Yükleniyor
image

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı
haticeturan[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 1616

  • Doktora, (2017), Gazi Üniversitesi, Eğitim Yönetimi

  • Yüksek Lisans, (2007), Girne Amerikan Üniversitesi, Eğitim Yönetimi ve Denetimi

  • Lisans, (2004), Kara Harp Okulu Komutanlığı, Sistem Mühendisliği

  • Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Voices from the Field: What Do Turkish Students Suggest? A Socio-Ecological Study on School Belonging, Child Indicators Research, 17(3), 2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    2  Unveiling the associations between principal self-efficacy, openness to change and transformational leadership: the mediating role of well-being, JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION, 1(0), 2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Ferudun Sezgin, Ali Çağatay Kılınç, Onur Erdoğan, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    3  Relationship between students sense of school belonging with principals perceptions of school discipline, and teachers perceptions of school safety in TIMSS 2019, CURRENT PSYCHOLOGY, 0(0), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Merve Yıldırım Seheryeli
    4  COVID 19 Pandemisi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Eğitim Sistemine Güvenleri Hakkındaki Görüşleri, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Servet Özdemir
    5   Prof. Dr. Hikmet Yıldırım Celkan ın Gözünden Türk Eğitim Sosyolojisi, Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(0), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    6   Dünya Bankası, Covid-19 ve İnsan Sermayesi Raporu: Türkiye?nin Durumu ve Öneriler, Türk Yurdu Dergisi, 41(3), 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    7   Kadın Okul Yöneticilerinin Liderlik Davranışlarının Ortaya Çıkmasında Etkili Olduğunu Düşündükleri Faktörler Hakkındaki Görüşleri., Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(16), 2018

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Necati Cemaloğlu
    8   Millî Eğitim Bakanlığında Görevli Grup Başkanlarının Örgütsel Sosyalleşmelerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma.20, Milli Eğitim, 209(45), 2016

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Nezahat Güçlü, Çoban Ömür, Şenay Başa, Yılmaz Yıldızhan
    9   According to the Teachers? Point of View, the Examination of Primary Schools?Principles? Competency on Change Management and Organizational Innovation., Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 0(14), 2013

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    1   OKUL YÖNETİCİLERİNİN DUYGU YÖNETİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ, 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 01.05.2024

    Eylem Erkan İşler, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    2  EYLEM ARAŞTIRMASI YOLUYLA OKUL GELİŞİMİ MODELİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ, 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 01.05.2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Mehtap Nailliooğlu Kaym, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    3  EĞİTİM ORTAMLARININ FARKLI BOYUTLAR KAPSAMINDA İNCELENMESİ: İTALYA VE TÜRKİYE ÖRNEĞİ, 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 01.05.2024

    Aynur Taşcıgil, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    4   OKUL MÜDÜRLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN OKUL MÜDÜRLERİNİN YETERLİKLERİ, 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 01.05.2024

    Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    5  Öğrencilerin Okula Aidiyetleri Hakkında Öğretmenler Ne düşünüyor?, 10. International Eurasian Educational Research Congress, 08.06.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    6  Eğitim Konusunda Yazılmış Veri Toplama Aracı Olarak Nitel Anket Kullanılan;Yayınların Bibliyometrik Analizi, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    7  Üniversite Öğrencilerinin Not Beklentileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin#13;İncelenmesi, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Öğr.Gör. Dr. Esra Kınay Çiçek
    8  ÖĞRENCİLERİN OKULA AİDİYETLERİ NASIL SAĞLANABİLİR, 15'nci Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 05.11.2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun
    9  Eğitimde Veriye Dayalı Karar Vermenin Kavramsal Çerçevesi ve TIMSS 2019 Sonuçlarının Veriye Dayalı Karar Verme Bağlamında İncelenmesi, Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 29.10.2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    10  Kadın Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ve Kişilik Özelliklerinin Analizi, 13?üncü Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10.05.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    11  Türkiye'de Eğitim ve Öğretim Alanında Yazılmış Kadın Konulu Lisansüstü Eğitim Tezlerinin Çok Boyutlu İncelemesi, 27'nci Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18.04.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    12  Millî Eğitim Bakanlığında Görevli Grup Başkanlarının Örgütsel Sosyalleşmelerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma., Uluslararası Türk Kültürü Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, 01.10.2012

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    13  According to the Teachers? Point of View, the Examination of Primary Schools?Principles? Competency on Change Management and Organizational Innovation., New Trends on Global Education Conferance (GEC), 24.09.2012

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    14  Milli Eğitim Bakanlığında Görev Yapan Grup Başkanlarının Yönetici Yeterliklerinin İncelenmesi, 7'nci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 24.05.2012

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora

    Kitap Bölümü Bilgileri

    1  Disiplinler Arası Etkileşim ve İş Birliği, In:Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, 363-378, 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    2  Öz değişim (Self Change), In:Eğitimin Özü, 15-28, 2022

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    3  Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar, In:Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, 1-16, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    4  Dunning-Kruger Sendromu, In:Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, 123-136, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    5  İnsan Kaynağının Yönetimi, In:Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, 269-288, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    6  Destekleyici Öğretmen Davranışları: İş Birliği, Rehberlik, Koçluk, In:21. Yüzyıl Okullarını Yeniden Düşünmek, 143-159, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    7  Örgütsel Değişim, In:Eğitimde Örgütsel Davranış Liderlik ve Okul Reformu, 251-289, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    8  Veriye Dayalı Karar Verme, In:Veriye Dayalı Yönetim, 2-17, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    9  Eğitimde Maliyet Analizi ve Maliyet Etkililik Analizi, In:Eğitimde Politika Analizi., 177-194, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    10  Tulumbacı Sendromu, In:Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımalar, 139-143, 2021

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    aaa
    1 Ortaöğretimde Devam ve Okullaşma Oranlarının Artırılması Projesi (ODAP), Eğitim, Danışman, 17.09.2024

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    2 Ankara İl Milli Eğitim Geliştir Uygula Paylaş Projesi, Eğitim, Danışman, 30.05.2024

    Prof. Dr. Servet Özdemir, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    3 Bütünleştirici Eğitim İçin Özel Eğitim Hizmetlerinin Kalitesinin Artırılması Operasyonu (IQSES), Eğitim, Danışman, 29.12.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora
    4 Geliştir Uygula Paylaş Projesi, Eğitim, Yönetici, 20.06.2023

    Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Servet Özdemir
    1 Research in Educational Administration & Leadership, Hakem, 2024
    2 JOURNAL OF SCHOOL HEALTH, Hakem, 2023
    3 Milli Eğitim, Hakem, 2023
    Okul Yöneticilerinin Duygu Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi Üzerine Nitel Bir Çalışma
    Yüksek Lisans
    2023
    Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Okul Öncesi Öğretmenleriyle Okul Yöneticisi İşbirliğinin İncelenmesi
    Yüksek Lisans
    2023
    BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE ETİK
    EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ
    OKUL KÜLTÜRÜ VE OKUL GELİŞTİRME
    SINIF YÖNETİMİ
    TÜRK EĞİTİM TARİHİ
    ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ETİK
    EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
    EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
    EĞİTİMDE LİDERLİK