Yükleniyor
image

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı
esrakinay[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 1616

• Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
1  Yükseköğretimde öğretime ilişkin öğrenci değerlendirmelerinde ders ve öğretim elemanı özelliklerine göre ölçme değişmezliğinin ve değişen madde fonksiyonunun incelenmesi, 9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 03.09.2024

Öğr.Gör. Dr. Esra Kınay Çiçek, Araş.Gör. Semih Topuz, Prof. Dr. Halil Giray Berberoğlu, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus
2  Ebeveynlerin çocuk eğitim yeterlik algılarının birlikte ebeveynlik düzeylerine etkisi: Aktör partner karşılıklı bağımlılık modeli-APKBM, XI International Eurasian Educational Research Congress, 21.05.2024

Öğr.Gör. Dr. Esra Kınay Çiçek, Selda Örs Özdil Cansu Ayan
3  Ders ve Öğretim Elemanı Değerlendirme Formu Bilgisayar Ortamında Bireyselleştirilmiş Test Olarak Uygulanabilir mi?, I. Bireye Uyarlanmış Test Araştırmaları Sempozyumu, Boğaziçi Üniversitesi, istanbul, 14.09.2023

Araş.Gör. Semih Topuz, Prof. Dr. Halil Giray Berberoğlu, Öğr.Gör. Dr. Esra Kınay Çiçek, Dr. Öğr. Üyesi Kadriye Belgin Demirus
4  Üniversite Öğrencilerinin Not Beklentileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin#13;İncelenmesi, 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 28.04.2023

Dr. Öğr. Üyesi Hatice Turan Bora, Prof. Dr. Sadegül Akbaba Altun, Öğr.Gör. Dr. Esra Kınay Çiçek

Kitap Bölümü Bilgileri

1  Çoklu aracılık Analizi, In:Aracılık, düzenleyicilik ve koşullu süreç analizleri: teori ve uygulama, 89-138, 2024

Öğr.Gör. Dr. Esra Kınay Çiçek
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ
TEMEL İSTATİSTİK
UYGULAMALI İSTATİSTİK
BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
BİLİMSEL ARAŞTIMA YÖNTEMLERİ