Yükleniyor
image

Sınıf Öğretmenliği Programı
ckozaner[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2233

  • Doktora, (2017), Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

  • Yüksek Lisans, (2012), Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

  • Lisans, (2010), Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

  • • Sosyal Bilgiler Eğitimi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Sosyal bilgiler ders kitaplarında sağlık ile ilgili içeriklere yer verilme durumu, Trakya Eğitim Dergisi, 12(2), 2022

    Aydan Ustaoğlu Çelik, Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    2  Elementary and Middle School Students' Perception of Homeland through Metaphors, European Journal of Educational Research, 10(2), 2021

    Özcan Palavan, Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    3  Türkiye'de Sosyal Bilgiler Alanında Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Yapılan Nitel Araştırmaların Analizi (2010-2020), Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(58), 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, İrem Namlı Altıntaş
    4  Metaphoric Perceptions of Primary School Teacher Candidates on the Concept of Social Science and Its Teaching, Review of International Geographical Education Online, 10(1), 2020

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    5  Öğretmen adaylarının akademik yazma eğitimine yönelik görüşleri, RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 21(0), 2020

    Ayşegül Ergişi, Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    6  Active learning education in Museum, International Journal of Evaluation and Research in Education, 9(1), 2020

    İrem Namlı Altıntaş, Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    7  Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri: Bir Dünya Savaşı Atölyesi, e-International Journal of Educational Research, 10(3), 2019

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    8   STUDENT VIEWS ON THE LIVE SCULPTURE MUSEUM WORKSHOP, International Journal Of Eurasia Social Sciences, 9(33), 2018

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, İrem Namlı Altıntaş
    9   Sınıf öğretmenliği ve sosyal bilgiler öğretmenliği adaylarının aktif vatandaşlık değerleri açısından karşılaştırılması, The Journal of Academic Social Science, 0(34), 2016

    İrem Namlı Altıntaş, Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    1  İlkokulda Sosyal Beceri Öğretimine Yönelik Bir Eylem Araştırması, Xth International Eurasian Educational Research Congress, 08.06.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, Araş.Gör. Yasemin Erdem, Araş.Gör. Sena Ölçer
    2  Bir Yaratıcı Drama Uygulaması: Nutuk Atölyesi, 3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 18.04.2019

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, Evrim Özden Açıkgöz
    3  Otizmin Farkındayım: 5 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Sorumluluk Projesine Yönelik Görüşleri, I. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 05.10.2017

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, Cevriye Doğan
    4   Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri: Bir Dünya Savaşı Atölyesi, IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 01.09.2016

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    5  Formasyon Alan Tarih Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Tarih Dersine ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları, IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 01.09.2016

    Kubilay Yazıcı, Salih Uslu, Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner

    Kitap Bölümü Bilgileri

    1  Assessment of 21st Century Skills: A Sample Activity for Social Studies, In:Social Studies Teaching II- Thinking on Social Studies within the Framework of 21st Century Skills, 203-245, 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, Araş.Gör. Yasemin Erdem
    2  Concept teaching in social studies course, In:Social Studies Teaching I, 35-59, 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, Aydan Ustaoğlu Çelik
    3  Out- of- school learning environmnets in the contex of social studies teaching, In:Education, Social, Health and Political Developments in Turkey Between 2000-2020, 195-216, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    4  Kınalızâde Ali Efendi ve Mesleki Eğitim, In:Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Kınalızâde Ali Efendi'nin Ahlâk-î Alâ'i Üzerine Okumalar, 89-101, 2015

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner
    aaa
    1 Araştırmacı Öğretmen Olmak, Eğitim, Araştırmacı, 03.10.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Kozaner, İrem Namlı Altıntaş
    OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
    SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ
    SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM
    TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİTİĞİ
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
    TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI