Yükleniyor
image

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı
sozdemir[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2248

  • Post Doktora, (1995), Ohıo State Unıversıty, Eğitim Yönetimi

  • Doktora, (1989), Selçuk Üniversitesi, Eğitim Yönetimi

  • Yüksek Lisans, (1986), Ankara Üniversitesi, Eğitim Yönetimi

  • Lisans, (1983), Ankara Üniversitesi, Eğitim Yönetimi

  • H-İndeks 4
    • Eğitim Politikaları • Eğitim Yönetimi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Principal trust in teachers and leadership for learning: unravelling the mediating roles of well-being and resilience, Journal of Professional Capital and Community, 0(0), 2025

    Prof. Dr. Ali Çağatay Kılınç, Prof. Dr. Ferudun Sezgin, Prof. Dr. Servet Özdemir, Dr. Gökhan Savaş, Doç. Dr. Onur Erdoğan, Dr. Kürşat Arslan
    2  Navigating Classroom Observation Tensions: Principals' Leadership Strategies in a Centralised Education System, European Journal of Education, 0(0), 2025

    Prof. Dr. Ali Çağatay Kılınç, Dr. Öğr. Üyesi Gökhan Savaş, Dr. Öğr. Üyesi Kürşat Arslan, Prof. Dr. Ferudun Sezgin, Prof. Dr. Servet Özdemir
    3  Unveiling the associations between principal self-efficacy, openness to change and transformational leadership: the mediating role of well-being, JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION, 1(0), 2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ferudun Sezgin, Ali Çağatay Kılınç, Onur Erdoğan, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    4  Üniversite Yöneticilerinin Etik Karar Verme Süreçlerinin İncelenmesi, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 44(1), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Serkan Şen, Prof. Dr. Servet Özdemir
    5  Üniversite Yöneticilerinin Karar Verme Süreçleri: Tuzaklar ve Kaçış Yolları, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 22(1), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Serkan Şen, Prof. Dr. Servet Özdemir
    6  Exploring the moderation role of teacher cultural value profiles on the association between transformational leadership and teacher job satisfaction: Evidence from Turkish education context, Educational Management Administration & Leadership, 52(2), 2024

    Prof. Dr. Ferudun Sezgin, Prof. Dr. A. Çağatay Kılınç, Prof. Dr. Servet Özdemir, Doç. Dr. Nedim Özdemir, Dr. Onur Erdoğan
    7  How national and school cultural factors influence the link between distributed leadership and collective teacher innovativeness: Testing a multilevel moderated mediation model, European Journal of Education, 1(0), 2024

    Doç. Dr. Onur Erdoğan, Prof. Dr. Ferudun Sezgin, Prof. Dr. Servet Özdemir, Doç. Dr. Nedim Özdemir, Prof. Dr. Sally J. Zepeda, Prof. Dr. Çağatay Kılınç
    8  Investigating the association between principal learning-centred leadership and teacher instructional practices: the mediating roles of teacher self-efficacy and collective teacher efficacy, EDUCATIONAL STUDIES, 1(0), 2023

    Prof. Dr. Ali Çağatay Kılınç, Dr. Mahmut Polatcan, Dr. Onur Erdoğan, Prof. Dr. Ferudun Sezgin, Prof. Dr. Servet Özdemir
    9  A cultural lens to school leadership effects on teacher instructional practices: The mediation of teacher collective efficacy and the moderation of uncertainty avoidance, Educational Management Administration & Leadership, 0(0), 2023

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ferudun Sezgin, Çağatay Kılınç, Mahmut Polatcan
    10  Yükseköğretim Sistemleri Sıralamaları ve Türk Yükseköğretimi Üzerine Değerlendirmeler, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(3), 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    11  COVID 19 Pandemisi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Eğitim Sistemine Güvenleri Hakkındaki Görüşleri, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Servet Özdemir
    12  Examination of the relationship between school principals' 21st century skills and their strategic leadership according to teachers' opinions, Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi, 10(2), 2020

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    13  Examination of the relationship between school principals' 21st century skills and their strategic leadership according to teachers' opinions, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 10(2), 2020

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ömür Çoban, Süleyha Bozkurt
    14  Top managers' Organizational Change management capacity and Their Strategic Leadership Levels at Ministry of National Education, Eurasian Journal of Educational Research, 0(0), 2019

