1
İşbirlikli Öğrenmenin Türkçe Öğretimi Programlarındaki Yerinin İşbirlikli Öğrenme Unsurları, İletişim Becerileri ve Materyaller Temelinde İncelenmesi", Milli Eğitim, 1(1), 2023
Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp |
2
Term Formation, Definition and Teaching Problems Of Figures Of Speech (Metaphor, Simile, Metonym) in the Field Of Language Teaching, IJOEEC, 8(20), 2023
Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu |
3
Ana Dili ve Yabancı Dil Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımı Araştırmalarının İçerik Analizi", Milli Eğitim, 52(238), 2022
Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu |
4
Rıfat Ilgaz’ın Bacaksız Serisi’nde Toplumsal Sorunlar, Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 0(8), 2022
Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu |
1
Farklı Branş Öğretmenlerinin Türkçenin Doğru ve Etkili Kullanılmasına Yönelik Farkındalığı, Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Yaklaşımlar ve Eğilimler Kongresi, 18.12.2023
İlknur Karşı, Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu |
2
Marka Kimliğini İnşa Eden Sözel ve Görsel Göstergeler, Uluslararası Balıkesir Göstergebilim Çalıştayı, 16.06.2022
Necdet Kara, Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu |
Türk Çocuk Edebiyatında Roman Türünde Yazılan Yapıtların Yaratıcı Dil Kullanımı Bakımından İncelenmesi Doktora 2023 |
DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ |
DİL ÖĞRETİM KURAM VE UYGULAMALARI |
OKUMA EĞİTİMİ |
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL YÖNELİMLER VE UYGULAMALAR |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II |
TÜRKÇE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ UYGULAMALARI |
YAZMA EĞİTİMİ |
ANLAMA TEKNİKLERİ I: OKUMA EĞİTİMİ |
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE TÜRKÇE ÖĞRETİM YAKLAŞIM VE YÖNTEMLERİ |
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM, YÖNTEM VE TEKNİKLER |
ANLAM BİLİMİ |
ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ |