Yükleniyor
image

Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı
eyildiz[at]baskent.edu.tr
0(312) 246 66 66

  • Doktora, (2014), Haliç Üniversitesi, İşletme

  • Yüksek Lisans, (2005), Selçuk Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • Yüksek Lisans, (2004), Selçuk Üniversitesi, Yönetim ve Organizasyon

  • Lisans, (1988), Kara Harp Okulu Komutanlığı, Yönetim ve Organizasyon

  • H-İndeks 2
    • Tüketici Davranışları • Sayısal Analiz • Ürün ve Marka Yönetimi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Hizmet Kalitesinin Marka Vefası Üzerindeki Etkileri: Müşteri Vatandaşlığı Davranışının Aracılık Rolü, Studies on Social Science Insights, 4(1), 2024

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    2  Markaya Bağlı Müşteri Marka Evangelisti Olur Mu?, TÜRKİYE MESLEKİ VE SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 5(11), 2023

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    3   Müşteri Vatandaşlığı Davranışlarının Marka Evangelizm Üzerindeki Etkileri: Kahve Sektörüne Yönelik Bir Araştırma, Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19(2), 2023

    Gözde Yılmaz, Doç. Dr. Erkan Yıldız
    4  The acquirements of e-service quality in fashion e-storescapes: mediating effect in an S-O-R model, International Journal of Retail & Distribution Management, 51(6), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Pınar Türkdemir, Doç. Dr. Mustafa Fikret Ateş, Doç. Dr. Erkan Yıldız
    5   Yerel Halkın Sürdürülebilir Turizm Tutumlarının İncelenmesi: Kuşadası Örneği, Journal of Yasar Universtiy, 18(72), 2023

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Arslan Özkan, Ozan Esen
    6   Müşteri Vatandaşlığı Davranışlarının Himaye Niyeti Üzerindeki Etkileri: Genel Hizmet Kalitesinin Aracılık Rolü, Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(1), 2023

    Özden Yurttakalan, Doç. Dr. Erkan Yıldız
    7   Organik Gıda Tüketim Davranışlarının Ortoreksiya Nervoza Eğilimi Üzerindeki Etkileri, Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19(1), 2022

    Nülifer Tokgöz, Doç. Dr. Erkan Yıldız
    8  3+1 İş Başında Eğitim Uygulaması Modelinin Kahramankazan Meslek Yüksekokulu Örneğinde Değerlendirilmesi, Academic Perspective Procedia, 1(1), 2021

    Öğr.Gör. Sinan Can Altuntaş, Doç. Dr. Erkan Yıldız, Feride İffet Şahin
    9  Pazarı Şekillendiren Davranışlara Göre Reklama Yönelik Şüphe: Aktivist Tüketicilere Yönelik Ölçek Uyarlama, Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 1(45), 2020

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Çağla Pınar Bozoklu
    10  The Effects of Audience's Attitudes on Actor, Character, Movie and Product Placement on the Brand Attitude, Istanbul Business Research, 49(2), 2020

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Doç. Dr. Elif Ülker Demirel
    11   Müşteri Vatandaşlığı Davranışlarının Müşteri İlgisi ve Algılanan Müşteri Değeri Üzerindeki Etkileri: İnternet Servis Sağlayıcı Firmalar Üzerine Bir Araştırma, International EUropean Journal of Managerial Research, 4(6), 2020

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    12   Marka Kişiliği Boyutlarının Marka Vefası Boyutları Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir Araştırma, Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 30(2), 2020

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    13  Marka Faydasının Marka Tutumu ve Satınalma Niyeti Üzerindeki Etkileri, Beykoz Akademi Dergisi, 7(1), 2019

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    14   Bilgi Toplama ile Reklam Şüpheciliği Arasındaki İlişki: Yetkisiz İkincil Bilgi Kullanımı ve Ürün Kalitesinin Seri Aracılık Rolü, Journal of Yasar University, 14(0), 2019

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    15  Sosyal Pazarlama Uygulamaları ve Marka İletişiminin Marka Güveni ve Daha Fazla Ödeme İsteği Üzerindeki Etkileri: Head Shoulders Markası Üzerine Bir Araştırma, İşletme Araştırmaları Dergisi, 10(3), 2018