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Omur Coban, John Pısapıa
    15  Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39(2), 2019

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    16  Coban, O., Ozdemir, S. and Pisapia, J. (2019) Top Managers’ Organisational Change Management Capacity and Their Strategic Leadership Levels at Ministry of National Education (MoNE). Eurasian Journal of Educational Research, 191, 129-146. , Eurasian Journal of Educational Research, 1(81), 2019

    Doç. Dr. Ömür Çoban, Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. John Pısapıa
    17  Evaluation of top managers and workers' who works in the central organization of Ministry of National Education on restructure, İnternational Journal of Science and Research ( IJOESS), 9(34), 2018

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Doç. Dr. Ömür Çoban
    18   Türkiye?de Doktora Eğitimi Sürecine İlişkin Öğretim Üyelerinin ve Doktora Öğrencilerinin Görüşleri, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(2), 2017

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    19   Yönetici Görüşlerine Göre Üniversitelerde Finansal Kaynak Kullanımının Saydamlık ve Hesapverebilirlik Açısından Değerlendirilmesi, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 23(3), 2017

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Adem Yaman
    20   An inquiry into leadership capacity The case of Turkish primary schools, International Online Journal of Educational Sciences, 0(7), 2015

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Çağatay Kılınç
    21   Okul yöneticisi ve öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin liderlik yeterlikleri, eğitim ve bilim, 40(0), 2015

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr.Ferüdun Sezgin, Kılıç
    22   School Administrators' Leadership Competencies According to the Views of School Administrators and Teachers. Eğitim ve Bilim, Vol 40 (2015) No: 177 365-383 (Endeks Adı: SSCI)., Eğitim ve Bilim, 40(177), 2015

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ferudun Sezgin, Duygu Özen Kılınç
    23   A qualitative evaluation of a conditional cash transfer program in Turkey: The beneficiaries? and key informants? perspectives., JOURNAL OF SOCIAL SERVICE RESEARCH, 40(1), 2014

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Julide Yıldırım, Ferudun Sezgin
    24   Bürokratik okul yapısı ile öğretmenlerin akademik iyimserlik düzeyleri arasındaki ilişki, Eğitimde Kuram ve Uygulama, 10(1), 2014

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Çağatay Kılınç
    25   Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışları ile Okulun Örgütsel Sağlığı Arasındaki İlişki, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 19(4), 2013

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ergün Recepoğlu
    26   Eğitim fakültesi öğrencilerinin fakülte yaşamının niteliğine ilişkin memnuniyet düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 3(3), 2013

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Çağatay Kılınç, Zeki Öğdem, Emre Er
    27   Genel lise öğrenci ve öğretmenlerinin okul ve ideal okul algılarının metafor yoluyla analizi., Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, 19(2), 2013

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Emek Akkaya
    28   Öğretmen adaylarının bireysel ve örgütsel değerler ile öğrencilerde görmek istedikleri değerlere ilişkin önem sırası algıları, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4(2), 2011

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ferudun Sezgin
    29   In service education in Turkey, Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0(4), 2002

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    30   Eğitimde toplam kalite yönetimi, Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0(2), 2002

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    31   Etkili okullar ve öğretim liderliği, Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0(3), 2002

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ferudun Sezgin
    32   Eğitimde değişimi uygulama modelleri, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 17(1), 1999

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Necati Cemaloğlu
    33   1998 yılında Türk eğitiminin durumu, Türk Yurdu, 19(137), 1998

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    34   Osman Turan a göre bilim ve üniversite Prof Dr Osman Turan ın Eserinde Tarih ve Tarihçi İlişkileri, Türk Yurdu, 47(0), 1998

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    35   Her organizasyon hizmet içi eğitim yapmak zorundadır, Milli Eğitim Dergisi, 0(133), 1997

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    36   1997 yılında eğitimimize bir bakış, Türk Yurdu, 23(0), 1997

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    37   Türkiye de eğitim, Türk Yurdu, 37(0), 1996

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    38   Öğretmenlerin hizmetimi eğitiminde üniversitelerden beklenen roller, Eğitim Yönetimi, 0(2), 1995

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    39   Grup kararlarının alınmasında kullanılan bazı yöntemler, Eğitim ve Bilim, 19(97), 1995

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    40   Sınıf ve okul büyüklüğünün öğrenciler üzerindeki etkisi, Eğitim Yönetimi, 0(2), 1995

