1
The Psychosocial Effects of the COVID-19 Pandemic on Primary School Children of Health Professionals, Journal of School Nursing, 0(0), 2023
Prof. Dr. Azize Karahan, Doç. Dr. Ziyafet Uğurlu, Berrak Fulser, Öğr.Gör. Aysel Abbasoğlu, Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Ay, Prof. Dr. Hatice Nalan Özhan Elbaş, Doç. Dr. Nida Temiz Polat |
2
An Instructional Planning and Implementation of a Museum Tour Addressing Multiple Intelligences for First Graders, Digital Health, 8(3), 2021
Doç. Dr. Nida Temiz Polat |
1
Bir Öğrenci Kulübü ve Programı Geliştirme Model Önerisi: Küresel Riskler, International Education Congress, 21.09.2024
Araş.Gör. Sena Ölçer, Doç. Dr. Nida Temiz Polat |
2
4. Sınıf Sosyal Bilgiler 2023 Öğretim Programının Küresel Risklere Hazırlık Açısından İncelenmesi, XI. International Eurasian Educational Research Congress, 24.05.2024
Doç. Dr. Nida Temiz Polat, Araş.Gör. Sena Ölçer |
3
Öğretmen ve Öğrenci Odaklı Ders Planlama Model Tasarımı , 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 29.09.2023
Doç. Dr. Nida Temiz Polat |
4
Hayat Bilgisi 2023 Öğretim Programının Küresel Risklere Hazırlık Açısından İncelenmesi , 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 29.09.2023
Doç. Dr. Nida Temiz Polat |
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ |
İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ |
İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ |
KARAKTER EĞİTİMİ |
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
ÖĞRETİM TASARIMI |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
EĞİTİM PROGRAMLARINI DEĞERLENDİRME |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II |
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ |