1
Bittiği Yerde Başlayan Bir Anlatı: Türkiye'de Deprem Sürecinde Sosyal Medyada Kurumsal Yas, Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre, 16.11.2023
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal |
2
Ürüne Dönüşen Öznenin Pazarlanması ve Alternatif Direniş Yolları, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 01.11.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
3
Mobil Telefonlar ve İnternetle Yaşamak: Değişen Yaşamlar, Olanaklar ve Çevrimiçi Gu?venlik, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar için, 01.11.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
4
Reklam Algoritmaları Perspektifinden 65 Yaş Üstü Bireylerin Konumu: Facebook ve Google Örneği, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar İçin, 01.11.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
5
Kullanıcının Sayısal Değeri, Demografiyle Beslenen Veri Yığınları ve Analiz Yöntemleri, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
6
Tekno-Kapitalizmin Yarattığı Eşitsizliklerin Donanım, Yazılım ve Üretim Boyutlarına Yönelik Bir Değerlendirme., Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019
Araş. Gör. Kazım Yiğit Akın, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
7
Yeni Medya Kullanımının ve İçeriklerinin Konvansiyonel Medya İçerikleri Üzerindeki Etkileri, Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, 07.05.2013
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
Kitap Bölümü Bilgileri |
1
Yeni Başlayanlar için Çevrimiçi Reklamcılık, In:Girişimci Kadın: Girişimcilik İçin Kavramlar, Stratejiler ve Uygulamalar, 91-102, 2020
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
2
Dijital Reklam Endüstrisi Gözünden 65 Yaş Üstü Kullanıcıların Konumu: Google ve Facebook Örnekleri, In:Dijital Kültür, Dijital Eşitsizlikler ve Yaşlanma, 343-358, 2020
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
3
Yeni Medya Ortamları İle Dönüşen İzleyicinin Elektronik Sözlük ve Talk Show Ara Kesitinde İzlenmesi, In:Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, 99-148, 2014
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
aaa |
1
Technical Assistance for Institutional Capacity Building for the Implementation of EESP SOP under IPA-II Third Phase, Danışmanlık, Danışman, 05.08.2024
Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
2
Digital Media Literacy Focusing On Disinformation Online Certificate Program, Eğitim, Araştırmacı, 01.06.2024
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Prof. Dr. Özcan Yağcı, Doç. Dr. Ceyda Kuloğlu, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
İletişim Tasarımı Çevrimiçi Çalıştayı: 4 Çalıştay Başkent Üniversitesi |
Uluslararası Ankara Marka Buluşmaları Çalıştay Ankara-ATO Congresium |
Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri II Çalıştay Başkent Üniversitesi |
Varolmanın Dayanılmaz Belirsizliği: Sosyal Medyanın Engebelerine Takılanlar Çalıştay Başkent Üniversitesi |
DİJİTAL PAZARLAMA |
KONSEPT GELİŞTİRME |
PROJE UYGULAMALARI |
TASARIM PROJE SÜREÇLERİ |
DİJİTAL MEDYA |
GÖRÜNTÜ VE SES İŞLEME II |
MARKA YARATMA |