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    41   Yeni bir eğitim öğretim yılına baslarken Türk milli eğitiminin durumu, Türk Yurdu, 12(63), 1992

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    42   Türkiye de eğitim yöneticiliği, Çağdaş Eğitim Dergisi, 0(152), 1990

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    43   Türkiye de personel değerlendirmesinin kanunî temelleri ve eğitim teşkilatlarındaki görünümü, Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(3), 1989

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    44   Eğitimde personel değerlendirmesi, Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(1), 1989

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    45   Öğretmenlerin hizmet içi eğitiminde üniversitenin rolü ne olmalıdır, Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(2), 1988

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    1  Modern Dünyada Akademi, 8. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 18.10.2025

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    2  Türkiye'de Eğitimin Önemi, Kyrgyz National University Named After Jusup Balasagyn, 08.05.2025

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    3  Lisansüstü Eğitimin Geleceği, 18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 02.05.2025

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    4  Assessing school principals’ professional development needs in Türkiye: A Q-methodology approach based on NELP standards [Roundtable], Annual Convention of the University Council for Educational Administration, Los Angeles, CA., 20.11.2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Ali Çağatay Kılınç, Dr. Salih Çevik, Dr. A. Ç.
    5  EYLEM ARAŞTIRMASI YOLUYLA OKUL GELİŞİMİ MODELİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ, 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 01.05.2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Mehtap Nailliooğlu Kaym, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    6  Okul Geliştirme, İnternational Conference On Quality Assurance in General Education, 20.11.2023

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    7  Öğrenen Örgüt ve Okul Geliştirme, İnternational Conference On Quality Assurance in General Education, 20.11.2023

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    8  Cumhuriyet Döneminde Türkiye'de Yükseköğretim, Cumhuriyetimizin Yüzyılı Sempozyumu, 21.10.2023

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    9  21. Yüzyılda Öğretmen ve Öğretmenlik Rolleri, Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitim Kongresi, 19.10.2023

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    10  Yükseköğretimde Sorunlar ve Değişimi Anlamak, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    11  Üniversitelerin Akademik Kadro İlanlarının Karşılaştırmalı Bir Analizi, 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 02.05.2019

    Gülten Türkan Gürer, Prof. Dr. Servet Özdemir
    12   Unvan Almış Ama Unvanına Uygun Kadroya Atanamamış Akademisyenlerin Sorunları ., 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 10.05.2018

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    13  Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma, 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 10.05.2018

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    14  Okul Müdürlerinin Liderlik Davranışları, 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10.05.2018

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    15  . Türkiye'de Köy Öğretmeni Olmak., 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 10.05.2018

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    16  Okul Müdürlerinin Yönetsel Davranışları, 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11.05.2017

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    17  Ulusal Basında Üniversitelerle İlgili Çıkan Haber ve Köşe Yazılarının Değerlendirilmesi, 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 07.11.2013

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Nazife Karadağ
    18  Örgütsel sağlık ve mizah, V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 01.05.2010

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ergün Recepoğlu

    Yazarlık Bilgileri

    1  Eğitime Giriş, Güncellenmiş Yeni Baskı, Pegem Akademi, 2023

    Prof. Dr. H. İbrahim Yalın Prof. Dr. Ferudun Sezgin, Prof. Dr. Servet Özdemir
    2  Eğitimin Özü, Eğitim Liderliği ve Okul Gelişimi Süreçlerinde Öz ve Kendilik, İlk Baskı, PEGEMA, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    3  EĞITIM YÖNETIMINDE KURAM VE UYGULAMA, Güncellenmiş Yeni Baskı, PEGEMA, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    4  EĞİTİMDEÖRGÜTSEL YENİLEŞME, Güncellenmiş Yeni Baskı, PEGEMA, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    5  EĞİTİMDE HESAP VEREBİLİRLİK, Güncellenmiş Yeni Baskı, PEGEM AKADEMİ, 2021

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    6  Liderlik kapasitesi, Güncellenmiş Yeni Baskı, PEGEMA, 2018

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    7  Öğretmenlik mesleğine giriş, Güncellenmiş Yeni Baskı, Nobel Yayın Dağıtım, 2008

    Prof. Dr. Servet Özdemir

    Editör Bilgileri

    8   Modern Dünyada Akademi Yükseköğretimde Dönüşüm, Küresel Eğilimler ve Gelecek Perspektifleri, İlk Baskı, PegemA, 2025

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Nazife Karadağ, Dr. Öğrt. Üye. Eray Kaya
    9  Eğitimin Özü, İlk Baskı, Pegem, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    10  Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, Güncellenmiş Yeni Baskı, Pegem Akademi, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    11  Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Güncellenmiş Yeni Baskı, PeGEMAKADEMİ, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    12  Türk eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Güncellenmiş Yeni Baskı, Pegem akademi, 2021

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    13  Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, Güncellenmiş Yeni Baskı, Pegem Akademi, 2020

    Prof. Dr. Servet Özdemir

    Kitap Bölümü Bilgileri

    14  YÜKSEKÖĞRETİMİN DEĞİŞEN ROLÜ VE MİSYONU, In:Modern Dünyada Akademi Yükseköğretimde Dönüşüm, Küresel Eğilimler ve Gelecek Perspektifleri , 5-22, 2025

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Ali Çağatay Kılınç, Dr. Kürşat Arslan
    15  Örgütsel Değişme, In:Örgütsel Davranış ve Yönetimi, 249-277, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    16  Eğitim Yönetiminin Alanı ve Kapsamı, In:Eğitim yönetiminde kuram ve uygulama, 1-11, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    17  Öz değişim (Self Change), In:Eğitimin Özü, 15-28, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    18  Örgütsel kapasite, In:Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, 485-509, 2022

    Prof. Dr. Ali Çağatay Kılınç, Prof. Dr. Servet Özdemir
    19  Değişen toplum ve okul, In:Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, 69-86, 2021

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    20  From Mass Education Universities to Entrepreneur and Small -Sized Universities in Higher Education:A Discussion in the Context Of Higher Education System in Turkey, In:Current Advancess in Education, 623-640, 2016

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Ali Çağatay Kılınç
    21  Teacher Leadership: A Conceptual Analysis, In:Multidimensional Perspectives on Principal Leadership Effectiveness, 257-283, 2015

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Çağatay Kılınç
    aaa
    1 Ankara İl Milli Eğitim Geliştir Uygula Paylaş Projesi, Eğitim, Araştırmacı, 30.05.2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    2 Okulda Sistem Düşüncesi ve Öğrenen Okullar, Eğitim, Danışman, 21.03.2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir
    3 Geliştir Uygula Paylaş Projesi, Eğitim, Yürütücü, 20.06.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Servet Özdemir
    4 Mektep Liderliği, Eğitim, Danışman, 01.05.2023

    Rektör Yrd. Könül Pirverdiya, Prof. Dr. Servet Özdemir
    5 ?lköğretim Okulu Öğrencilerinin Okulu Terk Etme Nedenleri ve Çözüm Önerileri, Ar-Ge, Yürütücü, 01.01.2010

