Yükleniyor
image

Radyo, Televizyon ve Sinema Programı
asahinkaya[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2076

  • Doktora, (2023), Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Radyo Televizyon ve Sinema

  • Yüksek Lisans, (2019), Başkent Üniversitesi, Radyo Televizyon ve Sinema

  • Lisans, (2016), Başkent Üniversitesi, İletişim Tasarımı

  • • Sinema Sosyolojisi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Sinematografik İmgenin Yapı-Sökümü: Beatriz At Dinner Filmine Konukseverlik Odaklı Bir Yapı-Söküm Girişimi, sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi, 15(1), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    2  A Netnographic Analysis Of The Concept Of Creative Labor in Digital Media Through The Interviews Of The Influencers, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, 2023(13), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Eda Çalgüner Kılınç, Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    3   İmgelerden Toplumsala Bir Akış: Distopik Kurmaca Ve Omniscient Dizisinde Gözetim-İmge, Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi, 2(1), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    4   Hareketli Reklam İmgelerinde Arzulayan Öznenin İnşası: Lacan ve Reklam, Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 6(1), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    5  Radikal Medya ve Müzik Bağlamında Türkiye'de Rap: Saian Sakulta Salkım'ın Rap Anlayışı ve Şarkıları Üzerine Bir Değerlendirme, Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi, 5(1), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    6  Tiyatro ve Sinema Uyarlamaları Bağlamında Zaman-Uzam ve İmgelerin Söyleşimi: Federico Garcia Lorca Örneği (Özel Sayı), SineFilozofi, 0(0), 2019

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    1  Beden Olumlama Hareketinin Televizyondaki Moda Programlarındaki Dönüşümü: Doya Doya Moda Programının Değerlendirilmesi, Medya Ve Kültür Uluslararası Sempozyumu, 05.12.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    2  Are Influencers Aware That They Are The Creatıve Workers?: A Netnographic Analysis., International Congress on Management and Organizational Studies on Blue and Grey Collar Workers: Başkent Üniversitesi, 12.09.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Eda Çalgüner Kılınç, Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    3  The Representation of the Worker: Tracing the Worker in TV Ads, International Congress on Management and Organizational Studies On Blue & Grey Collar Workers, 11.09.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    4  Tiyatro Ve Sinema Uyarlamaları Bağlamında Zaman- Uzam Ve İmgelerin Söyleşimi: Federico Garcia Lorca Örneği, 1. Ulusal Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 23.11.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş
    5  The Connection of Strategic Discourses to the Real World: What We Seek? What We Write?, ECSAC 18 European Conference on Science, Art Culture, 19.04.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Yavuz Ercil, Doç. Dr. Çiğdem Baskıcı

    Kitap Bölümü Bilgileri

    1  Media Representation and the Worker: A Qualitative Analysis on TV Ads, In:Management and Organizational Studies on Blue-and Grey-collar Workers: Diversity of Collars, 211-228, 2023

    Doç. Dr. Ebru Akçay, Dr. Öğr. Üyesi Aslı Şahinkaya Ermiş, Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal
    1 ARTS, Hakem, 2024
    2 Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi, Hakem, 2024
    3 İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, Hakem, 2024
    4 Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi, Hakem, 2024
    BELGESEL SİNEMA
    KISA FİLM YAPIMI I
    KURGUNUN TEMEL İLKELERİ
    GÖRSEL VE İŞİTSEL ANLATIM
    KISA FİLM YAPIMI II
    SİNEMAYA GİRİŞ
    I.Afet Filmleri Festivali Ön Jüri
    Sertifika
    2024