Yükleniyor
image

Eğitim Bilimleri Bölümü
akbabas[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 6624

  • Doktora, (1999), Cıncınnatı Universitesi, Eğitim Bilimleri

  • Doktora, (1997), Ankara Ünıversıtesı, Eğitim Bilimleri

  • Yüksek Lisans, (1993), Odtü, Eğitim Bilimleri

  • Lisans, (1991), Odtü, Eğitim Bilimleri

  • H-İndeks 4
    • Eğitim Yönetimi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  The Relationship of Grade Expectation and Academic Achievement of College Students, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 1(0), 2025

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Öğr.Gör. Esra Kinay Çiçek
    2  Analysing `Qualitative Survey~'~ Researches in the Field of Education with Bibliometric Methods, Turkish Journal of Education, 14(2), 2025

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    3  School principals’ crisis management and leadership roles in post-earthquake educational environments, International Journal of Educational Management, 39(4), 2025

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    4  A Qualitative Study on the Challenges Faced by Middle School Administrators and Their Problem-Solving Strategies, ILIM, 43(1), 2025

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Funda Bozkurt
    5  Mapping school leadership qualities: a qualitative inquiry into Turkish principals’ perceptions , International Journal of Leadership in Education, 0(0), 2025

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    6  Voices from the Field: What Do Turkish Students Suggest? A Socio-Ecological Study on School Belonging, Child Indicators Research, 17(3), 2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    7  Relationship between students sense of school belonging with principals perceptions of school discipline, and teachers perceptions of school safety in TIMSS 2019, CURRENT PSYCHOLOGY, 0(0), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Merve Yıldırım Seheryeli
    8  School-based professional development (SBPD) model: school principals' opinions and suggestions, Ilim, 40(2), 2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Araş.Gör. İlayda Köklücan
    9  Development and use of the alphabetical analysis technique in qualitative research, Qualitative Inquiry in Education: Theory and Practice, 2(1), 2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    10   Yapay zekaya dayalı geleceğin okullarına dönüşüm: avantajları ve dezavantajları, Okul Yönetimi Dergisi, 4(2), 2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    11  How did school administrators manage the crises during the COVID-19 outbreak?, Journal of Global Education and Research, 7(3), 2023

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Mustafa Bulut
    12   The Benefits of Sectoral Accreditation and Reflections for Educational Organizations, International Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education, 7(1), 2022

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Mustafa Bulut
    13   Dönemin Ruhunun Türk Milli Eğitim Şûralarına (1939-2014) Etkileri: Hermenötik Bir Analiz, Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Serkan Şen, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    14   Dönemin Ruhunun Türk Milli Eğitim Şûralarına (1939-2014) Etkileri: Hermenötik Bir Analiz, Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 2022

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    15   Eğitim fakültesinde görevli akademisyenlerin Covid-19 pandemi sürecine ilişkin görüşleri: Türkiye örneği, Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 12(1), 2022

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Seyithan Demirdağ
    16   How To Improve The Quality Of Online Education From Online Education Directors? Perspectives, Turkish Online Journal of Distance Education, 23(2), 2022

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Tristan E. Johnson
    17  The Roles and Responsibilities of School Administrators During the Emergency Remote Teaching Process in Covid-19 Pandemic, Research in Educational Administration & Leadership, 6(4), 2021

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Mustafa Bulut
    18  Validity and Reliability Evidence of Professional Obsolescence Scale According to Different Test Theories, International Journal of Assessment Tools in Education, 8(2), 2021

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Şener Büyüköztürk, Merve Yildirim Seheryeli
    19   School Principals? Learning From COVID 19 Pandemic, i.e.: inquiry in education, 13(2), 2021

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Mustafa Bulut
    20   The effects of terrorism on education from the educators? perspective: A qualitative study, Başkent University Journal of Education, 7(2), 2020

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Olcay Ekinci
    21   Adaptation Of Change Tendencies Scale For Teachers, Kastamonu Eğitim Dergisi , 25(3), 2017

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Şener Büyüköztürk, Öner Uslu
    22   Türkiye'deki Eğitim Yöneticilerinin Profili, Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi, 2(2), 2016

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Nermin Çelenk
    23  Antalya ve Gaziantep İllerindeki Çeşitli Okulların Teftiş Kayıtları Üzerinde Bir İnceleme (1940-1954), İlköğretim Online, 15(4), 2016

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    24   Misuse of ICTs among Turkish children and youth: A study on newspaper reports, Journal of Human Sciences, 1(12), 2015

