Yükleniyor
image

İletişim ve Tasarımı Programı
alpererdem[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2089

  • Yüksek Lisans, (2013), Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Abd

  • Lisans, (2008), Başkent Üniversitesi, İletişim Tasarımı

  • • Dijital İletişim • Yeni İletişim Teknolojileri • Kitle İletişimi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Bittiği Yerde Başlayan Bir Anlatı: Türkiye'de Deprem Sürecinde Sosyal Medyada Kurumsal Yas, Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre, 16.11.2023

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    2  Ürüne Dönüşen Öznenin Pazarlanması ve Alternatif Direniş Yolları, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 01.11.2019

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    3  Mobil Telefonlar ve İnternetle Yaşamak: Değişen Yaşamlar, Olanaklar ve Çevrimiçi Gu?venlik, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar için, 01.11.2019

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    4  Reklam Algoritmaları Perspektifinden 65 Yaş Üstü Bireylerin Konumu: Facebook ve Google Örneği, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar İçin, 01.11.2019

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    5  Kullanıcının Sayısal Değeri, Demografiyle Beslenen Veri Yığınları ve Analiz Yöntemleri, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    6  Tekno-Kapitalizmin Yarattığı Eşitsizliklerin Donanım, Yazılım ve Üretim Boyutlarına Yönelik Bir Değerlendirme., Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019

    Araş. Gör. Kazım Yiğit Akın, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    7  Yeni Medya Kullanımının ve İçeriklerinin Konvansiyonel Medya İçerikleri Üzerindeki Etkileri, Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, 07.05.2013

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan

    Kitap Bölümü Bilgileri

    1  Yeni Başlayanlar için Çevrimiçi Reklamcılık, In:Girişimci Kadın: Girişimcilik İçin Kavramlar, Stratejiler ve Uygulamalar, 91-102, 2020

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    2  Dijital Reklam Endüstrisi Gözünden 65 Yaş Üstü Kullanıcıların Konumu: Google ve Facebook Örnekleri, In:Dijital Kültür, Dijital Eşitsizlikler ve Yaşlanma, 343-358, 2020

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    3  Yeni Medya Ortamları İle Dönüşen İzleyicinin Elektronik Sözlük ve Talk Show Ara Kesitinde İzlenmesi, In:Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, 99-148, 2014

    Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    aaa
    1 Technical Assistance for Institutional Capacity Building for the Implementation of EESP SOP under IPA-II Third Phase, Danışmanlık, Danışman, 05.08.2024

    Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay
    2 Digital Media Literacy Focusing On Disinformation Online Certificate Program, Eğitim, Araştırmacı, 01.06.2024

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Prof. Dr. Özcan Yağcı, Doç. Dr. Ceyda Kuloğlu, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
    İletişim Tasarımı Çevrimiçi Çalıştayı: 4
    Çalıştay
    Başkent Üniversitesi
    Uluslararası Ankara Marka Buluşmaları
    Çalıştay
    Ankara-ATO Congresium
    Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri II
    Çalıştay
    Başkent Üniversitesi
    Varolmanın Dayanılmaz Belirsizliği: Sosyal Medyanın Engebelerine Takılanlar
    Çalıştay
    Başkent Üniversitesi
    DİJİTAL PAZARLAMA
    KONSEPT GELİŞTİRME
    PROJE UYGULAMALARI
    TASARIM PROJE SÜREÇLERİ
    DİJİTAL MEDYA
    GÖRÜNTÜ VE SES İŞLEME II
    MARKA YARATMA