1
MEDYANIN ORGAN BAĞIŞINA YAKLAŞIMI: 2011-2022 YILLARI ARASINDA YAYINLANAN HABERLERDE ÇERÇEVELEME, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 10(2), 2023
Prof. Dr. Özcan Yağcı, Sezin San Sungunay |
2
İnstagramda Benlik İnşası Bir Tarama çalışması, uluslararası sosyal medya ve iletişim araştırmaları, 4(1), 2022
Prof. Dr. Özcan Yağcı, Şirin Itır Büyüköztürk |
3
Turizmde Plan-Politika Yaklaşımları ve Türkiye Turizmi, Seyahat ve Otel İşletmeciliği, 1(1), 2010
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
4
Kültür Varlıklarının Turizm Amaçlı Kullanımı: Frig Vadisi Örneği, Seyahat ve Otel İşletmeciliğ Dergisi, 0(4), 2005
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
5
TourismHigher Education in Turkey, Journal of Teaching in Travel & Tourism, 5(1), 2005
Prof. Dr. Özcan Yağcı, Fevzi Okumuş |
6
Türkiye'de Turizm Eğitimi ve İstihdamına Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(0), 2001
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
7
Structural Features of Turkish Tourism Industry: A Comprasion with Tourism Policies of The European Union, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 18(1), 2000
Prof. Dr. Özcan Yağcı, Emre Toros |
1
Visual Represantation of Women Workers in Turkey: diyet, Zengin Mutfağı and Bir Başkadır, Blue and Grey, 10.09.2022
Prof. Dr. Özcan Yağcı, Doç. Dr. Ceyda Kuloğlu |
2
Yerel Kalkınma ve Yerel Ekonomiler: Boğatepe, 3.Erasmus Uluslararası Akademik Araştırmalar Sempozyumu, 06.03.2020
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
3
Turkish Tourist's Perception of Greece as a New Destinatiom Choice, 7 th Annual Internatıonal Conference on Tourism, 13 -16 June, Athens, 13.06.2011
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
4
21.Yüzyılda Turizmin Gelişimi Üzerine Görüşler, Birinci Bursa Turizm Sempozyumu, 01.05.2005
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
5
Turizmde Çeşitlendirme, Sürdürülebilirlik ve Kırsal Turizm, Türkiye'nin Alternatif Turizm Potansiyeli ve Güncel Sorunlar, 03.05.2003
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
6
Turizm Sektöründe Büro Çalışanlarının İş Tutumlarının Ölçümüne Yönelik Bir Alan Araştırması, Üçüncü Bürü Yönetimi ve Sekreterliği Kongresi, 14.04.2003
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
7
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeTurizmin Geliştirilmesi Projesi ve Mardin Pilot Çalışması, Üçüncü Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu, 07.11.2002
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
8
An Evaluation for Turkey's Tourism Sector in the Frame of Direct Foreign Investment Trends in The World and Turkey, First Tourism Congress of Mediterranean Countries, 17.04.2002
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
9
2001 Yılı Ekonomik Krizinin Ankara'da faaliyet Gösteren 3,4 ve 5 yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir araştırma, İkinci Ulusal Türkiye Sempozyumu, 06.12.2001
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
10
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nden Turizmle Doğrudan ve Dolaylı Olarak İlgili Kurumların Bölge Turizmine Yönelik Beklenti ve değerlendirmeleri, Birinci Turizm işletmeciliği Sempozyumu, 01.12.2001
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
11
Yalova İli Turizm Potansiyeli ve Termal Turizm İşletmeleri, Yalova Kongresi, 14.05.1998
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
Yazarlık Bilgileri |
1
Turizm Ekonomisi II, İlk Baskı, Detay Yayıncılık, 2003
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
Editör Bilgileri |
2
