| 1
Exploring The Role Of Artifıcial Intelligence on the Future of Public Relations, TAOM2025, 03.09.2025
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 2
An Interview with AI on Ethical Dilemmas of PR Professionals, The 32nd International Public Relations Research Symposium, 27.06.2025
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 3
In Search for Ethical and Responsible AI: What Do Companies Promise for Audiences?, 12. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu , 29.05.2025
Doç. Dr. İlgar Seyidov, Doç. Dr. Ebru Akçay, Doç. Dr. Zelal Özdemir |
| 4
Halkla İlişkilerde Sessizliğin Anlamı Üzerine Kavramsal Bir Tartışma, Prof. Dr. Alâeddin Asna İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, 08.11.2024
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 5
Konu Yönetimi Kapsamında Toplumsal Katkı Kavramının Yükselişi: Türkiye Üniversiteleri Üzerine Bir Değerlendirme, Kaos ve Kriz Yüzyılında Sorunlar, Çözümler ve İletişim Yönetimi Sempozyumu, 24.05.2024
Doç. Dr. Ebru Akçay, Doç. Dr. İlgar Seyidov |
| 6
Dünyanın Geleceği mi Kurumların Geleceği mi?: Halkla İlişkilerde Sürdürülebilirlik, International Congress of Sociology, 28.10.2023
Araş.Gör. Eylem Temizer, Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 7
Sosyal Etkinin Odağında Halkla İlişkiler Ajansları: Yerinden Edilme Stratejileri Üzerine Bir Tartışma, 7. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 19.10.2023
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 8
Halkla İlişkilerin Sosyal Etkisini Krize Bakış Üzerinden Değerlendirmek: Kriz İletişimi Derslerine Yönelik İçerik Analizi, 7. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 19.10.2023
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 9
Brand Museums as Public Relations Spaces: A Research on Ziraat Bank Museum and İşbank Museum, Prague-Heritages Conference, 28.06.2023
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 10
Sürdürülebilirlik Retoriğinin Yeni Yüzü: 'Gastro-PR', 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, 17.05.2023
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 11
"Susmak ya da Susmamak, İşte Bütün Mesele Bu": Afet Dönemlerinde Stratejik Sessizlik ve Kamuların Beklentileri Üzerine Bir Tartışma", İletişim Yönetiminde Hayaller, Gerçekler ve Depremler Sempozyumu, 11.05.2023
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 12
Sanayi İçin Kaç Litre?: 25 Litre Belgeselinin Çerçeveleme Analizi, 6. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 09.12.2022
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 13
Halkla İlişkiler Aracı Olarak NFT Kullanımı: Toplumsal Fayda Üzerine Bir Tartışma, 3th Communication in the Digital Age Symposium, 12.10.2022
Beris Artan Özoran, Doç. Dr. Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
| 14
The Representation of the Worker: Tracing the Worker in TV Ads, Management and Organizational Studies On Blue & Grey Collar Workers International Congress, 11.09.2022
Doç. Dr. Ebru Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Asli Şahinkaya Ermiş |
| 15
Public Relations History in Public Relations Education in Turkey: Meeting the Past in the Present, International History of Public Relations Conference, 06.07.2022
Doç. Dr. Ebru Akçay, B. Pınar Özdemir, Melike Aktaş |
| 16
Dijital Çağda Reklamın Aktivist Kullanımı: Finish Türkiye Reklamları Üzerine Bir İnceleme, Dijital Çağda Reklam Yönetimi: Yeni Yönelimler ve Stratejiler Konferansı, 15.12.2021
Doç. Dr. Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
| 17
Türkiye'de Halkla İlişkilerin Kurucu ve Öncü İsmi: Betûl Mardin, II. Uluslararası Kadın Sempozyumu: Zaman, Mekan ve Kadın, 15.11.2021
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 18
Defining Novels as Public Relations Tools: An Analysis of Ahmet Mithat Efendi?s Felâtun Bey ile Rakım Efendi, 28th International Public Relations Research Symposium, 02.07.2021
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 19
İletişim Çalışmalarında Covid-19 Etkisi: Konu Odaklı Çalışmalar Üzerine Bir Analiz, 8. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26.05.2021
Doç. Dr. Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
| 20
Risk Toplumunun "Argümantasyon Zanaatkarları" Olarak Reklamcılar: Anadolu Sigorta'nın 90. Yıl Reklamının Göstergebilimsel Analizi, III. Ines International Education and Social Science Congress, 28.04.2018
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 21
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Postkolonyal Eleştirisi: Mattel Oyuncak Şirketi Üzerine Bir İnceleme, Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, 19.04.2018
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 22
Ulus Markalama Örnegi Olarak "Karadeniz Vapuru"., 7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education, 13.10.2017
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 23
Asya Ülkelerinde Gastro Diplomasi Uygulamaları: Tayland, Güney Kore, Malezya ve Tayvan, International Congress of Eurasian Social Sciences, 06.04.2017
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| 24
The Portrayal of Femen in the Media: A Research on Milliyet.com.tr and Hürriyet.com.tr, International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, 14.10.2016
Doç. Dr. Ebru Akçay |
Kitap Bölümü Bilgileri |
|
1
Bir Halkla İlişkiler Uzmanının 'Görünmeyen Koşusu': Cüneyt Enis Koryürek, In:İletişimin Özneleri, 117-138, 2025
Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
2
Halkla İlişkilerin Sosyal Bilimlerde Yeniden Konumlanışı: Kurumsal Sosyal Sorumluluktan Kurumsal Sosyal Savunuculuğa, In:Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar- VIII, 1-24, 2023
Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
3
"Aşı"rı Sınıfsallık: Covid-19 Pandemisi ve Aşı Turizmi Denkleminde Halkla İlişkiler, In:Turizm Alanında Çok Yönlü Araştırmalar II, 177-200, 2023
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
4
Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele ve Halkla İlişkiler: #sendeanlat Kampanyası Üzerine Bir Tartışma, In:Farklı Perspektiflerden Kadına Yönelik Şiddet: Sorunlar, Süreçler ve Çözüm Önerileri, 85-96, 2023
Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
5
Çerçeveleme Analizinin Halkla İlişkilerde Kullanımı: Sürdürülebilirlik Raporları Üzerine Bir İnceleme, In:İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, 179-204, 2023
Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
6
Media Representation and the Worker: A Qualitative Analysis on TV Ads, In:Management and Organizational Studies on Blue-and Grey-collar Workers: Diversity of Collars, 211-228, 2023
Doç. Dr. Ebru Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Asli Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal |
|
7
Reklamın Metamorfozu Olarak Halkla İlişkiler: 'Mission Winnow' Kampanyası Üzerine Bir İnceleme, In:Reklama 'Yeni'den Bakmak, 313-346, 2021
Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
8
Convergence, Divergence, and Narrative Integration in Public Relations and Advertising, In:Handbook of Research on Narrative Advertising, 196-210, 2019
Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
9
Ulus Markalama Örneği Olarak "Karadeniz Vapuru", In:Güncel Sosyal Bilimler Araştırmaları , 51-72, 2017
Doç. Dr. Ebru Akçay |
| aaa |
| 1
Türkiyede Halkla İlişkilerin Profesyonelleşme Yılları: Sektör Deneyimleri ve Kurumsal Uygulamalar Üzerine Bir Araştırma, Eğitim, Araştırmacı, 03.09.2025
Prof. Dr. Fatih Keskin, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Prof. Dr. Melike Aktaş Kuyucu, Prof. Dr. B. Pınar Özdemir, Doç. Dr. Ebru Akçay, Arş. Gör. İsmail Uğur Aksoy, Yelda Nisan Aslan |
| 2
Digital Media Literacy Focusing On Disinformation Online Certificate Program, Eğitim, Araştırmacı, 06.12.2024
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Doç. Dr. Ceyda Kuloğlu, Doç. Dr. Ebru Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanli Taş, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan, Prof. Dr. Özcan Yağci |
| 3
Technical Assistance for Institutional Capacity Building for the Implementation of EESP SOP under IPA-II Third Phase, Danışmanlık, Danışman, 05.08.2024
Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanli Taş, Doç. Dr. Kivilcim Romya Bilgin, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Doç. Dr. Ebru Akçay |
|
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ I |
|
KURUMSAL SOSYAL SAVUNUCULUK |
|
RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ |
|
HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA ÖRNEKLERİ |
|
REKLAMA GİRİŞ |
|
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI |
|
HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİLERİ |
|
STRATEJİK İLETİŞİM |
|
İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER |
|
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI |
|
KURUMSAL İLETİŞİM TEKNİKLERİ |
|
MEDYADA YARATICILIK TARTIŞMALARI |