1
An Assessment in Terms of NCTM Content Standards: The Case of Early Childhood Education Undergraduate Programs, Journal of Child Development and Education, 1(1), 2025
Araş.Gör. Yasemin Ermiş, Araş.Gör. Selin Demiray, Araş.Gör. Sıla Acun Çelik |
1
Sınavlarda Yapay Zekâ Ne Kadar Başarılı?: Chatgpt'nin Liseye Geçiş Sistemi (LGS) Matematik Performansı, The 5th International Conference on Distance Education and Innovative Education Technologies-DILET2024, 12.12.2024
Araş.Gör. Selin Demiray, Araş.Gör. Sıla Acun |
2
Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öteleme Dönüşümüne İlişkin Kavrayışları, INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024, 20.09.2024
Araş.Gör. Selin Demiray, Dr. Öğr. Üyesi Zeynep Akkurt Denizli |
3
Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programlarında Verilen Matematik Eğitimi Ders İçeriklerinin NCTM İçerik Standartları Kapsamında İncelenmesi, 6. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , 11.08.2024
Araş.Gör. Yasemin Ermiş, Araş.Gör. Selin Demiray |
4
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulamalarının Matematiksel Beceriler Açısından İncelenmesi, 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 30.10.2023
Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Araş.Gör. Selin Demiray |
5
Geometrik Düşünme Üzerine Sistematik Alanyazın İncelemesi, 4th International STEM Education Conference, 09.07.2023
Araş.Gör. Selin Demiray, Dr. Öğr. Üyesi Merve Koştur |
6
Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri ve Gelecekteki Sınıflarında Bilişim Teknolojileri Kullanma Eğilimleri Arasındaki İlişki, 4th International STEM Education Conference, 08.07.2023
Araş.Gör. Sena Ölçer, Araş.Gör. Selin Demiray |
7
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Şekil Örüntülerini Genelleme Stratejileri: Lineer ve Lineer Olmayan Örüntüler., Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR) XIII, 11.05.2022
Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Araş.Gör. Sıla Acun, Araş.Gör. Selin Demiray |
Editör Bilgileri |
1
Matematik Tarihi, İlk Baskı, Nobel Yayıncılık, 2022
Prof. Dr. Osman Altıntaş, Araş.Gör. Selin Demiray |
BİLGİSAYAR OKURYAZARLIĞI |