Yükleniyor
image

Radyo, Televizyon ve Sinema Programı
oyagci[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 6791

  • Doktora, (1995), İstanbul Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği

  • Yüksek Lisans, (1991), Gazi Üniversitesi, İktisat

  • Lisans, (1987), Hacettepe Üniversitesi, İktisat

  • Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1   MEDYANIN ORGAN BAĞIŞINA YAKLAŞIMI: 2011-2022 YILLARI ARASINDA YAYINLANAN HABERLERDE ÇERÇEVELEME, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 10(2), 2023

    Prof. Dr. Özcan Yağci, Sezin San Sungunay
    2  İnstagramda Benlik İnşası Bir Tarama çalışması, uluslararası sosyal medya ve iletişim araştırmaları, 4(1), 2022

    Prof. Dr. Özcan Yağci, Şirin Itır Büyüköztürk
    3   Turizmde Plan-Politika Yaklaşımları ve Türkiye Turizmi, Seyahat ve Otel İşletmeciliği, 1(1), 2010

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    4   Kültür Varlıklarının Turizm Amaçlı Kullanımı: Frig Vadisi Örneği, Seyahat ve Otel İşletmeciliğ Dergisi, 0(4), 2005

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    5  TourismHigher Education in Turkey, Journal of Teaching in Travel & Tourism, 5(1), 2005

    Prof. Dr. Özcan Yağci, Fevzi Okumuş
    6   Türkiye'de Turizm Eğitimi ve İstihdamına Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(0), 2001

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    7   Structural Features of Turkish Tourism Industry: A Comprasion with Tourism Policies of The European Union, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 18(1), 2000

    Prof. Dr. Özcan Yağci, Emre Toros
    1  Visual Represantation of Women Workers in Turkey: diyet, Zengin Mutfağı and Bir Başkadır, Blue and Grey, 10.09.2022

    Prof. Dr. Özcan Yağci, Doç. Dr. Ceyda Kuloğlu
    2  Yerel Kalkınma ve Yerel Ekonomiler: Boğatepe, 3.Erasmus Uluslararası Akademik Araştırmalar Sempozyumu, 06.03.2020

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    3  Turkish Tourist's Perception of Greece as a New Destinatiom Choice, 7 th Annual Internatıonal Conference on Tourism, 13 -16 June, Athens, 13.06.2011

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    4  21.Yüzyılda Turizmin Gelişimi Üzerine Görüşler, Birinci Bursa Turizm Sempozyumu, 01.05.2005

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    5  Turizmde Çeşitlendirme, Sürdürülebilirlik ve Kırsal Turizm, Türkiye'nin Alternatif Turizm Potansiyeli ve Güncel Sorunlar, 03.05.2003

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    6  Turizm Sektöründe Büro Çalışanlarının İş Tutumlarının Ölçümüne Yönelik Bir Alan Araştırması, Üçüncü Bürü Yönetimi ve Sekreterliği Kongresi, 14.04.2003

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    7  Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeTurizmin Geliştirilmesi Projesi ve Mardin Pilot Çalışması, Üçüncü Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu, 07.11.2002

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    8  An Evaluation for Turkey's Tourism Sector in the Frame of Direct Foreign Investment Trends in The World and Turkey, First Tourism Congress of Mediterranean Countries, 17.04.2002

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    9  2001 Yılı Ekonomik Krizinin Ankara'da faaliyet Gösteren 3,4 ve 5 yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir araştırma, İkinci Ulusal Türkiye Sempozyumu, 06.12.2001

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    10  Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nden Turizmle Doğrudan ve Dolaylı Olarak İlgili Kurumların Bölge Turizmine Yönelik Beklenti ve değerlendirmeleri, Birinci Turizm işletmeciliği Sempozyumu, 01.12.2001

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    11  Yalova İli Turizm Potansiyeli ve Termal Turizm İşletmeleri, Yalova Kongresi, 14.05.1998

    Prof. Dr. Özcan Yağci

    Yazarlık Bilgileri

    1  Çocuk Teslimi ve Çocukla Kişisel İlişki Kurulmasına Dair İlam ve Tedbir Karalarının Yerine Getirilmesi Sürecine İlişkin Rehber, İlk Baskı, Adalet Bakanlığı : Adli Destek ve Mağdur Hizmetleri Dairesi Başkanlığı, 2023

    Prof. Dr. Münire Arzu İçağasioğlu Çoban, Prof. Dr. Özcan Yağci, Doç. Dr. Zuhal Yeniçeri Kökdemir, Dr. Öğr. Üyesi Aybüke Basim, Murat Binici, Emre Özcan, Ceyhan Temizkan, Mehmed Burak Bilgili, Tanış Şenol, İsmail Çelik, Büşra Durak
    2  Turizm Ekonomisi II, İlk Baskı, Detay Yayıncılık, 2003

    Prof. Dr. Özcan Yağci

    Editör Bilgileri

    3  Ekonomi Pazarlama ve Sosyal Boyutlarıyla Anadolu Turizmi Araştırması, İlk Baskı, ATİD, Anadolu Turizm İşletmecileri Derneği, 2006

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    4  Turizm Ekonomisi, İlk Baskı, Detay Yayıncılık, 1998

    Prof. Dr. Özcan Yağci

    Kitap Bölümü Bilgileri

    5  Bir Ekonomik Faaliyet ve Kalkınma Stratejisi Olarak Turizm, In:Turizmi Haberleştirmek, 27-42, 2021

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    6  Kriz Teşhis Engelleme Müdahale, In:Kriz Yönetimi, 3-13, 2020

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    7  Arabuluculuk , In:Arabuluculuk Temel Eğitim Kitabı, 1-25, 2015

    Recep Tayfun, Prof. Dr. Hamdullah Nejat Basim, Prof. Dr. Özcan Yağci
    8  Mardin, In:Türkiye Turizm Coğrafyası, 545-563, 2008

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    9  Turizm işletmelerinde yenilik Yönetimi, In:Turizm işletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri, 401-425, 2008

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    10  Gaziantep - Şanlıurfa, In:Türkiye Turizm Coğrafyası, 523-543, 2008

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    11  Pazarlama Boyutuyla Turizm, In:Ekonomi Pazarlama ve Sosyal Boyutlarıyla Anadolu Turizmi Araştırması, 17-26, 2006

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    12  Ekonomi Boyutuyla Turizm, In:Ekonomi Pazarlama ve Sosyal boyutlarıyla Anadolu Turizmi Araştırması, 1-16, 2006

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    aaa
    1 Digital Media Literacy Focusing On Disinformation Online Certificate Programme, Eğitim, Danışman, 01.08.2024

    Prof. Dr. Özcan Yağci, Doç. Dr. Kivilcim Romya Bilgin
    2 Technical Assistance for Institutional Capacity Building for the Implementation of EESP SOP under IPA-II Third Phase,, Danışmanlık, Danışman, 01.06.2024

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    3 Türkiye de AB Bilgi Merkezleri Ağının Desteklenmesi projesi, Eğitim, Danışman, 15.05.2024

    Prof. Dr. Özcan Yağci, Doç. Dr. Süleyman Sezgin Mercan
    4 Knowledge and Capacity Building on Emerging Areas of Justice for Children in Turkiye, Eğitim, Danışman, 10.10.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanli Taş, Prof. Dr. Özcan Yağci
    5 Yerel Kalkınma Modelinde Bir İletişim Stratejisi Ekomüze, Eğitim, Yönetici, 19.04.2019

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    6 Yerel Kalkınma Modelinde Bir İletişim Stratejisi Ekomüze, Eğitim, Araştırmacı, 01.04.2019

    Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hizal, Dr. Öğr. Üyesi Naz Almaç, Dr. Öğr. Üyesi Semra Ay, Prof. Dr. Nihan Gider Işikman, Prof. Dr. Özcan Yağci
    7 Türkiye'de Fotoğraf Gazeteciliği Eğitim ve Tanıtım Projesi, Eğitim, Yürütücü, 17.12.2017

    Prof. Dr. Özcan Yağci
    Tiyatral Gösteri: 18 Mart Çanakkale Zaferi Anma Programı
    Çanakkale
    Çağrışım
    Diğer
    Kanal B
    Süt Para Edince
    Diğer
    Ankara
    Ankara'daki butik otellerin pandemi sonrası değişen talep yapısı
    Yüksek Lisans
    2023
    Sağlık haberciliğinde uzmanlaşma ve meslek etiği bağlamında haberlerin çerçevelenmesi: Türkiye'de organ bağışı ve organ nakli haberleri (1975-2022)
    Uzmanlık
    2023
    Bir sosyal medya aracı olan Instagramda benlik inşası
    Yüksek Lisans
    2021
    Destinasyon markalaşmasında halkla ilişkiler üzerine bir araştırma: Beypazarı örneği
    Yüksek Lisans
    2019
    Kadına yönelik şiddet haberlerinin söylem analizi
    Yüksek Lisans
    2018
    Sosyal sorumluluk kampanyaları ve girişimcilik üzerine bir araştırma
    Yüksek Lisans
    2016
    Arabuluculuk eğitimlerinde eğitmen tutum ve görüşlerine yönelik bir araştırma: Türkiye Barolar Birliği modeli
    Yüksek Lisans
    2016
    ARABULUCULUK EĞİTİMLERİNDE EĞİTMEN TUTUM VE GÖRÜŞLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TÜRKİYE BAROLAR BİRLİĞİ MODELİ
    Yüksek Lisans
    2016
    Kamu hizmet sunumunda değer yaratma ve kurum içi iletişim ilişkisi
    Yüksek Lisans
    2015
    Kurumsal itibar ve değer ilişkisi: GSM sektörüne ait tüketici yanlı bir araştırma; Turkcell örneği
    Yüksek Lisans
    2013
    Ankara'daki beş yıldızlı otel işletmelerinde sürdürülen halkla ilişiler uygulamalarına yönelik bir alan araştırması
    Yüksek Lisans
    2011
    Bir iletişim biçimi olarak reklamın etik açıdan değerlendirilmesi: Margarin piyasası örneği
    Yüksek Lisans
    2011
    EKONOMİ
    MİZAH ÇALIŞMALARI
    YARATICI KÜLTÜR ENDÜSTRİLERİ VE OYUN GELİŞTİRME
    PAZARLAMA VE İLETİŞİM
    TÜRKİYE'NİN SOSYO-EKONOMİK YAPISI
    İŞLETME