Yükleniyor
image

Radyo, Televizyon ve Sinema Programı
selverdikkol[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2076

  • Doktora, (2021), Mersin Üniversitesi, Radyo, Sinema ve Televizyon

  • Yüksek Lisans, (2014), Mersin Üniversitesi, Kadın Çalışmaları Yüksek Lisans Programı

  • Lisans, (2009), Pamukkale Üniversitesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı

  • 1  İnsan-Makine İlişkisinin Sosyo-Politik Okuması: Yapay Zekâ ve Dijital Aktivist Kültür, Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre, 16.11.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay
    2  Bourdieu Sosyolojisi Bağlamında Çevrimiçi Grupların İletişim Pratikleri, VII. İlişkisel Sosyal Bilimler Kongresi, 04.05.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay
    3  Kullanıcı Türevli İçerik Kavramını Görünürlük ve Emeğin Yeniden Üretimi Ekseninde Düşünmek: Tiktok?ta Beden İşçisi Videoları, Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 12.10.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay
    4  Armağanın Dijital Tezahürleri: Facebook Gruplarında Bilgi Alış Verişi, Küresel Dönüşümler ve Farklılaşmalar 2 Kongresi: Dijitalleşme ve Dijital Toplumun Geleceği, 12.03.2020

    Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay
    5  TenYearsChallenge: Eşitsizliklere Karşı Yeni Bir Meydan Okuma, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019

    Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay
    6  Facebook?da Grup Olmak: Kimlikler ve Yankı Fanusları, 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 01.11.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay
    7  Aralıktan Sızan Gündelik Ekran: ?Cebimdeki Yabancı? ve ?Rüzgarda Salınan Nilüfer? Filmlerinin Düşündürdükleri, Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 18.10.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Selver Dikkol Akçay, Onur Aytaç
    1 ILEF Dergisi, Hakem, 2023
    GÖRÜNTÜ DÜZENLEME ESTETİĞİ
    HABER SOSYOLOJİSİ
    İLETİŞİM KURAMLARI
    MEDYANIN GÜNCEL SORUNLARI
    İLETİŞİM BECERİLERİ
    TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ
    TEMEL İLETİŞİM VE SUNUM BECERİLERİ
    FİLM KURAMLARI
    İLETİŞİM
    MEDYADA YARATICILIK TARTIŞMALARI
    POPÜLER KÜLTÜR VE TÜRK SİNEMASI
    TÜKETİM KÜLTÜRÜ
    YENİ MEDYA
    SANAL KÜLTÜR
    YARATICI YAZARLIK