|
1
Investigating problem-solving behaviours of university students through an eye-tracking system using GeoGebra in geometry: A case study, Education and Informational Technologies, 29(2), 2024
Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
2
İşbirlikli Öğrenmenin Türkçe Öğretimi Programlarındaki Yerinin İşbirlikli Öğrenme Unsurları, İletişim Becerileri ve Materyaller Temelinde İncelenmesi, Milli Eğitim, 53(243), 2023
Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
3
Ana Dili ve Yabancı Dil Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımı Araştırmalarının İçerik Analizi", Milli Eğitim, 52(238), 2022
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu |
|
4
Creativity and Emerging Digital Educational Technologies: A Systematic Review, Turkish Journal of Educational Technology, 18(3), 2019
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Ümmühan Avcı |
|
5
Kamuya Hizmet Veren Bir Kuruluşta Çalışanların Web Tabanlı Hizmet-içi Eğitime ve E-Öğrenme Materyalinin Kullanışlılığa İlişkin Görüşleri., Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 12(10), 2019
Arslan Esin, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Ümmühan Avcı |
|
6
Öğretmen Adaylarının Facebook'un Öğrenme Yönetim Sistemi Olarak Kullanımına İlişkin Görüşleri, Milli Eğitim, 46(213), 2017
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu |
|
7
Opinions Of K 12 Students About An Online Social Learning Environment Edmodo Elementary Education Online, Elementary Education, 15(3), 2016
Ebru Dere, Ümmühan Yücel Avcı, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
8
Matematik Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu ModellemeProgramı İle Öğrenme Nesneleri GeliştirmeSüreçlerinin İncelenmesi, International Journal of Social Sciences and Education Research, 1(2), 2015
Burak Taştı, Ümmühan Yücel Avcı, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
9
Eğitim Teknolojileri Kullanımı Kaygı Ölçeği ETKKÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Hacettep eğitim Dergisi, 14(3), 2015
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
10
Öğretmen Adaylarına Yönelik Mesleki Kaygı Ölçeği (Mkö): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 0(44), 2013
Prof. Dr. Emine Cabi, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
11
Through efficient use of LORs Prospective teachers views on operational aspects of learning object repositories, BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 43(3), 2012
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Bülent Emiroğlu |
|
12
Higher Education Student's Behaviors as Avatars in a Web based Course in Second Life, Procedia Social and Behavioral Sciences, 46(0), 2012
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Nurcan Şen, Gamze Koçer, Fatih Köroğlu |
|
13
Lifelong Learning Considerations: Relationship Between Learning Styles and Learning Strategies in Higher Education, Procedia Social and Behavioral Sciences, 46(0), 2012
Prof. Dr. Emine Cabi, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
14
Opening up education The collective advancement of education through open technology open content and open knowledge, BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 41(6), 2010
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
15
Ontology and taxonomy design and development for personalised web based learning systems, BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 41(6), 2010
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Yasemin Gülbahar |
|
16
Öğrencilerin Bilgi Arama Amacıyla İnternet i Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi, Turkish journal of educational technology, 2(4), 2003
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Petek Aşkar |
|
17
EFFECTIVENESS OF USING COMPUTER-ASSISTED SUPPLEMENTARY INSTRUCTION FOR TEACHING THE MOLE CONCEPT, Journal of Research in Science Teaching, 32(10), 1995
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Ömer Geban, İlker Özkan |
| 1
Öğretim Elemanlarının ChatGPT~'~ye Yönelik Farkındalıkları ve ChatGPT~'~nin Eğitim-Öğretim Süreçlerinde Kullanımına Yönelik Görüşleri, 5. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı (DİLET-5), 12.12.2024
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Dr. Öğr. Üyesi Halil Ersoy |
| 2
Understanding Prospective Teachers Behavıors As Path Planning in a Connected Learning Course Environment, The 4th International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, 09.12.2022
Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
| 3
EDUCATION AND TECHNOLOGY: IMPACTS OF 4TH INDUSTRIAL REVOLUTION, EDUCATION AND TECHNOLOGY: IMPACTS OF 4TH INDUSTRIAL REVOLUTION, 10.12.2020
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
| 4
Üstün yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Proje Tabanlı Temel Robotik Eğitim Süreçlerindeki Problem Çözme Becerilerine İlişkin Davranışların ve Görüşlerin İncelenmesi., The 2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies DILET2018,, 12.12.2018
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
| 5
Computer Teachers Other Subject Area Teachers and Administrators Perceptions about Computer Teachers and Their Teaching Profession, ECER 2009 Theory and Evidence in European Education Research, Vienna, Austria, 28.09.2009
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
| 6
Özel Eğitim Modelleri ve Bilgi İletişim Teknolojilerinin Önemi 1, 18. Ulusal Eğitim Kongresi, Konya, 2008, 17.09.2008
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
| 7
Information and Communication Technology Usage of Students in Turkey, European Conference on Educational Research., Geneva, Switzerland, 2006, 14.09.2006
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
Editör Bilgileri |
|
1
DILET2022 Proceedings Book, İlk Baskı, Başkent Üniversitesi, 2022
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp |
|
2
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, İlk Baskı, Pegem Akademi Yayıncılık , 2013
Prof. Dr. Filiz Kalelioğlu, Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Dr. Öğr. Üyesi Halil Ersoy |
Kitap Bölümü Bilgileri |
|
3
Utilization of Artificial Intelligence in Education: A Perspective on Learning Strategies, In:Artificial Intelligence for Quality Education, 1-32, 2024
Prof. Dr. Serpil Yalçinalp, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Dr. Öğr. Üyesi Serdar Engin Koç, Dr. Öğr. Üyesi Halil Ersoy |
| 1 BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ, Hakem, 2025 |
| 2 IRRODL, Hakem, 2025 |
| 3 Drug Testing and Analysis, Editör, 2025 |
|
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ |
|
EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ |
|
EĞİTİMDE YENİLİKÇİ VE GÜNCEL TEKNOLOJİLER |
|
UZAKTAN EĞİTİM: KURAMDAN UYGULAMAYA |
|
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
|
MEDYA OKURYAZARLIĞI |
|
AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME |
|
İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ |
|
ÖĞRENME NESNELERİ |