İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER
    PORTFOLYO HAZIRLAMA
    REKLAMA GİRİŞ
    REKLAMCILIK UYGULAMALARI
    ÜNİVERSİTE HAYATINA GİRİŞ
    YARATICI KÜLTÜR ENDÜSTRİLERİ VE OYUN GELİŞTİRME
    Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Üyesi
    Üyelik
    Yönetim Akademisi Derneği Üyesi
    Üyelik
    İletişim Araştırmaları Derneği Üyesi
    Üyelik