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, İbrahim Tanrıkulu, Özgür Erdurbaker, Oya Yeringüneri
    25   Turkish Teachers' Beliefs and Attitudes about Teaching and Their Pedagogical Practices: An Analysis Based-on the Outcomes of the Teaching and Learning International Survey, Başkent University Journal of Education, 1(2), 2014

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Şener Büyüköztürk, Deniz Deryakulu
    26  Okullarda Liderlik Kapasitesi Ölçeğinin (OLKÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 20(1), 2014

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Ali Çağatay Kılınç, Şener Büyüköztürk
    27   Experiences of Pre-service Teachers in Case ? Based Discussion Groups in Blended Learning Enviorment, Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 3(3), 2012

    Prof. Dr. Filiz Kalelioğlu, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    28   Milli Eğitim Kararlarının Resmi Belgeler Üzerinden Analizi, Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik, 1(5), 2012

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Şıvgın K
    29   Başarılı Okul Müdürlerinin Zaman Yönetimi Stratejileri, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 17(4), 2011

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    30   Çoklu Veri Kaynağına Dayalı Değerlendirmenin Okul İklimine Etkisi, İlköğretim Online, 10(2), 2011

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Salih Paşa Memişoğlu
    31   Okulöncesi Öğretmenlerinin Çocukların İstenmeyen Davranışları Karşısında Uyguladıkları Stratejiler, İlköğretim Online, 9(2), 2010

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Hatice Uysal, Ege Akgün
    32   İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyi, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8(2), 2010

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Emine Babaoğlan, Mehtap Çakan
    33   İlköğretim Müfettişlerinin Denetimin Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Görüşleri, İlköğretim Online, 9(2), 2010

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Salih Paşa Memişoğlu
    34   Ilkögretim okulu müdürlerinin dönüsümcü liderlige verdikleri önem ve uygulama düzeyleri, İlköğretim Online, 14(54), 2008

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    35   Köy Enstitülerinin Günümüz Eğitim Anlayışıyla Karşılaştırılması, Yeniden İmece, 18(1), 2008

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    36   İlköğretim Okullarında Çoklu Veri Kaynağına Dayalı Performans Değerlendirmesine İlişkin Nitel Bir Çalışma(, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 54(0), 2008

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Salih Paşa Memişoğlu
    37   Complexity of Integrating Computer Technologies into Education in Turkey, EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY, 19(1), 2006

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    38   Turkish school principals? earthquake experiences and reactions, International Journal of Educational Management, 19(4), 2005

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    39   İlköğretim 3., 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Standart Sözel Problemlerde İşlem Seçimleri, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 27(2004), 2004

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Tuba ?Skendero?Lu, Sinan Olkun
    40   Eğitim Yönetimi ve Değerler, Değerler Eğitimi Dergisi, 1(1), 2003

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    1  School principals' emotions in the first years of management., 18th International Congress on Educational Administration (ICEA2025), 02.05.2025

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    2  Okul müdür tipolojilerinin otantik liderlik çerçevesinde incelenmesi, 18th International Congress on Educational Administration (ICEA2025), 02.05.2025

    Yasemin Sezer, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    3  Okul Müdürlerinin Mesleki Rollerini Anlamlandırması, 18th International Congress on Educational Administration (ICEA2025), 02.05.2025

    Zeynep Kaya Aybek, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Doç. Dr. Deniz Örücü
    4  Okul aidiyet literatürüne bakış: sistematik derleme çalışması, Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 30.04.2025

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    5  Özel Okullarda Okul-İdare-Veli İletişimi: Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Örneği. , 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), 11.11.2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Ülkü Melise Ayhan
    6  X Kuşağı Okul Yöneticilerinin Z Kuşağı Öğrenciler ile İletişimi, II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , 19.07.2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Seda Eren
    7  Bir Okulun Paydaşları Tarafından Nasıl Algılandığının İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması, II. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.05.2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Ülkü Ergen, Duygu Başerdem, Derya Kurt Güney, Kocabey Yücebaş
    8   OKUL MÜDÜRLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN OKUL MÜDÜRLERİNİN YETERLİKLERİ, 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 01.05.2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    9  Okul yöneticilerinin adil yönetime ilişkin görüşleri, 17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 07.03.2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Kübra Bağlar
    10  Ortaokul yöneticilerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm yöntemleri, 17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 07.03.2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Funda Bozkurt
    11  Öğrencilerin, Okul Yöneticilerinin İletişimine İlişkin Beklentileri, EDUCongress2023, 20.09.2023

