1
Konu Yönetimi Kapsamında Toplumsal Katkı Kavramının Yükselişi: Türkiye Üniversiteleri Üzerine Bir Değerlendirme, Kaos ve Kriz Yüzyılında Sorunlar, Çözümler ve İletişim Yönetimi Sempozyumu, 24.05.2024
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Doç. Dr. İlgar Seyidov |
2
Halkla İlişkilerin Sosyal Etkisini Krize Bakış Üzerinden Değerlendirmek: Kriz İletişimi Derslerine Yönelik İçerik Analizi, 7. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 19.10.2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
3
Sosyal Etkinin Odağında Halkla İlişkiler Ajansları: Yerinden Edilme Stratejileri Üzerine Bir Tartışma, 7. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 19.10.2023
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
4
Brand Museums as Public Relations Spaces: A Research on Ziraat Bank Museum and İşbank Museum, Prague-Heritages Conference, 28.06.2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
5
Sürdürülebilirlik Retoriğinin Yeni Yüzü: 'Gastro-PR', 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, 17.05.2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
6
"Susmak ya da Susmamak, İşte Bütün Mesele Bu": Afet Dönemlerinde Stratejik Sessizlik ve Kamuların Beklentileri Üzerine Bir Tartışma", İletişim Yönetiminde Hayaller, Gerçekler ve Depremler Sempozyumu, 11.05.2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
7
Sanayi İçin Kaç Litre?: 25 Litre Belgeselinin Çerçeveleme Analizi, 6. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 09.12.2022
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
8
Halkla İlişkiler Aracı Olarak NFT Kullanımı: Toplumsal Fayda Üzerine Bir Tartışma, 3th Communication in the Digital Age Symposium, 12.10.2022
Beris Artan Özoran, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
9
The Representation of the Worker: Tracing the Worker in TV Ads, Management and Organizational Studies On Blue & Grey Collar Workers International Congress, 11.09.2022
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş |
10
Public Relations History in Public Relations Education in Turkey: Meeting the Past in the Present, International History of Public Relations Conference, 06.07.2022
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, B. Pınar Özdemir, Melike Aktaş |
11
Dijital Çağda Reklamın Aktivist Kullanımı: Finish Türkiye Reklamları Üzerine Bir İnceleme, Dijital Çağda Reklam Yönetimi: Yeni Yönelimler ve Stratejiler Konferansı, 15.12.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
12
Türkiye'de Halkla İlişkilerin Kurucu ve Öncü İsmi: Betûl Mardin, II. Uluslararası Kadın Sempozyumu: Zaman, Mekan ve Kadın, 15.11.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
13
Defining Novels as Public Relations Tools: An Analysis of Ahmet Mithat Efendi?s Felâtun Bey ile Rakım Efendi, 28th International Public Relations Research Symposium, 02.07.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
14
İletişim Çalışmalarında Covid-19 Etkisi: Konu Odaklı Çalışmalar Üzerine Bir Analiz, 8. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26.05.2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, İlgar Seyidov |
15
Risk Toplumunun "Argümantasyon Zanaatkarları" Olarak Reklamcılar: Anadolu Sigorta'nın 90. Yıl Reklamının Göstergebilimsel Analizi, III. Ines International Education and Social Science Congress, 28.04.2018
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
16
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Postkolonyal Eleştirisi: Mattel Oyuncak Şirketi Üzerine Bir İnceleme, Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, 19.04.2018
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
17
Ulus Markalama Örnegi Olarak "Karadeniz Vapuru"., 7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education, 13.10.2017
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
18
Asya Ülkelerinde Gastro Diplomasi Uygulamaları: Tayland, Güney Kore, Malezya ve Tayvan, International Congress of Eurasian Social Sciences, 06.04.2017
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
19
The Portrayal of Femen in the Media: A Research on Milliyet.com.tr and Hürriyet.com.tr, International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, 14.10.2016
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
Kitap Bölümü Bilgileri |
1
Çerçeveleme Analizinin Halkla İlişkilerde Kullanımı: Sürdürülebilirlik Raporları Üzerine Bir İnceleme, In:İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, 179-204, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
2
"Aşı"rı Sınıfsallık: Covid-19 Pandemisi ve Aşı Turizmi Denkleminde Halkla İlişkiler, In:Turizm Alanında Çok Yönlü Araştırmalar II, 177-200, 2023
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
3
Media Representation and the Worker: A Qualitative Analysis on TV Ads, In:Management and Organizational Studies on Blue-and Grey-collar Workers: Diversity of Collars, 211-228, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal |
4
Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele ve Halkla İlişkiler: #sendeanlat Kampanyası Üzerine Bir Tartışma, In:Farklı Perspektiflerden Kadına Yönelik Şiddet: Sorunlar, Süreçler ve Çözüm Önerileri, 85-96, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
5
Halkla İlişkilerin Sosyal Bilimlerde Yeniden Konumlanışı: Kurumsal Sosyal Sorumluluktan Kurumsal Sosyal Savunuculuğa, In:Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar- VIII, 1-24, 2023
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
6
Reklamın Metamorfozu Olarak Halkla İlişkiler: 'Mission Winnow' Kampanyası Üzerine Bir İnceleme, In:Reklama 'Yeni'den Bakmak, 313-346, 2021
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
7
Convergence, Divergence, and Narrative Integration in Public Relations and Advertising, In:Handbook of Research on Narrative Advertising, 196-210, 2019
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
8
Ulus Markalama Örneği Olarak "Karadeniz Vapuru", In:Güncel Sosyal Bilimler Araştırmaları , 51-72, 2017
Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
aaa |
1
Technical Assistance for Institutional Capacity Building for the Implementation of EESP SOP under IPA-II Third Phase, Danışmanlık, Danışman, 05.08.2024
Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay |
2
Digital Media Literacy Focusing On Disinformation Online Certificate Program, Eğitim, Araştırmacı, 01.06.2024
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Prof. Dr. Özcan Yağcı, Doç. Dr. Ceyda Kuloğlu, Doç. Dr. Kıvılcım Romya Bilgin, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
3
Türkiyede Halkla İlişkilerin Profesyonelleşme Yılları: Sektör Deneyimleri ve Kurumsal Uygulamalar Üzerine Bir Araştırma, Eğitim, Araştırmacı, 23.06.2023
Prof. Dr. Fatih Keskin, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Prof. Dr. Melike Aktaş Kuyucu, Prof. Dr. B. Pınar Özdemir, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Arş. Gör. İsmail Uğur Aksoy, Yelda Nisan Aslan |
HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA ÖRNEKLERİ |
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ I |
RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ |
STRATEJİK İLETİŞİM |
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI |
HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİLERİ |
İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER |
POPÜLER KÜLTÜR |
ULUSLARARASI İLETİŞİM |
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI |
KURUMSAL İLETİŞİM TEKNİKLERİ |
MEDYADA YARATICILIK TARTIŞMALARI |
HALKLA İLİŞKİLERDE GÜNCEL TARTIŞMALAR |