Yükleniyor
image

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı
eylemtemizer[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 6656

  • Yüksek Lisans, (2019), Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • Lisans, (2017), Gazi Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

    Yayın Bilgileri

    1  Reklam Kurulu ve Çocukların Araçsallaştırılması: Türkiye~'~deki Reklam Yasakları Üzerine Bir Analiz, Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 14.05.2025

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Eylem Temizer
    2  Covid-19 Pandemisi Sürecinde Sağlık Bakanlığının Halkla İlişkiler Stratejilerini Okumak: Kamu Spotları Örneği, 4. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 29.11.2024

    Araş.Gör. Eylem Temizer
    3  Dijital Aktivizim Çalışmalarının Bibliyometrik İzdüşümü, 8. Alâeddin Asna Sempozyumu, 08.11.2024

    Araş.Gör. Hakan Asta, Araş.Gör. Eylem Temizer
    4  Dünyanın Geleceği mi Kurumların Geleceği mi?: Halkla İlişkilerde Sürdürülebilirlik, International Congress of Sociology, 28.10.2023

    Araş.Gör. Eylem Temizer, Doç. Dr. Ebru Akçay
    5  Türkiye'de Sürdürülebilirlik Çalışmaları Üzerine Halkla İlişkiler Odaklı Bir Analiz, 6. Alaeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 09.12.2022

    Araş.Gör. Eylem Temizer, Araş.Gör. Eda Akgün Sakizci, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal
    6  Dijitalleşmenin Ekonomik Boyutu: e-Ticaret ve Türkiye Örneği, Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 9. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 16.05.2022

    Araş.Gör. Eylem Temizer

    Editör Bilgileri

    1  İletişimin Özneleri, İlk Baskı, Başkent Üniversitesi, 2025

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Eylem Temizer, Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay, Araş.Gör. Sezer Ahmet Kina

    Kitap Bölümü Bilgileri

    2  Toplumsal Bir Talebin Görsel Sesi Olarak Selçuk Milar , In:İletişimin Özneleri, 193-208, 2025

    Doç. Dr. Burçe Akcan, Araş.Gör. Eylem Temizer, Dr. Öğr. Üyesi Reyhan Ünal Çinar, Araş.Gör. Sezer Ahmet Kina
    3  Bir Profesyonelin Kariyerinden Halkla İlişkileri Okumak: Tuğrul Kudatgobilik, In:İletişimin Özneleri, 139-159, 2025

    Araş.Gör. Eylem Temizer
    4  Reklamcılık 5.0 Çevrimiçi Davranıştan Algoritmik Kararlara, In:Reklamcılıkta Yeni Açılımlar Değişen Dinamikler, Stratejiler ve Yaklaşımlar, 181-195, 2025

    Araş.Gör. Eylem Temizer
    5  Argümantasyon Kuramları, In:Disiplinlerarası İletişim Kuram ve Yaklaşımları, 361-381, 2022

    Araş.Gör. Eylem Temizer
    6  Dijitalleşmenin ve Covid-19 Pandemisinin Türkiye Ekonomisindeki Yansımaları: e-Ticaret Alanında Yaşananlar, In:İnternet Galaksisi'nde Türkiye, 261-286, 2022

    Araş.Gör. Eylem Temizer
    aaa
    1 Bilgi Düzensizliklerine Karşı Toplumsal Bilişsel Dirençlilik Yaratmak, Eğitim, Araştırmacı, 13.04.2025

    Araş.Gör. Eylem Temizer
    2 Türkiye'de Avrupa Birliği Bilgi Merkezleri Ağının Desteklenmesi Projesi, Eğitim, Araştırmacı, 17.05.2024

    Araş.Gör. Eylem Temizer
    BİLGİSAYAR OKURYAZARLIĞI