    Aynur Taşçıgil, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    12  Okul Yöneticilerinin Anma Törenleri ve Milli Törenlerin Kutlanmasına Yönelik Görüşleri Üzerine Nitel Bir Durum Çalışması, EDUCongress2023, 20.09.2023

    Ayşe Bucak, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    13  Okul Yöneticilerinin Okul Temelli Mesleki Gelişim Modeli'ne İlişkin Görüşleri, 14. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 02.09.2023

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Araş.Gör. İlayda Köklücan
    14  Öğrencilerin Okula Aidiyetleri Hakkında Öğretmenler Ne düşünüyor?, 10. International Eurasian Educational Research Congress, 08.06.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    15  Üniversite Öğrencilerinin Not Beklentileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin#13;İncelenmesi, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Öğr.Gör. Esra Kinay Çiçek
    16  Kültür Tanımlarının İncelenmesi, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Araş.Gör. Gediz Bayazit, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    17  Modern School Leaders: Who are they? (A comparative study on the selection and training of school principals in Turkey and Kazakhstan), 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Gulsaule Kairat, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    18  Mesleki ve Teknik Liselerde Çalışan Kültür Dersi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlar ve Bu Sorunlara Çözüm Önerileri, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Selma Uzuner, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    19   Yöneticilerin Görüşlerine Göre Öğretmenlerin Yöneticiliğe Geçişte Taşıması Veya Taşımaması Gereken Özellikler, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    20  Eğitim Konusunda Yazılmış Veri Toplama Aracı Olarak Nitel Anket Kullanılan;Yayınların Bibliyometrik Analizi, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    21  Kriz Yönetimi Eğitim Programının İçeriği ve Öğretimi Nasıl Olmalıdır?, 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 05.11.2021

    Mustafa Bulut, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    22  ÖĞRENCİLERİN OKULA AİDİYETLERİ NASIL SAĞLANABİLİR, 15'nci Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 05.11.2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    23  Polatlı Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderliğe Dair Görüşleri, 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10.05.2018

    Gamze Nur, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    24  Eğitimcilerin Görüşlerine Göre Adil ve Tarafsız Denetim, 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10.05.2018

    Metin Etçi, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    25  Okul Müdürlerinin Yönetsel Davranışları, 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11.05.2017

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    26  Milli Eğitim Kararlarının Tebliğler Dergisi Üzerinden Analizi, 7. Eğitim Yönetimi Kongresi, 24.05.2012

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    27  Factors affecting students’ attidude towards Math: ABC theory and its reflection on practice, WCES, 04.02.2010

    Çiğdem Yılmaz, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Sinan Olkun
    28  Identifying Preschool Teachers’ Viewpoints on Peer Bullying, WCES, 04.02.2010

    G.Şule Tepebaş, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun

    Yazarlık Bilgileri

    1  Liderlik ve Doğa Eğitimi, İlk Baskı, Gazi Yayınevi, 2018

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Müberra Atalay Çelebi
    2  Türkiye nin Bir Gerçeği Olarak Deprem Depremi Yaşayan Okul Müdürlerinin Yaşantıları ve Depreme İlişkin Öneriler, İlk Baskı, Nobel, 2011

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    3  Örgüt Sağlığı, İlk Baskı, Nobel, 2001

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun

    Editör Bilgileri

    4  Nitel Veri Analizi, Güncellenmiş Yeni Baskı, PEGEM AKADEMİ, 2023

    Prof. Dr. Ali Ersoy, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun

    Kitap Bölümü Bilgileri

    5  Okul Müdürlerinde Bulunması Gereken Özellikler: Bir Alfabetik Analiz Çalışması, In:Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Prof. Dr. Kasım Karakütük: Bilime Adanmış 40 Yıla Armağan, 415-425, 2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    6  Online Education Directors’ Perceptions of Leadership, Management and Administrative Roles, In:Global Perspectives on the Internationalization in Higher Education, 300-314, 2023

    Tristan Johnson, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    7  Atatürk’ün Eğitime İlişkin Görüşleri ve Geleceğe Bakış, In:100. Yılında Cumhuriyet’e ve Atatürk’e Armağan-Atatürk ve Cumhuriyet Tarihi Yazıları, 179-191, 2023

