Yükleniyor
image

Radyo, Televizyon ve Sinema Programı
asahinkaya[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2076

  • Doktora, (2023), Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Radyo Televizyon ve Sinema

  • Yüksek Lisans, (2019), Başkent Üniversitesi, Radyo Televizyon ve Sinema

  • Lisans, (2016), Başkent Üniversitesi, İletişim Tasarımı

  • • Sinema Sosyolojisi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Sinematografik İmgenin Yapı-Sökümü: Beatriz At Dinner Filmine Konukseverlik Odaklı Bir Yapı-Söküm Girişimi, sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi, 15(1), 2024

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    2  A Netnographic Analysis Of The Concept Of Creative Labor in Digital Media Through The Interviews Of The Influencers, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, 2023(13), 2023

    Araş.Gör. Eda Çalgüner Kılınç, Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    3   İmgelerden Toplumsala Bir Akış: Distopik Kurmaca Ve Omniscient Dizisinde Gözetim-İmge, Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi, 2(1), 2023

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    4   Hareketli Reklam İmgelerinde Arzulayan Öznenin İnşası: Lacan ve Reklam, Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 6(1), 2023

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    5  Radikal Medya ve Müzik Bağlamında Türkiye'de Rap: Saian Sakulta Salkım'ın Rap Anlayışı ve Şarkıları Üzerine Bir Değerlendirme, Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi, 5(1), 2023

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    6  Tiyatro ve Sinema Uyarlamaları Bağlamında Zaman-Uzam ve İmgelerin Söyleşimi: Federico Garcia Lorca Örneği (Özel Sayı), SineFilozofi, 0(0), 2019

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    1  Beden Olumlama Hareketinin Televizyondaki Moda Programlarındaki Dönüşümü: Doya Doya Moda Programının Değerlendirilmesi, Medya Ve Kültür Uluslararası Sempozyumu, 05.12.2022

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    2  Are Influencers Aware That They Are The Creatıve Workers?: A Netnographic Analysis., International Congress on Management and Organizational Studies on Blue and Grey Collar Workers: Başkent Üniversitesi, 12.09.2022

    Araş.Gör. Eda Çalgüner Kılınç, Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    3  The Representation of the Worker: Tracing the Worker in TV Ads, International Congress on Management and Organizational Studies On Blue & Grey Collar Workers, 11.09.2022

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    4  Tiyatro Ve Sinema Uyarlamaları Bağlamında Zaman- Uzam Ve İmgelerin Söyleşimi: Federico Garcia Lorca Örneği, 1. Ulusal Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 23.11.2018

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş
    5  The Connection of Strategic Discourses to the Real World: What We Seek? What We Write?, ECSAC 18 European Conference on Science, Art Culture, 19.04.2018

    Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Yavuz Ercil, Doç. Dr. Çiğdem Baskıcı

    Kitap Bölümü Bilgileri

    1  Media Representation and the Worker: A Qualitative Analysis on TV Ads, In:Management and Organizational Studies on Blue-and Grey-collar Workers: Diversity of Collars, 211-228, 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Ebru Akçay, Araş.Gör. Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    1 ARTS, Hakem, 2024
    2 Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi, Hakem, 2024
    3 İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, Hakem, 2024
    4 Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi, Hakem, 2024
    BELGESEL SİNEMA
    KISA FİLM YAPIMI I
    KURGUNUN TEMEL İLKELERİ
    I.Afet Filmleri Festivali Ön Jüri
    Sertifika
    2024