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    16  Turistik Tatminin Destinasyon İmajı ve Subjektif Bilgi Aracılığıyla Ağızdan Ağıza Pazarlama Üzerindeki Etkilerinin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi, Öneri Dergisi, 13(50), 2018

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Ecem Çokbilen Erdoğan, Doç. Dr. Elif Ülker Demirel
    17  VOLKSWAGEN EMISSIONS SCANDAL: AN EMPIRICAL STUDY ABOUT CUSTOMERS REACTION, Journal of Management, Marketing and Logistics, 4(4), 2017

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Prof. Dr. Gülpınar Kelemci, Gözde Gusan
    18   Measuring the Effects of Brand Authenticity Dimensions on Word-Of-Mouth Marketing Via Brand Image Using Structural Equation Modeling, International Journal of Business and Social Science, 8(3), 2017

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Elif Ülker Demirel
    19   Marka Mirası ve Marka Güveninin Satın Alma Niyeti, Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkileri, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0(0), 2017

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Mustafa Enis Koç
    20  The Mediation Role Of Brand Preference On The Relationship Between Consumer-Based Brand Equity And Word Of Mouth Marketing, İşletme Araştırmaları Dergisi, 8(3), 2016

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Prof. Dr. Ayşe Akyol
    21  Marka Özgünlüğünün Marka Tercihi, Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkileri: Bilgisayar Markaları Üzerine Bir Araştırma, Öneri Dergisi, 11(44), 2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Elif Ülker Demirel
    22   Tüketici Temelli Marka Değerinin Marka Tercihlerine Etkisinde Ailenin Aracılık Rolü, Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(1), 2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    23   Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarına Etkileri: Marka İmajının Aracılık Rolü, Business and Economics Research Journal, 6(3), 2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    24   Duygusal Zekanın Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarına Etkisi İş Tatmininin Aracılık Rolü, Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10(1), 2013

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Prof. Dr. İsmail Tokmak, Prof. Dr. Hakan Turgut
    1  Evaluation of Başkent University Kahramankazan Vocational School 2023-2024 Academic Year 3+1 Workplace Practice Education Model, 7th INTERNATIONAL CONFERENCES ON SCIENCE AND TECHNOLOGY, 04.09.2024

    Öğr.Gör. Tuncer Demirel, Öğr.Gör. Sinan Can Altuntaş, Doç. Dr. Erkan Yıldız
    2  Müşteri Vatandaşlığı Davranışlarının Himaye Niyeti Üzerindeki Etkileri: Genel Hizmet Kalitesinin Aracılık Rolü, 26. Pazarlama Kongresi, 23.06.2022

    Özden Yurttakalan, Doç. Dr. Erkan Yıldız
    3  Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlığı Davranışı ve Marka Vefası Üzerindeki Etkileri, 25. Pazarlama Kongresi, 30.06.2021

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    4  Müşteri Marka Bağlılığı Boyutlarının Marka Evangelizmi Üzerindeki Etkileri: Müşteri İlgisinin Düzenleyici Rolü, 4. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 28.09.2020

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    5  Marka ve Değer Bilincinin Daha Fazla Ödeme İsteği, Satın Alma Eğilimi ile Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Üzerindeki Etkileri, PPAD 24. Pazarlama Kongresi, 01.05.2019

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    6  Marka Faydasının Marka Tutumu ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri, IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 29.09.2018

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    7  Fonksiyonel, Deneyimsel ve Sembolik Faydaların Marka Tatmini ile Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Üzerindeki Etkileri, IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 29.09.2018

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    8  Sosyal Pazarlama Uygulamaları ve Marka İletisiminin Marka Güveni ve Daha Fazla Ödeme İsteği Üzerindeki Etkileri, V. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE), 24.07.2018

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    9  Audience Evaluations And Attitudes Toward Product Placement, 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 11.05.2018

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Doç. Dr. Elif Ülker Demirel
    10  Marka Deneyimi Boyutlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesiyle Çözümlenmesi, 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 11.05.2018

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Doç. Dr. Ezgi Uzel Aydınocak
    11  Marka Tatmininin Satın Alma Niyetine Etkisi: Marka Taahhüdünün Aracı Rolü, 22. Ulusal Pazarlama Kongresi, 28.09.2017