Ekonomi Pazarlama ve Sosyal Boyutlarıyla Anadolu Turizmi Araştırması, İlk Baskı, ATİD, Anadolu Turizm İşletmecileri Derneği, 2006
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
3
Turizm Ekonomisi, İlk Baskı, Detay Yayıncılık, 1998
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
Kitap Bölümü Bilgileri |
4
Bir Ekonomik Faaliyet ve Kalkınma Stratejisi Olarak Turizm, In:Turizmi Haberleştirmek, 27-42, 2021
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
5
Kriz Teşhis Engelleme Müdahale, In:Kriz Yönetimi, 3-13, 2020
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
6
Arabuluculuk , In:Arabuluculuk Temel Eğitim Kitabı, 1-25, 2015
Recep Tayfun, Prof. Dr. Hamdullah Nejat Basım, Prof. Dr. Özcan Yağcı |
7
Mardin, In:Türkiye Turizm Coğrafyası, 545-563, 2008
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
8
Turizm işletmelerinde yenilik Yönetimi, In:Turizm işletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri, 401-425, 2008
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
9
Gaziantep - Şanlıurfa, In:Türkiye Turizm Coğrafyası, 523-543, 2008
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
10
Pazarlama Boyutuyla Turizm, In:Ekonomi Pazarlama ve Sosyal Boyutlarıyla Anadolu Turizmi Araştırması, 17-26, 2006
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
11
Ekonomi Boyutuyla Turizm, In:Ekonomi Pazarlama ve Sosyal boyutlarıyla Anadolu Turizmi Araştırması, 1-16, 2006
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
aaa |
1
Knowledge and Capacity Building on Emerging Areas of Justice for Children in Turkiye, Eğitim, Danışman, 10.10.2022
Dr. Öğr. Üyesi Banu Erşanlı Taş, Prof. Dr. Özcan Yağcı |
2
Yerel Kalkınma Modelinde Bir İletişim Stratejisi Ekomüze, Eğitim, Yönetici, 19.04.2019
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
3
Yerel Kalkınma Modelinde Bir İletişim Stratejisi Ekomüze, Eğitim, Araştırmacı, 01.04.2019
Prof. Dr. Gilman Senem Gençtürk Hızal, Araş.Gör. Naz Almaç, Öğr.Gör. Semra Ay, Prof. Dr. Nihan Gider Işıkman, Prof. Dr. Özcan Yağcı |
4
Türkiye'de Fotoğraf Gazeteciliği Eğitim ve Tanıtım Projesi, Eğitim, Yürütücü, 17.12.2017
Prof. Dr. Özcan Yağcı |
Tiyatral Gösteri: 18 Mart Çanakkale Zaferi Anma Programı Çanakkale |
Çağrışım Diğer Kanal B |
Süt Para Edince Diğer Ankara |
Ankara'daki butik otellerin pandemi sonrası değişen talep yapısı Yüksek Lisans 2023 |
Sağlık haberciliğinde uzmanlaşma ve meslek etiği bağlamında haberlerin çerçevelenmesi: Türkiye'de organ bağışı ve organ nakli haberleri (1975-2022) Uzmanlık 2023 |
Bir sosyal medya aracı olan Instagramda benlik inşası Yüksek Lisans 2021 |
Destinasyon markalaşmasında halkla ilişkiler üzerine bir araştırma: Beypazarı örneği Yüksek Lisans 2019 |
Kadına yönelik şiddet haberlerinin söylem analizi Yüksek Lisans 2018 |
Sosyal sorumluluk kampanyaları ve girişimcilik üzerine bir araştırma Yüksek Lisans 2016 |
Arabuluculuk eğitimlerinde eğitmen tutum ve görüşlerine yönelik bir araştırma: Türkiye Barolar Birliği modeli Yüksek Lisans 2016 |
ARABULUCULUK EĞİTİMLERİNDE EĞİTMEN TUTUM VE GÖRÜŞLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TÜRKİYE
BAROLAR BİRLİĞİ MODELİ Yüksek Lisans 2016 |
Kamu hizmet sunumunda değer yaratma ve kurum içi iletişim ilişkisi Yüksek Lisans 2015 |
Kurumsal itibar ve değer ilişkisi: GSM sektörüne ait tüketici yanlı bir araştırma; Turkcell örneği Yüksek Lisans 2013 |
Ankara'daki beş yıldızlı otel işletmelerinde sürdürülen halkla ilişiler uygulamalarına yönelik bir alan araştırması Yüksek Lisans 2011 |
Bir iletişim biçimi olarak reklamın etik açıdan değerlendirilmesi: Margarin piyasası örneği Yüksek Lisans 2011 |
EKONOMİ |
PAZARLAMA VE İLETİŞİM |
TÜRKİYE'NİN SOSYO-EKONOMİK YAPISI |
İŞLETME |