1
School-based professional development (SBPD) model: school principals' opinions and suggestions, Ilim, 40(2), 2024
Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Araş.Gör. İlayda Köklücan |
1
PISA 2022 Sonuçlarına Göre Okul Özerkliği ve Okul İkliminin İncelenmesi: Türkiye ve Litvanya Örneği, 17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , 09.03.2024
Araş.Gör. İlayda Köklücan, Yasemin Sezer |
2
Okul Yöneticilerinin Okul Temelli Mesleki Gelişim Modeli'ne İlişkin Görüşleri, 14. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 02.09.2023
Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Araş.Gör. İlayda Köklücan |
3
Öğretmenlerin Kriz Liderliği Algısı, Yönetime Güveni ve Uzaktan Eğitime Karşı Tutumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023
Araş.Gör. İlayda Köklücan, Doç.Dr.Merve Zayim Kurtay |