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Ezgi Uzel Aydınocak
    12  The Effects of Brand Personality on Brand Trust and Brand Attitude, 6th ICoSReSSE International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 12.05.2017

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    13  Marka Kişiliğinin Marka İmajı Ve Tüketici Tatmini Üzerindeki Etkileri, 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 04.05.2017

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    14  Marka Mirası Ve Marka Güveninin Satınalma Niyeti, Müşteri Tatmini Ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkileri, 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, 06.10.2016

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Mustafa Enis Koç
    15  Marka Mirasının Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkileri: Marka Güveninin Aracılık Rolü, 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 26.05.2016

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Mustafa Enis Koç
    16  Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Marka İmajı Aracılığıyla Müşteri Tatminine Etkileri, II. Yükseköğretim Stratejileri ve Kurumsal İşbirliği Sempozyumu (YOSKIS 2015), 22.10.2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Yrd. Doç. Dr. Güzide Öncü Eroğlu Pektaş
    17  Marka Mirasının Satın Alma Niyeti, Müşteri Tatmini Ve Marka Sadakatine Etkileri, II. Yükseköğretim Stratejileri ve Kurumsal İşbirliği Sempozyumu (YOSKIS 2015), 22.10.2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Dr. Mustafa Enis Koç
    18  Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Deterjan Pazarı Üzerinde Bir Araştırma, 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 10.06.2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Yrd. Doç. Dr. Güzide Öncü Eroğlu Pektaş, Orkun Erdem, Mustafa Karadeniz
    19  Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihlerine Etkisinde Marka İmajı ve Algılanan Kalitenin Aracılık Rolü: Üniversite Mezunları Üzerine Bir Araştırma, 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 10.06.2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    20  Marka Özgünlüğünün Marka Tercihi, Müşteri Tatmini Ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi, 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 10.06.2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız, Doç. Dr. Elif Ülker Demirel
    21  Marka Bilinirliği Ve Algılanan Kalitenin Marka Tercihi, Müşteri Tatmini Ve Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkileri, 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 07.05.2015

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    22  Tüketici Temelli Marka Değerinin Marka Tercihlerine Etkisinde Ailenin Aracılık Rolü, 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 08.05.2014

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    23  DUYGUSAL ZEKANIN ÇALIŞANLARIN ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞLARINA VE İŞ TATMİNİNE ETKİSİ, 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 02.05.2013

    Doç. Dr. Erkan Yıldız

    Yazarlık Bilgileri

    1  SmartPLS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi 3. Baskı, Güncellenmiş Yeni Baskı, Seçkin, 2024

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    2  SmartPLS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi 2. Baskı, Güncellenmiş Yeni Baskı, Seçkin, 2021

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    3  SmartPLS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi, İlk Baskı, Seçkin, 2020

    Doç. Dr. Erkan Yıldız

    Kitap Bölümü Bilgileri

    4  Marka Kişiliğinin Marka Güveni ve Marka Tutumuna Etkileri, In:İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar, 63-80,

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    5  Marka ve Değer Bilincinin Daha Fazla Ödeme İsteği, Satın Alma Eğilimi ile Davranışsal ve Tutumsal Sadakat Üzerindeki Etkileri, In:Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, 249-264,

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    6  AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi, In:Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler, 402-461,

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    7  SmartPLS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi, In:Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler, 363-401,

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    8  Ağızdan Ağıza Pazarlama, In:Pazarlamada Güncel Gelişmeler, 177-206,

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    9  AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi, In:Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler 2. Baskı, 389-444, 2023

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    10  SmartPLS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi, In:Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler 2. Baskı, 353-388, 2023

    Doç. Dr. Erkan Yıldız
    Organik Gıda Tüketim Davranışlarının Ortoreksiya Nervoza Eğilimi Üzerindeki Etkileri
    Yüksek Lisans
    2021
    Müşteri Vatandaşlığı Davranışlarının Marka Evangelizmi Üzerindeki Etkileri: Kahve Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
    Yüksek Lisans
    2021
    GENEL EKONOMİ
    PAZARLAMA YÖNETİMİ
    ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ETİK
    BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
    NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