1
"Brand Museums as Public Relations Spaces: A Research on Ziraat Bank Museum and İşbank Museum", Prague-Heritages Conference, 28.06.2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal |
2
"Sürdürülebilirlik Retoriğinin Yeni Yüzü: 'Gastro-PR'", 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, 17.05.2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
3
"Susmak ya da Susmamak, İşte Bütün Mesele Bu': Afet Dönemlerinde Stratejik Sessizlik ve Kamuların Beklentileri Üzerine Bir Tartışma", İletişim Yönetiminde Hayaller, Gerçekler ve Depremler Sempozyumu, 11.05.2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
4
"Sanayi İçin Kaç Litre?: 25 Litre Belgeselinin Çerçeveleme Analizi", 6. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 09.12.2022
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
5
"Halkla İlişkiler Aracı Olarak NFT Kullanımı: Toplumsal Fayda Üzerine Bir Tartışma", 3th Communication in the Digital Age Symposium, 12.10.2022
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Beris Artan Özoran, İlgar Seyidov |
6
The Representation of the Worker: Tracing the Worker in TV Ads, International Congress on Management and Organizational Studies on Blue amp;amp; Grey Collar Workers, 10.09.2022
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, G. Senem Geçtürk Hızal |
7
Public Relations History in Public Relations Education in Turkey: Meeting the Past in the Present, International History of Public Relations Conference, 06.07.2022
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, B. Pınar Özdemir, Melike Aktaş Kuyucu, G. Senem Gençtürk Hızal |
8
"Dijital Çağda Reklamın Aktivist Kullanımı: Finish Türkiye Reklamları Üzerine Bir İnceleme", Dijital Çağda Reklam Yönetimi: Yeni Yönelimler ve Stratejiler Konferansı, 15.12.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
9
"Türkiye'de Halkla İlişkilerin Kurucu ve Öncü İsmi: Betûl Mardin", II. Uluslararası Kadın Sempozyumu: Zaman, Mekan ve Kadın, 15.11.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
10
"Defining Novels as Public Relations Tools: An Analysis of Ahmet Mithat Efendi?s Felâtun Bey ile Rakım Efendi", 28th International Public Relations Research Symposium, 02.07.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
11
"İletişim Çalışmalarında Covid-19 Etkisi: Konu Odaklı Çalışmalar Üzerine Bir Analiz", 8. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26.05.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
12
"Risk Toplumunun `Argümantasyon Zanaatkarları? Olarak Reklamcılar: Anadolu Sigorta?nın 90. Yıl Reklamının Göstergebilimsel Analizi.?, III. Ines International Education and Social Science Congress, 28.04.2018
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
13
"Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Postkolonyal Eleştirisi: Mattel Oyuncak Şirketi Üzerine Bir İnceleme", Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, 19.04.2018
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
14
"Ulus Markalama Örneği Olarak 'Karadeniz Vapuru'", 7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education, 13.10.2017
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
15
"Asya Ülkelerinde Gastro Diplomasi Uygulamaları: Tayland, Güney Kore, Malezya ve Tayvan", International Congress of Eurasian Social Sciences, 06.04.2017
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
16
"The Portrayal of Femen in the Media: A Research on Milliyet.com.tr and Hürriyet.com.tr", International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, 14.10.2016
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
Kitap Bölümü Bilgileri |
1
Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele ve Halkla İlişkiler: #sendeanlat Kampanyası Üzerine Bir Tartışma, In:Farklı Perspektiflerden Kadına Yönelik Şiddet: Sorunlar, Süreçler ve Çözüm Önerileri, 85-96, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
2
Media Representation and the Worker: A Qualitative Analysis on TV Ads, In:Management and Organizational Studies on Blue-and Grey-collar Workers: Diversity of Collars, 211-228, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal |
3
Halkla İlişkilerin Sosyal Bilimlerde Yeniden Konumlanışı: Kurumsal Sosyal Sorumluluktan Kurumsal Sosyal Savunuculuğa, In:Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar- VIII, 1-24, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
4
Çerçeveleme Analizinin Halkla İlişkilerde Kullanımı: Sürdürülebilirlik Raporları Üzerine Bir İnceleme, In:İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, 179-204, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
5
"Aşı"rı Sınıfsallık: Covid-19 Pandemisi ve Aşı Turizmi Denkleminde Halkla İlişkiler, In:Turizm Alanında Çok Yönlü Araştırmalar II, 177-200, 2023
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
6
"Reklamın Metamorfozu Olarak Halkla İlişkiler: 'Mission Winnow' Kampanyası Üzerine Bir İnceleme", In:Reklama 'Yeni'den Bakmak, 313-346, 2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
7
Convergence, Divergence, and Narrative Integration in Public Relations and Advertising, In:Handbook of Research on Narrative Advertising, 196-210, 2019
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
8
Bilgi Alanları Olarak Türler, In:Edebiyatta, Sinemada, Televizyonda Tür Kuramı: Temel Metinler, 83-107, 2018
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
9
Ulus Markalama Örneği Olarak ?Karadeniz Vapuru?, In:Güncel Sosyal Bilimler Araştırmaları, 51-72, 2017
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI |
HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİLERİ |
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI |
HALKLA İLİŞKİLERDE GÜNCEL TARTIŞMALAR |
HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA ÖRNEKLERİ |
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ I |
İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER |
KURUMSAL İLETİŞİM TEKNİKLERİ |
MEDYADA YARATICILIK TARTIŞMALARI |
POPÜLER KÜLTÜR |
RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ |
STRATEJİK İLETİŞİM |
ULUSLARARASI İLETİŞİM |