    Prof. Dr. Ferudun Sezgin Prof. Dr. Serdar Erkan Prof. Dr. Emin Karip Dr. Hüseyin. Şirin, Prof. Dr. Servet Özdemir
    1 European Journal of Education, Hakem, 2025
    2 Educational Administration Quarterly, Hakem, 2025
    3 Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, Hakem, 2025
    1 Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi
    Doktora Sonrası
    2 The Ohio State Univercity
    Doktora Sonrası
    Okul Kültürünün Geliştirilmesinde Törenlerin Yeri
    Yüksek Lisans
    2024
    Lise Öğrencilerinin Açık Öğretim Lisesine Yönelmelerini Etkileyen Faktörler (Ankara İli Örneği)
    Yüksek Lisans
    2024
    Yüksek Öğretimde Etik Karar Verme: Türk ve Amerikalı Yöneticiler Üzerine bir Çalışma
    Doktora
    2024
    ÜNİVERSİTE DERECELENDİRME SİSTEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ
    Doktora
    2022
    Özel okullarda çalışan okul öncesi öğretmenlerinin zaman yönetimi becerileri ile iş doyumları arasındaki ilişki
    Yüksek Lisans
    2020
    Özel okullar arasında öğretmen hareketliliği
    Yüksek Lisans
    2020
    Okul müdürlerinin öğretmen liderliğine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
    Yüksek Lisans
    2018
    Ortaokul öğretmenlerinin karara katılımı ve iş doyumu arasındaki ilişki
    Yüksek Lisans
    2017
    Millî Eğitim Bakanlığı Merkez Teşkilatı yöneticilerinin örgütsel değişimi yönetme yeterlikleri ile stratejik liderlik davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
    Doktora
    2016
    Türk yükseköğretim sisteminde saydamlık ve hesap verebilirlik
    Doktora
    2016
    Mesleki öğrenme topluluğu olarak ilköğretim okullarında takım liderliği ve örgüt iklimi
    Doktora
    2015
    Türkiye'de doktora eğitim süreci kapasitesinin değerlendirilmesi: Eğitim bilimleri enstitüsü örneği
    Doktora
    2014
    İlköğretim okullarında liderlik kapasitesinin belirlenmesi
    Doktora
    2013
    Ortaöğretim öğrenci ve öğretmenlerinin okul ve ideal okul algılarının metafor yoluyla analizi
    Yüksek Lisans
    2012
    Öğretmenlerin ilköğretim programlarının uygulanmasında ilköğretim okulu yöneticilerinden bekledikleri rollere ilişkin görüşleri
    Doktora
    2011
    Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin mizah tarzları ile öğretim liderliği davranışları ve okulun örgütsel sağlığı arasındaki ilişki
    Doktora
    2011
    İlköğretim okulu yöneticilerinin yürütmekte oldukları okul geliştirme çalışmalarının incelenmesi (Kastamonu ili örneği)
    Yüksek Lisans
    2010
    Türkiye Büyük Millet Meclisinde düzenlenen eğitim faaliyetlerinin değerlendirilmesi
    Yüksek Lisans
    2010
    Kurumsal sosyal sorumluluk projesi olarak Gönül Köprüsü Projesinin değerlendirilmesi
    Yüksek Lisans
    2010
    İnsan kaynaklarının geliştirilmesinde kullanılan sanal sınıf uygulamalarının mesleki gelişime katkısının değerlendirilmesi (Emniyet Genel Müdürlüğü örneği)
    Doktora
    2010
    İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin şiddet ve okul iklimi algıları arasındaki ilişki
    Yüksek Lisans
    2010
    Okul yöneticilerinin liderlik yaklaşımlarının okul-çevre ilişkileri üzerinde etkisinin değerlendirilmesi
    Doktora
    2009
    Türk yükseköğretiminde öğretim elemanlarının Bologna süreci kapsamındaki uygulamalara ilişkin görüşleri
    Doktora
    2008
    İlköğretim okulu öğretmenlerinin bireysel ve örgütsel değerlerinin uyumu (Ankara ili örneği)
    Doktora
    2006
    Taşımalı ilköğretim uygulamasında taşıma merkezi olan ilköğretim okullarının sorunları: Çankırı, Karabük ve Kastamonu ili örneği
    Yüksek Lisans
    2006
    İlköğretim okulu yöneticilerinin rehberlikle ilgili görevlerini yerine getirme düzeyleri
    Yüksek Lisans
    2006
    Lisansüstü eğitim yapmakta olan Milli Eğitim Bakanlığı öğretmenlerinin lisansüstü eğitime bakış açıları (Ankara ili örneği)
    Yüksek Lisans
    2006
    İlköğretim öğretmenlerinin eğitme-öğretme yeterlilikleri (Ankara ili örneği)
    Yüksek Lisans
    2005
    Sekiz yıılık zorunlu eğitimin değerlendirilmesi (Ankara-Çankaya ilçesi örneği)
    Yüksek Lisans
    2004
    İlköğretim okulu yöneticilerinin öğretim liderliği rollerini gerçekleştirme düzeyleri (Burdur-Isparta illeri örneği)
    Doktora
    2000
    Eğitimde yeniliklerin uygulanmasını etkileyen faktörlerin analizi (Müfredat laboratuvar okulları örneği)
    Doktora
    1999
    EĞİTİMDE LİDERLİK
    EĞİTİMDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
    OKUL KÜLTÜRÜ VE OKUL GELİŞTİRME
    OKUL YÖNETİMİ
    ÖRGÜTSEL DEĞİŞİM
    TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
    EĞİTİM POLİTİKALARI ANALİZİ
    EĞİTİME GİRİŞ
    EĞİTİM YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
    Enstitü Değerlendirme Programı Çalıştayı
    Eğitim
    2025
    Öğretmen Eğitimi
    Eğitim
    2024