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    aaa
    1 Türkiye'de Kaliteli Çıraklık ve Mesleki Eğitim Yoluyla Mülteciler ve Ev Sahibi Toplulukların İstihdama Erişimlerinin Kolaylaştırılması (VET4JOB II) - 01.03.2024 - 30.11.2028/NDICI-RRP-NEAR/2023/450-810, Ar-Ge, Araştırmacı, 28.03.2025

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Prof. Dr. Filiz Kalelioğlu, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    2 Ankara İl Milli Eğitim Geliştir Uygula Paylaş Projesi, Eğitim, Araştırmacı, 30.05.2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    3 ÖSYM ARGE OLAĞANDIŞILIK PROJESİ, Eğitim, Araştırmacı, 01.04.2023

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Ezgi Yılmaz, Onur Toka, Leyla Bakacak Karabenli, Güler Karaman
    4 Türkiye'de Kaliteli Çıraklık ve Mesleki Eğitim Yoluyla Suriyeli ve Ev Sahibi Toplulukların İstihdama Erişiminin Kolaylaştırılması VET+JOB, Danışmanlık, Araştırmacı, 29.07.2021

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Prof. Dr. Figen Çok, Doç. Dr. Hicran Çetin Gündüz
    Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile etik iklim arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
    Yüksek Lisans
    2022
    İlkokul müdürlerinin iş motivasyonları
    Yüksek Lisans
    2022
    İlkokul yöneticilerinin çatışma yönetimi stratejilerinin uyguladıkları liderlik stilleri ile ilişkisi
    Yüksek Lisans
    2021
    Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin liderlik stilleri ile örgütsel sinerji arasındaki ilişki
    Yüksek Lisans
    2021
    Mali eğitim sisteminde temel ve orta öğretimde denetim süreci
    Yüksek Lisans
    2020
    Lise okul yöneticilerinin değişime yönelik eğilimleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Keçiören ilçesi örneği
    Yüksek Lisans
    2019
    Okul yöneticilerinin öğretimsel ve yönetimsel liderlik davranışları: Polatlı örneği
    Yüksek Lisans
    2018
    Eğitim ve bilim iş kolu sendika yöneticilerinin değişim eğilimleri
    Yüksek Lisans
    2018
    Kadın maarif müfettişlerinin yaşadıkları sorunlar
    Yüksek Lisans
    2016
    Eğitimcilerin yıldırma yaşantıları üzerine nitel bir araştırma
    Yüksek Lisans
    2016
    İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğretmen liderliğini gösteren davranışlarının gereklilik ve sergilenme derecesine ilişkin görüşleri
    Yüksek Lisans
    2011
    İlköğretim 4. ve 5. sınıflarda sosyal bilgiler programı hakkında öğretmen görüşlerine ilişkin nitel bir çalışma (Ankara ili örneği)
    Yüksek Lisans
    2007
    İlköğretim okulu yöneticilerinde tükenmişlik (Düzce ili örneği)
    Doktora
    2006
    İlköğretim okullarında yöneticilerin okullarının örgüt sağlığını algılama düzeyleri
    Yüksek Lisans
    2005
    Yazılı basında eğitim yöneticilerinin görünümü
    Yüksek Lisans
    2004
    İlkokuma yazma hazırlık programının ve öğretmenlerin düzenledikleri sınıf içi etkinliklerinin çoklu zeka kuramına göre incelenmesi
    Yüksek Lisans
    2004
    İlköğretim okul müdürleri ve formatör öğretmenlerinin bilgi teknolojisi sınıflarının kullanılmasına yönelik görüşleri
    Yüksek Lisans
    2004
    İlköğretim okulu yöneticilerinin okullarda toplam kalite yönetimi uygulamalarına ilişkin görüşleri
    Yüksek Lisans
    2002
    Doğa eğitimi etkinliklerinin, liderlik becerilerinin ortaya çıkarılmasındaki rolü
    Doktora
    2002
    MEB merkez teşkilatı eğitim yöneticilerinin görevlerini icra ederken karşılaştıkları sorunlar
    Doktora
    2002
    EĞİTİMDE AHLÂK VE ETİK
    EĞİTİME GİRİŞ
    EĞİTİM FELSEFESİ
    EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
    NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
    ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
    SINIF YÖNETİMİ
    TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
    NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
    OKUL YÖNETİMİ
    YÖNETİMDE KARAR VE PROBLEM ÇÖZME
    EĞİTİMDE LİDERLİK KURAMLARI